ថ្ងៃអាទិត្យ ទី២៩ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០៥០
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) ដែលមានទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ សូមអរគុណ៕
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
តើលោក ចាន់ ណា ល្បីឈ្មោះជិតមួយទស្សវត្ស ខាងរកស៊ីដឹកឈើខុសច្បាប់ឆ្លងខេត្តមួយទៅខេត្តមួយ អាចរួចពីសំណាញ់ច្បាប់ដែលឬយ៉ាងណា.!!! **|** ម៉ូតូបុកនិងម៉ូតូ បើកបរខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន បណ្តាលអោយស្លាប់ម្នាក់ រងរបួសធ្ងន់២នាក់.!!! **|** គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ រវាង ម៉ូតូ និង ម៉ូតូ បណ្តាលអោយបុរសម្នាក់ស្លាប់ និងភាគីម្ខាង ទៀតរបួសធ្ងន់ម្នាក់ ស្ថិតនៅភូមិអូរនាង.!!! **|** ទិវាជាតិនៃការចងចាំ ២០ឧសភា ក្លាយជាថ្ងៃរំលឹកវិញ្ញាណក្ខន្ធជនរងគ្រោះដែលបានស្លាប់នៅរបបប្រល័យពូជសាសន៍ ប៉ុល ពត.!!! **|** លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ បើកកិច្ចប្រជុំផ្សព្វផ្សាយផែនការ ការពារសន្តិសុខដល់កងកម្លាំង អំឡុងពេលគណបក្សនយោបាយបើកយុទ្ធនាការឃោសនារកសម្លេងឆ្នោត.!!! **|** កម្លាំងកងអាវុធហត្ថរាជធានីភ្នំពេញ ចុះបង្ក្រាបទីតាំងជល់មាន់២កន្លែង ឃាត់ខ្លួនអ្នកលេងបានចំនួន៨នាក់ ចាត់ការតាមនីតិវិធី.!!! **|** ល្បែងពេញនិយម លេងភ្នាល់ ជល់មាន់ តាមទូរទស្សន៍អនឡាញ នៅក្រុងសៀមរាប ហេតុអ្វី? លោក ដា ចំរើន អធិការមិនបង្រាប.!!! **|** គួរអោយអាណិតណាស់ ក្មេងប្រុសអាយុ១ឆ្នាំ ញាំពោតស្ងោរ ស្លាក់គ្រាប់ពោតស្លាប់.!!! **|** អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន ឧត្ដមទីប្រឹក្សាផ្ទាល់ សម្តេចព្រះអភិសិរីសុគន្ធាមហាសង្ឃរាជាធិបតី កិត្តិឧទ្ទេសបណ្ឌិត បួរ គ្រី យាងបង្សុកូលថ្វាយ ព្រះបរមរតនកោដ្ឋ លើខ្នងភ្នំគូលែនខេត្តសៀមរាប **|** តើ លោក ពេជ្រ សារ៉ែន អធិការក្រុងបាត់ដំបង ចាត់ទុកល្បែងណេត និង ជល់មាន់តាមទូរទស្សន៍អនឡាញជាច្រើនកន្លែង លម្អក្រុងហើយមើលទៅ ទើបមិនបង្ក្រាប.!!! **|** តើ ពូ ម៉ន អាចបើកសង្វៀនជល់មាន់ ឡើងវិញបានយ៉ាងរលូនរាល់ថ្ងៃ សង្ស័យអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចមូលដ្ឋានមិនបង្ក្រាប ខ្លាចបែកឆ្នាំងបាយខ្លួនហើយទេដឹង.!!! **|** តើជាការពិតដែរទេ.?លោក ផុត ដារា នាយប៉ុស្តិ៍រដ្ឋបាលឃុំពោធិ៍ បច្ចុប្បន្នបានយកតួរនាទីជាមន្ត្រីនគរបាល បើកដៃកាងអោយមានបទល្មើសព្រៃឈើ និងកាងសកម្មភាពគ្រឿងចក្រឈូសឆាយ ហ៊ុំព័ទ្ធ ទន្ទ្រានកាន់កាប់ដីព្រៃតំបន់ការពាររបស់រដ្ឋ ធ្វើជាកម្មសិទ្ធិ.!!! **|** ហេតុអ្វី? សត្វជ្រូក យួន រាប់រយក្បាល បន្តឆ្លងដែនចូលមកប្រទេសកម្ពុជាបាន នៅច្រក ព្រំដែន ស្វាយអាង៉ោង តើមន្ត្រីជំនាញពាក់ព័ន្ធត្រូវថ្នាំងសន្តំពីក្រុមឈ្មួញអស់ហើយឬ.??? **|** អ្នកអ​ង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន អមព្រះ​រាជដំ​ណើរ​សម្តេចព្រះអ​ភិសិរី សុគន្ធាម​ហាសង្ឃ​រាជាធិបតី កិត្តិឧ​ទ្ទេសប​ណ្ឌិត បួរ គ្រី យាងដង្ហែព្រះ​បរមអដ្ឋិធាតុ ព្រះក​រុណា ព្រះបាទ សម្តេចព្រះ នរោត្ដម សី​ហនុ ព្រះប​រមរតនកោដ្ឋ ទៅ​កាន់ខេត្តប៉ៃលិន **|** ប្រជានេសាទនៅទន្លេមេគង្គ ចាប់បានត្រីប បែលយក្សមួយក្បាល ទម្ងន់១៨០គីឡូក្រាម ដោយចៃដន្យ នៅខេត្តស្ទឹងត្រែង.!!! **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Fri,27 May 2022 (Time 01:33 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

