ថ្ងៃអាទិត្យ ទី១៧ ខែវិច្ឆិការ ឆ្នាំ២០១៩
លោក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) ( whatsapp +855 92190098 / +855 886606773 ) ( Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ) ( YouTube Chuong Vannang ) ចាងហ្វាងការផ្សាយ លោក ជួង វណ្ណអាង ( Tell.092190098 - 0886606773 ) លោកអ្នក អាចទំនាក់ទំនងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបាន ក្នុងតម្លៃសមរម្យ Tell. 092190098 - 0886606773 ។ ធនាគារឯកជនមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុគឺជាគ្រឹះស្ថានរបស់ឯកជនមួយរយភាគរយហើយមិនមែនជារបស់រដ្ឋឡើយ........
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
នាទីចែករំលែក វិធីងាយៗ! ដាំដូងមិនចាំបាច់ស្រោចទឹក ឆាប់បានផល.!!! **|** ថ្មីៗនេះ! អ្នកវិទ្យាសាស្ត្របានរកឃើញការកើនអាយុមនុស្សប្រុស គឺមើលស្រីស្អាតមួយថ្ងៃ១០ ដង បង្កើនអាយុដល់១០០ឆ្នាំ.!!! **|** រថយន្ត Hummer ០១គ្រឿង ឆ្លងចរន្តអគ្គិសនី បណ្តាលអោយឆេះ ស្ទើរទាំងស្រុង.!!! **|** (សូមទស្សនាៈមានវីដេអូ) អបអរសាទរទិវាបុណ្យឯករាជ្យជាតិ ខួបទី៦៦ (៩វិច្ឆិកា​១៩៥៣-៩វិច្ឆិកា​២០១៩) **|** (មានវីដេអូ) កំលាំងអធិការនគរបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត រួមសង្កាត់ទាំង៣ នៃខេត្តបន្ទាយមានជ័យ នៅតែអនុវត្តពង្រឹងបង្កើនស្មារតីយ៉ាងម៉ឺងមាត់ និង ប្តេជ្ញាការពាររដ្ឋធម្មនុញ្ញ ការពារ ជាតិ សាសនា​ ព្រះមហាក្សត្រ... **|** សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនជនជាតិឥណ្ឌូនេស៊ីម្នាក់! ដកហូតថ្នាំញៀនម៉ាទឹកកក ជិត១គីឡូក្រាម នៅច្រកទ្វាអន្តរជាតិត្រពាំងក្រៀល...!!! **|** (មានវីដេអូ) ពលរដ្ឋនាំគ្នាភ្ញាក់ផ្អើល! ដោយសារបុរសម្នាក់ យកកាំបិតចិតបន្លែ ធ្វើអត្តឃាតខ្លួនឯងទល់មុខ (ភែរើមែកស៍) តែមិនស្លាប់.!!! **|** (មានវីដេអូ) ពលរដ្ឋចំនួន៤គ្រួរសារនៅស្រុកអន្លង់វែង នៅតែបន្តទទូចសូមអំពាវនាវដល់ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្រ្ដី ជា សុផារ៉ា ជួយមើល លោក ស្ដើង វ៉ាន់ណេត លោក គឹម សំណាង ប្រធាននិង អនុប្រធាន ការិយាល័យភូមិបាលស្រុកអន្លង់វែង និងលោកផ្កាយ២ អ៊ុក គឹមលី បានឃុបឃិតគ្នា ក្លែងឯកសារយកដីរាស្រ្ដ...!!! **|** គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍រវាងឡានក្រឡុកស៊ីម៉ង់ត៍ របស់ក្រុមហ៊ុន ហុង ឆាយ និង ម៉ូតូ បណ្តាលអោយរងរបួសស្រាលម្នាក់ធ្ងន់ម្នាក់...!!! **|** មេប៉ុស្តិ៍សង្កាត់ទឹកថ្លាម្នាក់! បាញ់សម្លាប់ខ្លួនឯង ទំនងជាមានវិបត្តិក្នុងគ្រួសារ...!!! **|** (មានវីដេអូ)ពលរដ្ឋផ្ទុះកំហឹងទ្រាំលែងបាន! ចោទលោកឧត្ដមសេនីយ៍ទោ អ៊ុក គឹមលី ថា ជាផ្កាយចោរ ប្លន់យកដីរបស់ពួកគាត់...!!! **|** នារីជនជាតិថៃស្រស់សោភាពីរនាក់ជាប់អន្ទាក់សមត្ថកិច្ច!ជំនាញ រួមនិងថ្នាំញៀនជាង២៧ គីឡូក្រាម នៅព្រលានយន្តហោះសៀមរាប.!!! **|** ឯកឧត្តម ខៀវ កាញារីទ្ធ​ មន្រ្តីអ្នកនាំពាក្យ ត្រូវសហការគ្នាអោយបានច្រើន និង ជិតស្និតជាមួយអ្នកសារព័ត៌មាន ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មានត្រឹមត្រូវ ដែលអាចឆក់យកបេះដូង សាធារណៈអោយជនជឿជាក់លើរដ្ឋាភិបាល... **|** សមត្ថកិច្ចខេត្តកំពង់ធំ បង្ក្រាបករណីជួញដូរគ្រឿងញៀន ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យចំនួន ០៤ នាក់ ដកហូតថ្នាំញៀន ៤០ គីឡូក្រាម..!!! **|** ការិយាល័យភូមិបាលស្រុកអន្លង់វែង ឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធនិងលោកផ្កាយ២ ក្លែងឯកសារប្លន់យកដីកម្មសិទ្ធរាស្ត្រ៤ គ្រួសារ មានចំនួនដី៥ហិតា...!!! **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Fri,15 November 2019 (Time 01:28 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

