ថ្ងៃសុក្រ ទី០៧ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២០
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) លោកអ្នក អាចទំនាក់ទំនងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបាន ក្នុងតម្លៃសមរម្យ Tell. 092190098 - 0886606773 ទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ។ហាងលក់ទូរស័ព្ទដៃ លី គ័ង ក្រុងប៉ោយប៉ែត មានលក់ទូរស័ព្ទដៃទំនើបគ្រប់ប្រភេទ ព័ត៌មាលម្អិតៈ សូមទំនាក់ទំនងតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទបួនខ្សែ👉 ☎️Tell.014 99 99 56 (Cellcad) ☎️.078 99 99 12 (Cellcad) ☎️.098 64 93 56 (Smart) ☎️.060 64 93 56 (Metfone) សូមអរគុណ។ ធនាគារឯកជនមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុគឺជាគ្រឹះស្ថានរបស់ឯកជនមួយរយភាគរយហើយមិនមែនជារបស់រដ្ឋឡើយ........
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ថៅកែរកស៊ីឈើកែឆ្នៃគ្រឿងសង្ហារឹមគ្មានច្បាប់ ប្តីឈ្មោះ ឆែ ប្រពន្ធឈ្មោះ ស៊ុន សារ៉ាយ កំពុងប្រើមន្តសណ្តំចិត្ត លោក​ អ៊ឹម សាវរឹទ្ធិ​ នាយខណ្ឌរដ្ឋបាលព្រៃឈើ ខណ:សិប្បកម្មខ្លួនគ្មានការស្នើរសុំចូលទៅមន្ទីរកសិកម្ម.!!! **|** ពិធីសម្ពោធ អគារការិយាល័យច្រកចេញចូលតែមួយ នៅស្រុកថ្មពួក បានដាក់អោយដំណើរកាហើយ... **|** អាជ្ញាធរស្រុកអូរជ្រៅ និង ស្រុកម៉ាឡៃ រួមមន្ត្រីចក្តាឡីស័ក ធ្វើការត្រួតពិនិត្យសុខភាព ពលករចំណាកស្រុកវិលមកពីប្រទេសថៃ និងណែនាំអំពីវិធីទប់ស្កាត់ជំងឺកូវីដ -១៩.!!! **|** អគ្គិភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះពលរដ្ឋមួយកន្លែង ម៉ត់.! សង់ពីថ្មក្រោមឈើលើ ប្រក់ស័ង្កសី.!!! **|** កម្លាំងអាវុធហត្ថ សហការជាមួយអាជ្ញាធរស្រុកម៉ាឡៃ ចុះរុះរើខ្ទមប្រជាពលរដ្ឋ ដែលសង់ខ្ទមអាណាធិបតេយ្យ នៅលើដីតំបន់ការពារទេសភាពរនាមដូនសំ.!!! **|** បុរសម្នាក់បានទៅកាត់អុសដុតធ្យូង ត្រូវឈេីរលំសង្កត់ស្លាប់.!!! **|** លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ បានយកអំណោយគ្រឿងបរិភោគនិងថវិការជូនដល់គ្រួសារមួយកំពុងជួបការខ្វះខាត.!!! **|** កម្មករម្នាក់.!ធ្វើការនៅក្រុមហ៊ុនចិញ្ចឹមសត្វស្វាមានអាការៈមិនស្រួលខ្លួនឈឺដៃឈឺជើង ទៅសម្រាកព្យាបាលនៅពេទ្យឯកជនឈ្មោះ វិជ្ជ: ច្រិប សុធី ពិគ្រោះព្យាបាលជំងឺទូទៅ ស្រាប់តែប្រតិកម្មថ្នាំបណ្តាលអោយស្លាប់.!!! **|** អុញនោះគាត់ល្អតើ.! យោងតាមលិខិត បង្ហាញមុខនាយនគរបាលខេត្តព្រៃវែង ទាំង​ ៧​ នាក់​ ដែល​ ឯកឧត្ដម​នាយឧត្ដមសេនីយ៍​សន្តិបណ្ឌិត​ នេត​ សាវឿន​ ផ្អផ្អាកការងារបណ្ដោះអាសន្ន.!!! **|** យោងតាមការឆ្លើយបំភ្លឺ និង លិខិតឆ្លើយបំភ្លឺព័ត៌មានរបស់លោក ឃី ថាយ នៅថ្ងៃទី២៨ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២០ នេះ ដែលសារព័ត៌មាន (គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍) ទទួលបាន ពីលោកបានបញ្ជាក់ថា៖ **|** ក្រសួងសុខាភិបាល ប្រកាសតាមចាប់អ្នកលក់ថ្នាំពេទ្យប្រភេទនេះ បើបងប្អូនឃើញសូមរាយការណ៍ប្រាប់អាជ្ញាធរផង.!!! **|** ប្រទេសវៀតណាម​ និងជម្លៀសមនុស្ស ៨​ម៉ឺន​នាក់​ ចេញពីទីក្រុងដាណាង បន្ទាប់បន្ទាប់ពីការផ្ទុះវីរុសកូរ៉ណា កូវីដ-១៩.!!! **|** លោក ពេជ្រ ពៅ ហៅខុន មានងារជាមន្ត្រីនគរបាលសក្ក័៣ ហ៊ានលក់គ្រឿងសង្ហារឹមនៅភូមិស្រះឈូក គ្មានច្បាប់.! រីឯអាជ្ញាធរនិងមន្ត្រីជំនាញច្រើនស្ថាប័នក្នុងស្រុកអន្លង់វែង គ្មានចំណាត់ការបង្ក្រាប.!!! **|** ក្រុមអ្នកញៀនល្បែងភ្នាល់បញ្ជល់មាន់និងអាប៉ោង ជាច្រើននាក់ កំពុងប្រមូលផ្ដុំគ្នាលេង នៅក្នុងខណ្ឌសែនសុខ ដោយមិនខ្លាចឆ្លងនិងជំងឺកូវីដ-១៩.!!! **|** ឯណាទៅច្បាប់អនុញ្ញាតបើកកាស៊ីណូ ហាមខ្មែរមិនអោយចូលលេង ឃើញសុទ្ធតែខ្មែរ.? នៅក្បែរកាស៊ីណូភូមិយើង ភូមិអន្លង់ជ្រៃ ម្តេចសមត្ថកិច្ចពាក់ព័ន្ធមិនបង្ក្រាប ឬទុកជាប្រភពចំណូល,,,??? **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Sun,02 August 2020 (Time 03:19 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ថៅកែរកស៊ីឈើកែឆ្នៃគ្រឿងសង្ហារឹមគ្មានច្បាប់ ប្តីឈ្មោះ ឆែ ប្រពន្ធឈ្មោះ ស៊ុន សារ៉ាយ កំពុងប្រើមន្តសណ្តំចិត្ត លោក​ អ៊ឹម សាវរឹទ្ធិ​ នាយខណ្ឌរដ្ឋបាលព្រៃឈើ ខណ:សិប្បកម្មខ្លួនគ្មានការស្នើរសុំចូលទៅមន្ទីរកសិកម្ម.!!!
ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ ៖ ថៅកែរកស៊ីឈើដ៏ល្បីល្បាញ អានបន្ត