តើលោក ចាន់ ណា ល្បីឈ្មោះជិតមួយទស្សវត្ស ខាងរកស៊ីដឹកឈើខុសច្បាប់ឆ្លងខេត្តមួយទៅខេត្តមួយ អាចរួចពីសំណាញ់ច្បាប់ដែលឬយ៉ាងណា.!!!
ខេត្តសៀមរាប៖ មហាជនគ្រប់មជ្ឈដ្ឋានគេនៅសង្កេតឃើញថា ក្រុមឈ្មួញរកសុី បទល្មើសព្រៃឈើ បានកំពុងធ្វើសកម្មភាពដឹកជញ្ជូន ឈើខុសច្បាប់ អានបន្ត

Sun,22 May 2022 (Time 12:04 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ម៉ូតូបុកនិងម៉ូតូ បើកបរខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន បណ្តាលអោយស្លាប់ម្នាក់ រងរបួសធ្ងន់២នាក់.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ មានករណីគ្រោះចរាចរណ៍ រវាង ម៉ូតូ បុកនិងម៉ូតូ កាលពីវេលាម៉ោង១៨និង៣០នាទី នៅចំនុចផ្លូវលំក្រាលកៅស៊ូ ស្ថិតនៅចុងភូមិកណ្ដាល ឃុំសិង្ហ ស្រុកអូរជ្រៅ អានបន្ត

Sun,22 May 2022 (Time 11:04 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ រវាង ម៉ូតូ និង ម៉ូតូ បណ្តាលអោយបុរសម្នាក់ស្លាប់ និងភាគីម្ខាង ទៀតរបួសធ្ងន់ម្នាក់ ស្ថិតនៅភូមិអូរនាង.!!!
ក្រុងប៉ោយប៉ែត៖ គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ រវាង ម៉ូតូ និង ម៉ូតូ បណ្តាលអោយបុរសម្នាក់ស្លាប់ និងភាគីម្ខាង ទៀតរបួសធ្ងន់ម្នាក់។ អានបន្ត