នាទីចែករំលែក វិធីងាយៗ! ដាំដូងមិនចាំបាច់ស្រោចទឹក ឆាប់បានផល.!!!
រុក្ខជាតិ ដើមដូង ជាដើមឈើមួយប្រភេទ អាចហូបទឹកនិងសាច់បាន ហើយជួយទ្រទ្រង់សុខភាព អានបន្ត

Thu,14 November 2019 (Time 09:39 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

រថយន្ត Hummer ០១គ្រឿង ឆ្លងចរន្តអគ្គិសនី បណ្តាលអោយឆេះ ស្ទើរទាំងស្រុង.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ មានករណីឆេះរថយន្ត Hummer ០១គ្រឿង ពណ៌ខ្មៅ ពាក់ស្លាកលេខ (ភ្នំពេញ​ 2V-9599) ព្រោះឆ្លង ចរន្តអគ្គិសនី បណ្តាលឆេះខូចខាតស្ទើរទាំងស្រុង អានបន្ត

Tue,12 November 2019 (Time 11:38 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

(សូមទស្សនាៈមានវីដេអូ) អបអរសាទរទិវាបុណ្យឯករាជ្យជាតិ ខួបទី៦៦ (៩វិច្ឆិកា​១៩៥៣-៩វិច្ឆិកា​២០១៩)
រាជធានីភ្នំពេញ៖ អបអរសាទរទិវាបុណ្យឯករាជ្យជាតិយជាតិិ ខខួបទី៦៦ (៩វិច្ឆិកា​១៩៥៣-៩វិច្ឆិកា​២០១៩) ថ្ងៃសៅរ៍ ១៣កើត ខែកក្តិត ឆ្នាំកុរ សំរឹទ្ធស័ក ព.ស២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី៩ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ។ អានបន្ត

Thu,07 November 2019 (Time 07:28 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

(មានវីដេអូ) កំលាំងអធិការនគរបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត រួមសង្កាត់ទាំង៣ នៃខេត្តបន្ទាយមានជ័យ នៅតែអនុវត្តពង្រឹងបង្កើនស្មារតីយ៉ាងម៉ឺងមាត់ និង ប្តេជ្ញាការពាររដ្ឋធម្មនុញ្ញ ការពារ ជាតិ សាសនា​ ព្រះមហាក្សត្រ...
ក្រុងប៉ោយប៉ែត៖ នៅព្រឹកថ្ងៃទី០៧ ខែ​វិច្ឆិកា​ ឆ្នាំ២០១៩​​ នេះ កំលាំងអធិការនគរបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត រួមសង្កាត់ទាំង៣ នៃខេត្តបន្ទាយមានជ័យ នៅតែអនុវត្តពង្រឹងបង្កើនស្មារតីយ៉ាងម៉ឺងមាត់ និង ប្តេជ្ញាការពាររដ្ឋធម្មនុញ្ញ ការពារ ជាតិ សាសនា​ ព្រះមហាក្សត្រ តាមអនុសាសន៍ប្រមុខថ្នាក់ដឹកនាំ ដែលមានសម្តេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែន ជានាយករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា។ អានបន្ត