Fri,31 July 2020 (Time 11:05 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ពិធីសម្ពោធ អគារការិយាល័យច្រកចេញចូលតែមួយ នៅស្រុកថ្មពួក បានដាក់អោយដំណើរកាហើយ...
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ កាលពីព្រឹកថ្ងៃទី៣០ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២០ អានបន្ត

Fri,31 July 2020 (Time 09:53 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អាជ្ញាធរស្រុកអូរជ្រៅ និង ស្រុកម៉ាឡៃ រួមមន្ត្រីចក្តាឡីស័ក ធ្វើការត្រួតពិនិត្យសុខភាព ពលករចំណាកស្រុកវិលមកពីប្រទេសថៃ និងណែនាំអំពីវិធីទប់ស្កាត់ជំងឺកូវីដ -១៩.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ បើយោងតាមរបាយការណ៍អាជ្ញាធរ អានបន្ត

Fri,31 July 2020 (Time 07:10 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អគ្គិភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះពលរដ្ឋមួយកន្លែង ម៉ត់.! សង់ពីថ្មក្រោមឈើលើ ប្រក់ស័ង្កសី.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ កាលពីថ្ងៃទី៣០ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២០ វេលាម៉ោង ១៧និង៣០ នាទី អានបន្ត

Fri,31 July 2020 (Time 06:27 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

កម្លាំងអាវុធហត្ថ សហការជាមួយអាជ្ញាធរស្រុកម៉ាឡៃ ចុះរុះរើខ្ទមប្រជាពលរដ្ឋ ដែលសង់ខ្ទមអាណាធិបតេយ្យ នៅលើដីតំបន់ការពារទេសភាពរនាមដូនសំ.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ បើយោងតាមសេចក្តីការណ៍ប្រចាំថ្ងៃពីលោកអនុសេនីយ៍ឯក ប៉ិ ប៊ុនចុង ប្រធានស្តីទីស្នាក់ការ៩៩៩ អានបន្ត

Fri,31 July 2020 (Time 05:03 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

បុរសម្នាក់បានទៅកាត់អុសដុតធ្យូង ត្រូវឈេីរលំសង្កត់ស្លាប់.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ នៅថ្ងៃទី៣០ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២០ អានបន្ត

