ថ្ងៃសុក្រ ទី២៨ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ២០២០
លោក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) លោកអ្នក អាចទំនាក់ទំនងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបាន ក្នុងតម្លៃសមរម្យ Tell. 092190098 - 0886606773 ទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ។ហាងលក់ទូរស័ព្ទដៃ លី គ័ង ក្រុងប៉ោយប៉ែត មានលក់ទូរស័ព្ទដៃទំនើបគ្រប់ប្រភេទ ព័ត៌មាលម្អិតៈ សូមទំនាក់ទំនងតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទបួនខ្សែ👉 ☎️Tell.014 99 99 56 (Cellcad) ☎️.078 99 99 12 (Cellcad) ☎️.098 64 93 56 (Smart) ☎️.060 64 93 56 (Metfone) សូមអរគុណ។ ធនាគារឯកជនមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុគឺជាគ្រឹះស្ថានរបស់ឯកជនមួយរយភាគរយហើយមិនមែនជារបស់រដ្ឋឡើយ........
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
រោងចក្រផលិតបារីដ៏ធំមួយកន្លែង នៅខណ្ឌពោធិ៍សែនជ័យ ត្រូវអគ្គិភ័យលេបត្របាក់ទាំងស្រុង.!!! **|** ខ្លាំងម៉ែន.!លោក ភា គឺជាមន្ត្រី PM ខេត្ត ហ៊ានរត់ការបើកបនល្បែងបញ្ជល់មាន់ភ្នាល់ដាក់ប្រាក់បានដោយរលូន ដោយមិនរំខានលោក ទិត្យ ណារ៉ុង ស្នងការខេត្ត បន្តិចសោះ.!!! **|** សៃវៀនបញ្ជល់មាន់០២កន្លែង របស់លោក តុង លោក រះ និង លោក ភា បើកលេងគគ្រឹកគគ្រេង បែរជាលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ ទិត្យ ណារ៉ុង មិនបង្ក្រាប ព្រោះខាចបារមីម្ចាស់សៃវៀន.!!! **|** កំលាំងផ្នែកប្រឆាំងគ្រឿងញៀន អធិការដ្ឋាននគរបាលស្រុកសង្កែ សហការជាមួយនគរបាលស្រុកបាណន់ ចុះបង្ក្រាបបានជនសង្ស័ុ០៣នាក់ ពាក់ព័ន្ធករណីប្រើប្រាស់និងរក្សារទុកដោយខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀន.!!! **|** ផ្លូវជាតិលេខ ១០ ពីស្រុកសំឡូតនៃខេត្តបាត់ដំបង ទៅកោះកុង នឹង បើកការដ្ឋានសាងសង់នៅខែមីនានេះហើយ.!!! **|** អាជ្ញាធរសៀមរាប.! សម្រេចស្តារប្រព័ន្ធធារាសាស្រ្ដបុរាណសម័យអង្គរ នៅប្រាសាទអង្គរវត្ត និង ស្រះស្រង់ អោយមានជីវិតឡើងវិញ.!!! **|** ភ្ញាក់ផ្អើលទាំងព្រឹក.! ឃើញសាកសពបុរសម្នាក់អណ្តែតទឹកនៅទន្លេវ៉ៃគោក្បែរគល់ស្ពានតាហោ.!!! **|** ឃាត់ខ្លួនជនជាតិជប៉ុនម្នាក់ រួមជាមួយថ្នាំញៀនជិត២គីឡូក្រាម.!!! **|** អគ្គីភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះប្រជាពលរដ្ឋ មួយកន្លែង ដោយសារឆ្លងចរន្ត អគ្គីសនី.!!! **|** លោក ឈួន សោភា ប្រធានគយតំបន់៥ បើកភ្លើងខៀវឲ្យលោក សុខ សុវណ្ណារី ប្រមូលលុយតាមរបៀបពុករលួយក្រៅផ្លូវការ.!!!(វីដេអូ) **|** នៅព្រឹកថ្ងៃទី១៣ ខែកុម្ភៈ លោក គាត ហ៊ុល អភិបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត បានដឹកនាំកម្លាំងចុះរៀប សណ្តាប់ធ្នាប់សាធារណៈជន... **|** រដ្ឋបាលខេត្តព្រះវិហារបានជំរុញអោយក្រុមការងារពន្លឿនការសាងសង់រង្វង់មូលស្រអែម រួចរាល់មុនថ្ងៃចូលឆ្នាំខ្មែរ.... **|** កូនខ្មែរជួយស៊ែរអោយពិភពលោកបានដឹងផង.! ព្រះភគណេស ជាព្រះរបស់ក្មែរ នឹងជាដូនតារបស់ប្រជាជនខ្មែរយើង.!!! **|** លោក គាត ហ៊ុល អភិបាលនៃគណៈអភិបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត ដឹកនាំកំលាំងចុះពិនិត្យមើលស្ថាបភាពផ្លូវដែលរងការខូចខាត.!!! **|** ជនសង្ស័យ០២នាក់ ជួញដូរបទល្មើសនិងប្រើប្រាស់គ្រឿងញៀន ត្រូវបានជាប់ខ្នោះសមត្ថកិច្ច.!!! **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Thu,27 February 2020 (Time 09:36 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