Mon,04 November 2019 (Time 12:57 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនជនជាតិឥណ្ឌូនេស៊ីម្នាក់! ដកហូតថ្នាំញៀនម៉ាទឹកកក ជិត១គីឡូក្រាម នៅច្រកទ្វាអន្តរជាតិត្រពាំងក្រៀល...!!!
ខេត្តស្ទឹងត្រែង៖ សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនជនជាតិឥណ្ឌូនេស៊ីម្នាក់ ដកហូតថ្នាំញៀនម៉ាទឹកកក ជិត១គីឡូក្រាម នៅច្រកទ្វាអន្តរជាតិត្រពាំងក្រៀល ដែលជនសង្ស័យ បាននាំគ្រឿងញៀនពីប្រទេសឡាវ ឆ្លងដែនចូលមកកម្ពុជានៃទឹកដីខេត្តស្ទឹងត្រែង កាលពីថ្ងៃទី១ វិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៩។ អានបន្ត

Sun,03 November 2019 (Time 01:38 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

(មានវីដេអូ) ពលរដ្ឋនាំគ្នាភ្ញាក់ផ្អើល! ដោយសារបុរសម្នាក់ យកកាំបិតចិតបន្លែ ធ្វើអត្តឃាតខ្លួនឯងទល់មុខ (ភែរើមែកស៍) តែមិនស្លាប់.!!!
ក្រុងប៉ោយប៉ែត៖ ករណីដ៏រន្ធត់ ពលរដ្ឋនាំគ្នាភ្ញាក់ផ្អើលចោមមើលឈូរឆរ ដោយសារបុរសម្នាក់ យកកាំបិតចិតបន្លែ ធ្វើអត្តឃាតខ្លួនឯងទល់មុខ (ភែរើមែកស៍) តែមិនស្លាប់ គ្រាន់តែរបួសធ្ងន់ អានបន្ត

Fri,01 November 2019 (Time 09:20 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

(មានវីដេអូ) ពលរដ្ឋចំនួន៤គ្រួរសារនៅស្រុកអន្លង់វែង នៅតែបន្តទទូចសូមអំពាវនាវដល់ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្រ្ដី ជា សុផារ៉ា ជួយមើល លោក ស្ដើង វ៉ាន់ណេត លោក គឹម សំណាង ប្រធាននិង អនុប្រធាន ការិយាល័យភូមិបាលស្រុកអន្លង់វែង និងលោកផ្កាយ២ អ៊ុក គឹមលី បានឃុបឃិតគ្នា ក្លែងឯកសារយកដីរាស្រ្ដ...!!!
ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ៖ ពលរដ្ឋចំនួន៤គ្រួរសារនៅស្រុកអន្លង់វែង នៅតែបន្តទទូចសូមអំពាវនាវដល់ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្រ្ដី ជា សុផារ៉ា រដ្ឋមន្រ្ដីក្រសួងរៀបចំដែនដីនគររូបនីយកម្មសំណង់ និង សូរិយោដី សូមមេត្តាជួយមើលទង្វើមន្រ្ដីក្រោមឱវាទ ទាំង០៤នាក់ នេះផងទាន! អានបន្ត

Wed,30 October 2019 (Time 12:21 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍រវាងឡានក្រឡុកស៊ីម៉ង់ត៍ របស់ក្រុមហ៊ុន ហុង ឆាយ និង ម៉ូតូ បណ្តាលអោយរងរបួសស្រាលម្នាក់ធ្ងន់ម្នាក់...!!!
ខេត្តបាត់ដំបង៖ គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍រវាងឡានក្រឡុកស៊ីម៉ង់ត៍ របស់ក្រុមហ៊ុន ហុង ឆាយ និង ម៉ូតូ បណ្តាលអោយរងរបួសស្រាលម្នាក់ របួសធ្ងន់បាក់ម្នាក់ ដែលហេតុការណ៍នេះ បានកើតឡើងនៅថ្ងៃទី២៨ ខែតុលា ឆ្នាំ២០១៩ ស្ថិតនៅភូមិអូរខ្ជាយ សង្កាត់ព្រែកព្រះស្ដេច ក្រុងខេត្តបាត់ដំបង ត្រង់ចំនុចមុខសាកលវិទ្យាល័យបាត់ដំបង។ អានបន្ត

Sun,27 October 2019 (Time 10:25 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

មេប៉ុស្តិ៍សង្កាត់ទឹកថ្លាម្នាក់! បាញ់សម្លាប់ខ្លួនឯង ទំនងជាមានវិបត្តិក្នុងគ្រួសារ...!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ៖មេប៉ុស្តិ៍សង្កាត់ទឹកថ្លាម្នាក់ បានសម្រេចចិត្តបញ្ចប់ជីវិតខ្លួនឯង ទំនងជា មានវិបត្តិក្នុងគ្រួសារ កាលពីវេលាម៉ោង០៧និង២៥នាទីយប់ ថ្ងៃសៅរ៍ ទី២៦ ខែតុលា ឆ្នាំ២០១៩ ស្ថិតនៅភូមិគោរដ្ឋាន សង្កាត់អូរអំបិល ក្រុងសិរីសោភ័ណ ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ។ អានបន្ត