Fri,20 May 2022 (Time 03:09 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ទិវាជាតិនៃការចងចាំ ២០ឧសភា ក្លាយជាថ្ងៃរំលឹកវិញ្ញាណក្ខន្ធជនរងគ្រោះដែលបានស្លាប់នៅរបបប្រល័យពូជសាសន៍ ប៉ុល ពត.!!!
ភ្នំពេញ៖ គណ:អចិន្ត្រៃយ៍គណកម្មាធិការគណបក្សប្រជាជនកម្ពុជា រាជធានីភ្នំពេញ បានរៀបចំទិវាជាតិនៃការចងចាំដោយមានពិធីរាប់បាត្រ ប្រគេនព្រះសង្ឃចំនួន២០៧អង្គ អានបន្ត

Fri,20 May 2022 (Time 11:45 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ បើកកិច្ចប្រជុំផ្សព្វផ្សាយផែនការ ការពារសន្តិសុខដល់កងកម្លាំង អំឡុងពេលគណបក្សនយោបាយបើកយុទ្ធនាការឃោសនារកសម្លេងឆ្នោត.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ នៅព្រឹកថ្ងៃទី២០ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២២នេះ លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ស្នងការ អានបន្ត

Thu,19 May 2022 (Time 10:11 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

កម្លាំងកងអាវុធហត្ថរាជធានីភ្នំពេញ ចុះបង្ក្រាបទីតាំងជល់មាន់២កន្លែង ឃាត់ខ្លួនអ្នកលេងបានចំនួន៨នាក់ ចាត់ការតាមនីតិវិធី.!!!
រាជធានីភ្នំពេញ៖ កាលពីសៀល ថ្ងៃទី១៧ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២២ សមត្ថកិច្ចជំនាញ នៃការិយាល័យប្រឆាំងបទល្មើសព្រហ្មទណ្ឌ កងរាជអាវុធហត្ថរាជធានីភ្នំពេញ អានបន្ត

Thu,19 May 2022 (Time 05:52 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ល្បែងពេញនិយម លេងភ្នាល់ ជល់មាន់ តាមទូរទស្សន៍អនឡាញ នៅក្រុងសៀមរាប ហេតុអ្វី? លោក ដា ចំរើន អធិការមិនបង្រាប.!!!
ខេត្តសៀមរាប៖ មានសេចក្តីរាយការណ៍មកថា បច្ចុប្បន្ននេះ នៅក្នុងខេត្តសៀមរាប មានទីតាំង ជល់មាន់ តាមប្រព័ន្ធ អានបន្ត

Wed,18 May 2022 (Time 01:01 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

គួរអោយអាណិតណាស់ ក្មេងប្រុសអាយុ១ឆ្នាំ ញាំពោតស្ងោរ ស្លាក់គ្រាប់ពោតស្លាប់.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ ថ្ងៃអង្គារ ២រោច ខែពិសាខ ឆ្នាំខាលចត្វាស័ក ព.ស ២៥៦៦ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី១៧ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២២ អានបន្ត

Tue,17 May 2022 (Time 12:00 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន ឧត្ដមទីប្រឹក្សាផ្ទាល់ សម្តេចព្រះអភិសិរីសុគន្ធាមហាសង្ឃរាជាធិបតី កិត្តិឧទ្ទេសបណ្ឌិត បួរ គ្រី យាងបង្សុកូលថ្វាយ ព្រះបរមរតនកោដ្ឋ លើខ្នងភ្នំគូលែនខេត្តសៀមរាប
ខេត្តសៀមរាប៖ នៅវេលាព្រឹកថ្ងៃ១៥កើត ខែពិសាខ ឆ្នាំខាល ចត្វាស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៥ ត្រូវនឹងថ្ងៃបុណ្យវិសាខបូជាអ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន អានបន្ត

Sun,15 May 2022 (Time 03:45 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

តើ លោក ពេជ្រ សារ៉ែន អធិការក្រុងបាត់ដំបង ចាត់ទុកល្បែងណេត និង ជល់មាន់តាមទូរទស្សន៍អនឡាញជាច្រើនកន្លែង លម្អក្រុងហើយមើលទៅ ទើបមិនបង្ក្រាប.!!!
ខេត្តបាត់ដំបង៖ កាលពីរសៀលថ្ងៃ១៤ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២២ ក្រុមសារព័ត៌មាន ៣ អង្គភាព រួមនិង អង្គភាព ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍ អានបន្ត

Sat,14 May 2022 (Time 11:15 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

តើ ពូ ម៉ន អាចបើកសង្វៀនជល់មាន់ ឡើងវិញបានយ៉ាងរលូនរាល់ថ្ងៃ សង្ស័យអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចមូលដ្ឋានមិនបង្ក្រាប ខ្លាចបែកឆ្នាំងបាយខ្លួនហើយទេដឹង.!!!
ខេត្តកណ្តាល៖ មានសេចក្តីរាយការណ៍ពីប្រជាពលរដ្ឋមកថា មានទីតាំង លេងភ្នាល់ល្បែង ស៉ីសង ជល់មាន់ (ជល់ខ្នាយដែក) និង ជល់មាន់ តាមអនឡាញ ផ្លែកាំបិត អានបន្ត

Sat,14 May 2022 (Time 09:48 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

តើជាការពិតដែរទេ.?លោក ផុត ដារា នាយប៉ុស្តិ៍រដ្ឋបាលឃុំពោធិ៍ បច្ចុប្បន្នបានយកតួរនាទីជាមន្ត្រីនគរបាល បើកដៃកាងអោយមានបទល្មើសព្រៃឈើ និងកាងសកម្មភាពគ្រឿងចក្រឈូសឆាយ ហ៊ុំព័ទ្ធ ទន្ទ្រានកាន់កាប់ដីព្រៃតំបន់ការពាររបស់រដ្ឋ ធ្វើជាកម្មសិទ្ធិ.!!!
ខេត្តព្រះវិហារ៖ សម្តេចតេជោនាយករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ក៏ដូចជាថ្នាក់ដឹកនាំគ្រប់លំដាប់ថ្នាក់ចាត់ទុកអ្នកសារព័ត៌មានគឺជាដៃគូមិនអាចខ្វះបាន អានបន្ត

Sat,14 May 2022 (Time 08:52 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ហេតុអ្វី? សត្វជ្រូក យួន រាប់រយក្បាល បន្តឆ្លងដែនចូលមកប្រទេសកម្ពុជាបាន នៅច្រក ព្រំដែន ស្វាយអាង៉ោង តើមន្ត្រីជំនាញពាក់ព័ន្ធត្រូវថ្នាំងសន្តំពីក្រុមឈ្មួញអស់ហើយឬ.???
ខេត្តព្រៃវែង៖ មហាជនគ្រប់មជ្ឈដ្ឋានមានការងឿយឆ្ងល់ថា៖ តើហេតុបានជាក្រុមមេឈ្មួញនៅតែបន្តនាំ សត្វជ្រូក រស់ ពីប្រទេសវៀតណាម ឆ្លងដែន ចូលមកកម្ពុជា អានបន្ត

Thu,12 May 2022 (Time 12:31 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អ្នកអ​ង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន អមព្រះ​រាជដំ​ណើរ​សម្តេចព្រះអ​ភិសិរី សុគន្ធាម​ហាសង្ឃ​រាជាធិបតី កិត្តិឧ​ទ្ទេសប​ណ្ឌិត បួរ គ្រី យាងដង្ហែព្រះ​បរមអដ្ឋិធាតុ ព្រះក​រុណា ព្រះបាទ សម្តេចព្រះ នរោត្ដម សី​ហនុ ព្រះប​រមរតនកោដ្ឋ ទៅ​កាន់ខេត្តប៉ៃលិន
ខេត្តប៉ៃលិន៖ សម្តេច​ព្រះអ​ភិសិរី សុគន្ធាម​ហា​សង្ឃរាជាធិបតី​ កិត្តិឧទ្ទេស​បណ្ឌិត បួរ គ្រី សម្តេចព្រះ​មហា​សង្ឃរាជ នៃ​គណៈ​ធម្មយុត្តិកនិ​កាយ នៃព្រះរាជាណា​ចក្រកម្ពុជា អានបន្ត