រោងចក្រផលិតបារីដ៏ធំមួយកន្លែង នៅខណ្ឌពោធិ៍សែនជ័យ ត្រូវអគ្គិភ័យលេបត្របាក់ទាំងស្រុង.!!!
រាជធានីភ្នំពេញ៖ រោងចក្រផលិតបារីមួយកន្លែង ត្រូវបានអគ្គិភ័យឆាបឆេះ អស់បំទាំងស្រុង ត្រឹមតែរយៈពេលជិត១ម៉ោង។ អានបន្ត

Wed,26 February 2020 (Time 08:44 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ខ្លាំងម៉ែន.!លោក ភា គឺជាមន្ត្រី PM ខេត្ត ហ៊ានរត់ការបើកបនល្បែងបញ្ជល់មាន់ភ្នាល់ដាក់ប្រាក់បានដោយរលូន ដោយមិនរំខានលោក ទិត្យ ណារ៉ុង ស្នងការខេត្ត បន្តិចសោះ.!!!
ខេត្តសៀមរាប៖ តាមការមើលឃើញជាក់ស្តែង សារព័ត៌មានជាច្រើនអង្គភាពបានចុះផ្តិតយករូបភាព អានបន្ត

Tue,25 February 2020 (Time 12:39 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សៃវៀនបញ្ជល់មាន់០២កន្លែង របស់លោក តុង លោក រះ និង លោក ភា បើកលេងគគ្រឹកគគ្រេង បែរជាលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ ទិត្យ ណារ៉ុង មិនបង្ក្រាប ព្រោះខាចបារមីម្ចាស់សៃវៀន.!!!
ខេត្តសៀមរាប៖ តាមការមើលឃើញជាក់ស្តែង សារព័ត៌មានជាច្រើនអង្គភាពបានចុះផ្តិតយករូបភាព នៅវេលាម៉ោង០៤ រសៀល ថ្ងៃទី២២ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ២០២០ អានបន្ត

Thu,20 February 2020 (Time 11:15 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

កំលាំងផ្នែកប្រឆាំងគ្រឿងញៀន អធិការដ្ឋាននគរបាលស្រុកសង្កែ សហការជាមួយនគរបាលស្រុកបាណន់ ចុះបង្ក្រាបបានជនសង្ស័ុ០៣នាក់ ពាក់ព័ន្ធករណីប្រើប្រាស់និងរក្សារទុកដោយខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀន.!!!
ខេត្តបាត់ដំបង៖ ដោយយោងតាមមតិណែនាំលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ អ៊ុច សុខុន ស្នងការនគរបាលខេត្តបាត់ដំបង អានបន្ត

Thu,20 February 2020 (Time 09:39 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ផ្លូវជាតិលេខ ១០ ពីស្រុកសំឡូតនៃខេត្តបាត់ដំបង ទៅកោះកុង នឹង បើកការដ្ឋានសាងសង់នៅខែមីនានេះហើយ.!!!
សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្រ្តី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា នឹង អញ្ជើញបើកការដ្ឋានសាងសង់ផ្លូវជាតិលេខ ១០ គឺតភ្ជាប់រវាងស្រុកសំឡូត នៃខេត្តបាត់ដំបង ទៅកោះកុង នៅក្នុងកំឡុងខែមីនាខាងមុខនេះ ហើយ ក្រោយពីធ្វើការសិក្សាជាច្រើនខែ។ អានបន្ត