Thu,30 July 2020 (Time 05:08 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ បានយកអំណោយគ្រឿងបរិភោគនិងថវិការជូនដល់គ្រួសារមួយកំពុងជួបការខ្វះខាត.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ នៅថ្ងៃពុធ ៩កើត ខែស្រាពណ៍ អានបន្ត

Wed,29 July 2020 (Time 06:49 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

កម្មករម្នាក់.!ធ្វើការនៅក្រុមហ៊ុនចិញ្ចឹមសត្វស្វាមានអាការៈមិនស្រួលខ្លួនឈឺដៃឈឺជើង ទៅសម្រាកព្យាបាលនៅពេទ្យឯកជនឈ្មោះ វិជ្ជ: ច្រិប សុធី ពិគ្រោះព្យាបាលជំងឺទូទៅ ស្រាប់តែប្រតិកម្មថ្នាំបណ្តាលអោយស្លាប់.!!!
ខេត្តកំពង់ធំ៖ បុរសកម្មករម្នាក់ ធ្វើការនៅក្រុមហ៊ុនចិញ្ចឹម អានបន្ត

Tue,28 July 2020 (Time 04:17 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អុញនោះគាត់ល្អតើ.! យោងតាមលិខិត បង្ហាញមុខនាយនគរបាលខេត្តព្រៃវែង ទាំង​ ៧​ នាក់​ ដែល​ ឯកឧត្ដម​នាយឧត្ដមសេនីយ៍​សន្តិបណ្ឌិត​ នេត​ សាវឿន​ ផ្អផ្អាកការងារបណ្ដោះអាសន្ន.!!!
ខេត្តព្រៃវែង៖ យោងតាមលិខិត បង្ហាញមុខនាយនគរបាលខេត្តព្រៃវែង ទាំង​ ៧​ នាក់​ ដែល​ ឯកឧត្ដម​នាយឧត្ដមសេនីយ៍​សន្តិបណ្ឌិត​ នេត​ សាវឿន​ ផ្អាក​ការងារ​ អានបន្ត

Tue,28 July 2020 (Time 09:44 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

យោងតាមការឆ្លើយបំភ្លឺ និង លិខិតឆ្លើយបំភ្លឺព័ត៌មានរបស់លោក ឃី ថាយ នៅថ្ងៃទី២៨ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២០ នេះ ដែលសារព័ត៌មាន (គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍) ទទួលបាន ពីលោកបានបញ្ជាក់ថា៖
ដើម្បីលម្អិតព័ត៌មានកាន់តែច្បាស់ សូមប្រិយមិត្តអានលិខិតបំភ្លឺរបស់លោក ឃី ថាយ ដូចខាងក្រោម៖ អានបន្ត

Tue,28 July 2020 (Time 07:19 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្រសួងសុខាភិបាល ប្រកាសតាមចាប់អ្នកលក់ថ្នាំពេទ្យប្រភេទនេះ បើបងប្អូនឃើញសូមរាយការណ៍ប្រាប់អាជ្ញាធរផង.!!!
រាជធានីភ្នំពេញ៖ សេចក្តីប្រកាសរបស់ក្រសួងសុខាភិបាល អានបន្ត

Tue,28 July 2020 (Time 04:11 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោក ពេជ្រ ពៅ ហៅខុន មានងារជាមន្ត្រីនគរបាលសក្ក័៣ ហ៊ានលក់គ្រឿងសង្ហារឹមនៅភូមិស្រះឈូក គ្មានច្បាប់.! រីឯអាជ្ញាធរនិងមន្ត្រីជំនាញច្រើនស្ថាប័នក្នុងស្រុកអន្លង់វែង គ្មានចំណាត់ការបង្ក្រាប.!!!
ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ ៖ ប្រភពរាយការណ៍ពីពលរដ្ឋជាច្រើនគ្រួរសារនៅភូមិស្រះឈូក ឃុំត្រពាំងប្រិ៍យ ស្រុកអន្លង់វែង ខេត្តឧត្តរមានជ័យ បានអោយដឹងថា៖ ឃើញមានបង អានបន្ត

Fri,24 July 2020 (Time 05:43 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្រុមអ្នកញៀនល្បែងភ្នាល់បញ្ជល់មាន់និងអាប៉ោង ជាច្រើននាក់ កំពុងប្រមូលផ្ដុំគ្នាលេង នៅក្នុងខណ្ឌសែនសុខ ដោយមិនខ្លាចឆ្លងនិងជំងឺកូវីដ-១៩.!!!
ភ្នំពេញ៖ នៅថ្ងៃទី២២ និង ២៣ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២០នេះ ប្រភពពីពលរដ្ឋបានលួចខ្សឹបប្រាប់ភ្នាក់ងារព័ត៌មាន អានបន្ត