Mon,09 May 2022 (Time 04:55 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ប្រជានេសាទនៅទន្លេមេគង្គ ចាប់បានត្រីប បែលយក្សមួយក្បាល ទម្ងន់១៨០គីឡូក្រាម ដោយចៃដន្យ នៅខេត្តស្ទឹងត្រែង.!!!
ខេត្តស្ទឹងត្រែង៖ បើយោងតាមប្រជានេសាទនៅទន្លេមេគង្គបានអោយដឹង នៅថ្ងៃទី៩ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២២នេះ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

តើលោក ចាន់ ណា ល្បីឈ្មោះជិតមួយទស្សវត្ស ខាងរកស៊ីដឹកឈើខុសច្បាប់ឆ្លងខេត្តមួយទៅខេត្តមួយ អាចរួចពីសំណាញ់ច្បាប់ដែលឬយ៉ាងណា.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ម៉ូតូបុកនិងម៉ូតូ បើកបរខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន បណ្តាលអោយស្លាប់ម្នាក់ រងរបួសធ្ងន់២នាក់.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ រវាង ម៉ូតូ និង ម៉ូតូ បណ្តាលអោយបុរសម្នាក់ស្លាប់ និងភាគីម្ខាង ទៀតរបួសធ្ងន់ម្នាក់ ស្ថិតនៅភូមិអូរនាង.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ទិវាជាតិនៃការចងចាំ ២០ឧសភា ក្លាយជាថ្ងៃរំលឹកវិញ្ញាណក្ខន្ធជនរងគ្រោះដែលបានស្លាប់នៅរបបប្រល័យពូជសាសន៍ ប៉ុល ពត.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ បើកកិច្ចប្រជុំផ្សព្វផ្សាយផែនការ ការពារសន្តិសុខដល់កងកម្លាំង អំឡុងពេលគណបក្សនយោបាយបើកយុទ្ធនាការឃោសនារកសម្លេងឆ្នោត.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កម្លាំងកងអាវុធហត្ថរាជធានីភ្នំពេញ ចុះបង្ក្រាបទីតាំងជល់មាន់២កន្លែង ឃាត់ខ្លួនអ្នកលេងបានចំនួន៨នាក់ ចាត់ការតាមនីតិវិធី.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ល្បែងពេញនិយម លេងភ្នាល់ ជល់មាន់ តាមទូរទស្សន៍អនឡាញ នៅក្រុងសៀមរាប ហេតុអ្វី? លោក ដា ចំរើន អធិការមិនបង្រាប.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

គួរអោយអាណិតណាស់ ក្មេងប្រុសអាយុ១ឆ្នាំ ញាំពោតស្ងោរ ស្លាក់គ្រាប់ពោតស្លាប់.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន ឧត្ដមទីប្រឹក្សាផ្ទាល់ សម្តេចព្រះអភិសិរីសុគន្ធាមហាសង្ឃរាជាធិបតី កិត្តិឧទ្ទេសបណ្ឌិត បួរ គ្រី យាងបង្សុកូលថ្វាយ ព្រះបរមរតនកោដ្ឋ លើខ្នងភ្នំគូលែនខេត្តសៀមរាប

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

តើ លោក ពេជ្រ សារ៉ែន អធិការក្រុងបាត់ដំបង ចាត់ទុកល្បែងណេត និង ជល់មាន់តាមទូរទស្សន៍អនឡាញជាច្រើនកន្លែង លម្អក្រុងហើយមើលទៅ ទើបមិនបង្ក្រាប.!!!

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
1772 នាក់
ម្សិលមិញ :
656 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
4834 នាក់
ខែនេះ :
18843 នាក់
3 ខែនេះ :
71900 នាក់
សរុប :
989060 នាក់