Thu,20 February 2020 (Time 08:14 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អាជ្ញាធរសៀមរាប.! សម្រេចស្តារប្រព័ន្ធធារាសាស្រ្ដបុរាណសម័យអង្គរ នៅប្រាសាទអង្គរវត្ត និង ស្រះស្រង់ អោយមានជីវិតឡើងវិញ.!!!
ខេត្តសៀមរាប៖​ បន្ទាប់ពីមានអាជ្ញាធរជាតិអប្សរាធ្វើការសិក្សាស្រាវជ្រាវយ៉ាងល្អិតល្អន់ផ្នែកបុរាណវិទ្យា អានបន្ត

Wed,19 February 2020 (Time 04:09 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ភ្ញាក់ផ្អើលទាំងព្រឹក.! ឃើញសាកសពបុរសម្នាក់អណ្តែតទឹកនៅទន្លេវ៉ៃគោក្បែរគល់ស្ពានតាហោ.!!!
ខេត្តស្វាយរៀង៖ ហេតុការណ៍ភ្ញាក់ផ្អើលមួយកើតឡើងកាលពីវេលាម៉ង១០ៈ២០នាទីព្រឹកថ្ងៃទី១៩ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ២០២០ ស្ថិតភូមិក្បាលស្ពាន សង្កាត់ពោធិ៍តាហោ ក្រុងស្វាយរៀង ខេត្តស្វាយរៀង។ អានបន្ត

Mon,17 February 2020 (Time 05:41 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ឃាត់ខ្លួនជនជាតិជប៉ុនម្នាក់ រួមជាមួយថ្នាំញៀនជិត២គីឡូក្រាម.!!!
រាជធានីភ្នំពេញ៖ មន្ដ្រីគយ និងរដ្ឋាករ សហការជាមួយ នគរបាលប៉ុស្ដិ៍ច្រកទ្វារ អាកាសយានដ្ឋានអន្ដរជាតិភ្នំពេញ អានបន្ត

Sat,15 February 2020 (Time 11:01 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អគ្គីភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះប្រជាពលរដ្ឋ មួយកន្លែង ដោយសារឆ្លងចរន្ត អគ្គីសនី.!!!
រាជធានីភ្នំពេញ៖ នៅថ្ងៃទី១៥​ ខែកុម្ភៈ​ ឆ្នាំ​២០២០​ វេលាម៉ោង​ ០១​ និង​ ៥០នាទី រំលងអាធ្រាត អានបន្ត

Fri,14 February 2020 (Time 06:50 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

លោក ឈួន សោភា ប្រធានគយតំបន់៥ បើកភ្លើងខៀវឲ្យលោក សុខ សុវណ្ណារី ប្រមូលលុយតាមរបៀបពុករលួយក្រៅផ្លូវការ.!!!(វីដេអូ)
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ៖ បើយោងតាមប្រភពពីក្រុមឈ្មួញដែលរកស៊ីដឹកជញ្ជូញទំនិញតាមរថយន្ត និង រថយន្តធំ អានបន្ត

Thu,13 February 2020 (Time 05:58 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

នៅព្រឹកថ្ងៃទី១៣ ខែកុម្ភៈ លោក គាត ហ៊ុល អភិបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត បានដឹកនាំកម្លាំងចុះរៀប សណ្តាប់ធ្នាប់សាធារណៈជន...
ក្រុងប៉ោយប៉ែត៖ នៅព្រឹកថ្ងៃទី១៣ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ២០២០នេះ លោក គាត ហ៊ុល អភិបាលនៃគណៈអភិបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត អានបន្ត

Thu,13 February 2020 (Time 01:18 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

រដ្ឋបាលខេត្តព្រះវិហារបានជំរុញអោយក្រុមការងារពន្លឿនការសាងសង់រង្វង់មូលស្រអែម រួចរាល់មុនថ្ងៃចូលឆ្នាំខ្មែរ....
ខេត្តព្រះវិហារ៖ រដ្ឋបាលខេត្តព្រះវិហារបានជំរុញក្រុមការងារពន្លឿនការសាងសង់រង្វង់​មូល​ស្រអែម អានបន្ត

Wed,12 February 2020 (Time 12:21 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