Wed,22 July 2020 (Time 05:36 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ឯណាទៅច្បាប់អនុញ្ញាតបើកកាស៊ីណូ ហាមខ្មែរមិនអោយចូលលេង ឃើញសុទ្ធតែខ្មែរ.? នៅក្បែរកាស៊ីណូភូមិយើង ភូមិអន្លង់ជ្រៃ ម្តេចសមត្ថកិច្ចពាក់ព័ន្ធមិនបង្ក្រាប ឬទុកជាប្រភពចំណូល,,,???
ខេត្តក្បូងឃ្មុំ៖ តាមប្រភពរាយការណ៍ពីបងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋរស់នៅក្នុងភូមិអន្លង់ជ្រៃ ឃុំកក់ ស្រុកពញាក្រែក ខេត្តត្បូងឃ្មុំ អានបន្ត

Mon,20 July 2020 (Time 08:16 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

មានករណីពលរដ្ឋ ឈឺ និង មានអាការៈចុកដៃចុកជើងនៅក្រុងប៉ោយប៉ែត ចំនួន២ភូមិ.!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ នៅព្រឹកថ្ងៃចន្ទ ទី២០ ខែកក្កដា អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ថៅកែរកស៊ីឈើកែឆ្នៃគ្រឿងសង្ហារឹមគ្មានច្បាប់ ប្តីឈ្មោះ ឆែ ប្រពន្ធឈ្មោះ ស៊ុន សារ៉ាយ កំពុងប្រើមន្តសណ្តំចិត្ត លោក​ អ៊ឹម សាវរឹទ្ធិ​ នាយខណ្ឌរដ្ឋបាលព្រៃឈើ ខណ:សិប្បកម្មខ្លួនគ្មានការស្នើរសុំចូលទៅមន្ទីរកសិកម្ម.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ពិធីសម្ពោធ អគារការិយាល័យច្រកចេញចូលតែមួយ នៅស្រុកថ្មពួក បានដាក់អោយដំណើរកាហើយ...

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អាជ្ញាធរស្រុកអូរជ្រៅ និង ស្រុកម៉ាឡៃ រួមមន្ត្រីចក្តាឡីស័ក ធ្វើការត្រួតពិនិត្យសុខភាព ពលករចំណាកស្រុកវិលមកពីប្រទេសថៃ និងណែនាំអំពីវិធីទប់ស្កាត់ជំងឺកូវីដ -១៩.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អគ្គិភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះពលរដ្ឋមួយកន្លែង ម៉ត់.! សង់ពីថ្មក្រោមឈើលើ ប្រក់ស័ង្កសី.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កម្លាំងអាវុធហត្ថ សហការជាមួយអាជ្ញាធរស្រុកម៉ាឡៃ ចុះរុះរើខ្ទមប្រជាពលរដ្ឋ ដែលសង់ខ្ទមអាណាធិបតេយ្យ នៅលើដីតំបន់ការពារទេសភាពរនាមដូនសំ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

បុរសម្នាក់បានទៅកាត់អុសដុតធ្យូង ត្រូវឈេីរលំសង្កត់ស្លាប់.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ បានយកអំណោយគ្រឿងបរិភោគនិងថវិការជូនដល់គ្រួសារមួយកំពុងជួបការខ្វះខាត.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កម្មករម្នាក់.!ធ្វើការនៅក្រុមហ៊ុនចិញ្ចឹមសត្វស្វាមានអាការៈមិនស្រួលខ្លួនឈឺដៃឈឺជើង ទៅសម្រាកព្យាបាលនៅពេទ្យឯកជនឈ្មោះ វិជ្ជ: ច្រិប សុធី ពិគ្រោះព្យាបាលជំងឺទូទៅ ស្រាប់តែប្រតិកម្មថ្នាំបណ្តាលអោយស្លាប់.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អុញនោះគាត់ល្អតើ.! យោងតាមលិខិត បង្ហាញមុខនាយនគរបាលខេត្តព្រៃវែង ទាំង​ ៧​ នាក់​ ដែល​ ឯកឧត្ដម​នាយឧត្ដមសេនីយ៍​សន្តិបណ្ឌិត​ នេត​ សាវឿន​ ផ្អផ្អាកការងារបណ្ដោះអាសន្ន.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

យោងតាមការឆ្លើយបំភ្លឺ និង លិខិតឆ្លើយបំភ្លឺព័ត៌មានរបស់លោក ឃី ថាយ នៅថ្ងៃទី២៨ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២០ នេះ ដែលសារព័ត៌មាន (គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍) ទទួលបាន ពីលោកបានបញ្ជាក់ថា៖

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
1361 នាក់
ម្សិលមិញ :
621 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
4850 នាក់
ខែនេះ :
27228 នាក់
3 ខែនេះ :
70379 នាក់
សរុប :
571182 នាក់