Sat,26 October 2019 (Time 03:15 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

(មានវីដេអូ)ពលរដ្ឋផ្ទុះកំហឹងទ្រាំលែងបាន! ចោទលោកឧត្ដមសេនីយ៍ទោ អ៊ុក គឹមលី ថា ជាផ្កាយចោរ ប្លន់យកដីរបស់ពួកគាត់...!!!
ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ៖ ពលរដ្ឋនៅស្រុកអន្លង់វែង ខេត្តឧត្ដរមានជ័យចំនួន៤គ្រួសារត្រូវបានលោក ឧត្ដមសេនីយ៍ទោ អ៊ុក គឹមលី ថារំលោភយកដីអស់ចំនួន៦ហិតានៅចំណុចផ្លូវបារាំង ភូមិសាមគ្គី ឃុំត្រពាំងប្រិយ៍ ស្រុកអន្លង់វែង។ អានបន្ត

Fri,25 October 2019 (Time 10:48 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

នារីជនជាតិថៃស្រស់សោភាពីរនាក់ជាប់អន្ទាក់សមត្ថកិច្ច!ជំនាញ រួមនិងថ្នាំញៀនជាង២៧ គីឡូក្រាម នៅព្រលានយន្តហោះសៀមរាប.!!!
ខេត្តសៀមរាប៖ កិច្ចសហការចុះប្រតិបត្តិការឆែកឆេរគ្រឿងញៀនដ៏ច្រើននៅព្រលានយន្តហោះអន្តរជាតិសៀមរាប ខណៈនារីជនជាតិថៃ០២នាក់ គ្រោងនាំឡើងយន្តហោះ រួមជា មួយថ្នាំញៀន ២៧.៣០ គីឡូក្រាម អានបន្ត

Wed,23 October 2019 (Time 11:28 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ឯកឧត្តម ខៀវ កាញារីទ្ធ​ មន្រ្តីអ្នកនាំពាក្យ ត្រូវសហការគ្នាអោយបានច្រើន និង ជិតស្និតជាមួយអ្នកសារព័ត៌មាន ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មានត្រឹមត្រូវ ដែលអាចឆក់យកបេះដូង សាធារណៈអោយជនជឿជាក់លើរដ្ឋាភិបាល...
រាជធានីភ្នំពេញ៖ ឯកឧត្តម ខៀវ កាញារីទ្ធ រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងព័ត៌មាន កាលពីថ្ងៃទី២២ ខែតុលា ឆ្នាំ២០១៩ បានផ្តាំផ្ញើដល់មន្រ្តីអ្នកនាំពាក្យនៅតាមស្ថាប័ននានា អោយបង្កើនការសហការអោយបានច្រើន និង ជិតស្និតជាមួយអ្នកសារព័ត៌មាន ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មានច្បាស់លាស់ដល់មហាជនបានជ្រាប។ អានបន្ត

Mon,21 October 2019 (Time 11:26 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សមត្ថកិច្ចខេត្តកំពង់ធំ បង្ក្រាបករណីជួញដូរគ្រឿងញៀន ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យចំនួន ០៤ នាក់ ដកហូតថ្នាំញៀន ៤០ គីឡូក្រាម..!!!
ខេត្តកំពង់ធំ​ ៖​ នៅរសៀលថ្ងៃទី២១ ខែតុលា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ កម្លាំងសមត្ថកិច្ច​ខេត្តកំពង់ធំ បបេីកប្រតិបត្តិការបង្ក្រាបករណីជួញដូរគ្រឿងញៀនដ៏ធំមួយ នៅចំណុចភោនីយដ្ឋានយីហោ រស់ សុខខុម​ អានបន្ត

Mon,21 October 2019 (Time 09:58 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ការិយាល័យភូមិបាលស្រុកអន្លង់វែង ឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធនិងលោកផ្កាយ២ ក្លែងឯកសារប្លន់យកដីកម្មសិទ្ធរាស្ត្រ៤ គ្រួសារ មានចំនួនដី៥ហិតា...!!!
ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ៖ នៅថ្ងៃទី២១ ខែតុលាឆ្នាំ២០១៩ នេះ មានសេចក្ដីរាយការណ៍ពីស្រុកអន្លង់វែង មកថា៖ អានបន្ត