លោក គាត ហ៊ុល អភិបាលនៃគណៈអភិបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត ដឹកនាំកំលាំងចុះពិនិត្យមើលស្ថាបភាពផ្លូវដែលរងការខូចខាត.!!!
ក្រុងប៉ោយប៉ែត៖ លោក គាត ហ៊ុល អភិបាលនៃគណៈអភិបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត អមដំណើរដោយ លោកចៅសង្កាត់រងប៉ោយប៉ែត អានបន្ត

Tue,11 February 2020 (Time 10:38 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ជនសង្ស័យ០២នាក់ ជួញដូរបទល្មើសនិងប្រើប្រាស់គ្រឿងញៀន ត្រូវបានជាប់ខ្នោះសមត្ថកិច្ច.!!!
ខេត្តបាត់ដំបង៖ ដោយយោងតាមមតិណែនាំចង្អុលបង្ហាញពីលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ អ៊ុច សុខុន ស្នងការខេត្តបាត់ដំបង អានបន្ត

Tue,11 February 2020 (Time 09:23 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ជនសង្ស័យ០៥នាក់ ត្រូវបានកម្លាំងប៉ុស្តិ៍ផ្សារកណ្តាលបង្រ្កាបបាន ពាក់ព័ន្ធករណីគ្រឿងញៀន...!!!
ក្រុងប៉ោយប៉ែត៖ កាលពីថ្ងៃទី០៨ ខែគុម្ភ: ឆ្នាំ២០២០ នៅវេលាម៉ោង១២និង៣០នាទី យប់ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រោងចក្រផលិតបារីដ៏ធំមួយកន្លែង នៅខណ្ឌពោធិ៍សែនជ័យ ត្រូវអគ្គិភ័យលេបត្របាក់ទាំងស្រុង.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ខ្លាំងម៉ែន.!លោក ភា គឺជាមន្ត្រី PM ខេត្ត ហ៊ានរត់ការបើកបនល្បែងបញ្ជល់មាន់ភ្នាល់ដាក់ប្រាក់បានដោយរលូន ដោយមិនរំខានលោក ទិត្យ ណារ៉ុង ស្នងការខេត្ត បន្តិចសោះ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សៃវៀនបញ្ជល់មាន់០២កន្លែង របស់លោក តុង លោក រះ និង លោក ភា បើកលេងគគ្រឹកគគ្រេង បែរជាលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ ទិត្យ ណារ៉ុង មិនបង្ក្រាប ព្រោះខាចបារមីម្ចាស់សៃវៀន.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កំលាំងផ្នែកប្រឆាំងគ្រឿងញៀន អធិការដ្ឋាននគរបាលស្រុកសង្កែ សហការជាមួយនគរបាលស្រុកបាណន់ ចុះបង្ក្រាបបានជនសង្ស័ុ០៣នាក់ ពាក់ព័ន្ធករណីប្រើប្រាស់និងរក្សារទុកដោយខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀន.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ផ្លូវជាតិលេខ ១០ ពីស្រុកសំឡូតនៃខេត្តបាត់ដំបង ទៅកោះកុង នឹង បើកការដ្ឋានសាងសង់នៅខែមីនានេះហើយ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អាជ្ញាធរសៀមរាប.! សម្រេចស្តារប្រព័ន្ធធារាសាស្រ្ដបុរាណសម័យអង្គរ នៅប្រាសាទអង្គរវត្ត និង ស្រះស្រង់ អោយមានជីវិតឡើងវិញ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ភ្ញាក់ផ្អើលទាំងព្រឹក.! ឃើញសាកសពបុរសម្នាក់អណ្តែតទឹកនៅទន្លេវ៉ៃគោក្បែរគល់ស្ពានតាហោ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឃាត់ខ្លួនជនជាតិជប៉ុនម្នាក់ រួមជាមួយថ្នាំញៀនជិត២គីឡូក្រាម.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អគ្គីភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះប្រជាពលរដ្ឋ មួយកន្លែង ដោយសារឆ្លងចរន្ត អគ្គីសនី.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោក ឈួន សោភា ប្រធានគយតំបន់៥ បើកភ្លើងខៀវឲ្យលោក សុខ សុវណ្ណារី ប្រមូលលុយតាមរបៀបពុករលួយក្រៅផ្លូវការ.!!!(វីដេអូ)

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
448 នាក់
ម្សិលមិញ :
582 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
4579 នាក់
ខែនេះ :
16803 នាក់
3 ខែនេះ :
60951 នាក់
សរុប :
452241 នាក់