Sat,19 October 2019 (Time 04:48 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ប្រជាពលរដ្ឋកំពុងទន្ទឹងចាំមើលថា.! មន្ត្រីអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា ចាត់វិធានការយ៉ាងណាចំពោះលោក ឃន់ សុខន ដែលអាងអំណាច ទឹកលុយធ្វើរបងគ្រិះដ៏រឹងមាំ លើទីទួលបូរាណ ទួលត្រពាំងហែផ្កា...!!!
ខេត្តសៀមរាប៖ ថ្ងៃទី១៩ ខែតុលា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ ប្រជាពលរដ្ឋកំពុងទន្ទឹងចាំមើលថា មន្ត្រីអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា ចាត់វិធានការយ៉ាងណាចំពោះលោក ឃន់ សុខន ដែលអាងអំណាច ទឹកលុយធ្វើរបងគ្រិះដ៏រឹងមាំ លើទីទួលបូរាណ ទួលត្រពាំងហែផ្កា ចំពោះបញ្ហានេះ មិនដឹងចៅហ្វាយខេត្តសៀមរាប គិតយ៉ាងណានោះទេ?។ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

នាទីចែករំលែក វិធីងាយៗ! ដាំដូងមិនចាំបាច់ស្រោចទឹក ឆាប់បានផល.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ថ្មីៗនេះ! អ្នកវិទ្យាសាស្ត្របានរកឃើញការកើនអាយុមនុស្សប្រុស គឺមើលស្រីស្អាតមួយថ្ងៃ១០ ដង បង្កើនអាយុដល់១០០ឆ្នាំ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រថយន្ត Hummer ០១គ្រឿង ឆ្លងចរន្តអគ្គិសនី បណ្តាលអោយឆេះ ស្ទើរទាំងស្រុង.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(សូមទស្សនាៈមានវីដេអូ) អបអរសាទរទិវាបុណ្យឯករាជ្យជាតិ ខួបទី៦៦ (៩វិច្ឆិកា​១៩៥៣-៩វិច្ឆិកា​២០១៩)

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ) កំលាំងអធិការនគរបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត រួមសង្កាត់ទាំង៣ នៃខេត្តបន្ទាយមានជ័យ នៅតែអនុវត្តពង្រឹងបង្កើនស្មារតីយ៉ាងម៉ឺងមាត់ និង ប្តេជ្ញាការពាររដ្ឋធម្មនុញ្ញ ការពារ ជាតិ សាសនា​ ព្រះមហាក្សត្រ...

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនជនជាតិឥណ្ឌូនេស៊ីម្នាក់! ដកហូតថ្នាំញៀនម៉ាទឹកកក ជិត១គីឡូក្រាម នៅច្រកទ្វាអន្តរជាតិត្រពាំងក្រៀល...!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ) ពលរដ្ឋនាំគ្នាភ្ញាក់ផ្អើល! ដោយសារបុរសម្នាក់ យកកាំបិតចិតបន្លែ ធ្វើអត្តឃាតខ្លួនឯងទល់មុខ (ភែរើមែកស៍) តែមិនស្លាប់.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ) ពលរដ្ឋចំនួន៤គ្រួរសារនៅស្រុកអន្លង់វែង នៅតែបន្តទទូចសូមអំពាវនាវដល់ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្រ្ដី ជា សុផារ៉ា ជួយមើល លោក ស្ដើង វ៉ាន់ណេត លោក គឹម សំណាង ប្រធាននិង អនុប្រធាន ការិយាល័យភូមិបាលស្រុកអន្លង់វែង និងលោកផ្កាយ២ អ៊ុក គឹមលី បានឃុបឃិតគ្នា ក្លែងឯកសារយកដីរាស្រ្ដ...!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍រវាងឡានក្រឡុកស៊ីម៉ង់ត៍ របស់ក្រុមហ៊ុន ហុង ឆាយ និង ម៉ូតូ បណ្តាលអោយរងរបួសស្រាលម្នាក់ធ្ងន់ម្នាក់...!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

មេប៉ុស្តិ៍សង្កាត់ទឹកថ្លាម្នាក់! បាញ់សម្លាប់ខ្លួនឯង ទំនងជាមានវិបត្តិក្នុងគ្រួសារ...!!!

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
124 នាក់
ម្សិលមិញ :
405 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
2063 នាក់
ខែនេះ :
14898 នាក់
3 ខែនេះ :
51440 នាក់
សរុប :
378998 នាក់