ថ្ងៃសៅរ៍ ទី០៦ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២០
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) លោកអ្នក អាចទំនាក់ទំនងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបាន ក្នុងតម្លៃសមរម្យ Tell. 092190098 - 0886606773 ទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ។ហាងលក់ទូរស័ព្ទដៃ លី គ័ង ក្រុងប៉ោយប៉ែត មានលក់ទូរស័ព្ទដៃទំនើបគ្រប់ប្រភេទ ព័ត៌មាលម្អិតៈ សូមទំនាក់ទំនងតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទបួនខ្សែ👉 ☎️Tell.014 99 99 56 (Cellcad) ☎️.078 99 99 12 (Cellcad) ☎️.098 64 93 56 (Smart) ☎️.060 64 93 56 (Metfone) សូមអរគុណ។ ធនាគារឯកជនមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុគឺជាគ្រឹះស្ថានរបស់ឯកជនមួយរយភាគរយហើយមិនមែនជារបស់រដ្ឋឡើយ........
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ថ្មីៗនេះល្បីថា! លោក ភឺនផល្លា មាន (សជណ) គ្រប់ដណ្តប់លើបឹងធំដែលជាឡូនេសាទ...??? **|** (មានវីដេអូ) ថ្មីៗនេះទីតាំងមជ្ឈមណ្ឌលកម្សាន្ត(រ៉ក់)ដែលធ្លាប់មានឈ្មោះស្អុយសាយភាយដោយសារបញ្ហាគ្រឿងញៀន ខណៈនេះត្រូវបានគេវាយបំផ្លាញចោលទាំងស្រុង.!!! **|** (មានវីដេអូ) រថយន្ត(ក្រុមហ៊ុនលក់ទឹកកក គិម ជី) បើកបរខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន.! បានឆក់យកអាយុជីវិតឪពុកកូន០២នាក់ អតីតយុទ្ធជន ក្នុងករណីគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍.!!! **|** កម្លាំងអាវុធហត្ថមូលដ្ឋានក្រុងប៉ោយប៉ែត ចាប់បានជនសង្ស័យ៣នាក់ ក្នុងករណីឆក់កាបូប.!!! **|** (មានវីដេអូ) ខ្លាំងម៉ែន.! លោក អុឹង ជាវឆាយ ដល់ថ្នាក់ មហាជន​ សូមអំពាវនាវដល់ នាយឧត្ដមសេនីយ៍ សៅ សុខា ជួយកោះហៅឆ្លើយបំភ្លឺ ដែលមន្ត្រីយោធារូបនេះរកស៊ីបទល្មើសឈើជាង១០ឆ្នាំហើយ នៅតែបន្ដសកម្មភាពដ៏ដែល.!!! **|** (មានវីដេអូ)-លោកវរសេនីយ៍ត្រី លាង ពៅ មន្រ្តីនគរបាលនាយកដ្ឋានចារកម្មក្រសួងមហាផ្ទៃបានធ្វើការបដិសេធជុំវិញព័ត៌មានផ្សាយចោទប្រកាន់ថា ជំរិតទារលុយពីអ្នករកស៊ីឈើ និងដេញកាក់រថយន្តប្រជាពលរដ្ឋ..!!! **|** អគ្គីភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះ៤ខ្នង ដោយសារតែផ្សារដែកខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន.!!! **|** សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនពលករខ្មែរប្រុសស្រី១៥នាក់ ពីរករណីផ្សេងគ្នា បំរ៉ុងលួចឆ្លងដែនខុសច្បាប់ចេញទៅប្រទេសថៃ.!!! **|** កម្លាំងសមត្ថកិច្ចកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តកំពង់ឆ្នាំងចុះបង្ក្រាបបនល្បែងអាប៉ោងមួយកន្លែង ឃាត់ខ្លួនបានមនុស្សចំនួន៤នាក់ រួមនឹងវត្ថុតាង នៅក្នុងស្រុកបរិបូណ៌.!!! **|** រថយន្តធ្វើផ្លូវថោយក្រោយមិនប្រយ័ត្ន កិនអ្នកជិះម៉ូតូបណ្តាលអោយរងរបួសធ្ងន់ម្នាក់.!!! **|** សិក្ខាកាមយោធាថ្មីភូមិភាគពិសេស១៥៥នាក់ហ្វឹកហាត់បាញ់គ្រាប់ពិតជាក់ស្តែង អាវុធអាកា៤៧ និងអាវុធ១២,៧មម នៅភ្នំជើងលៀង ក្នុងភូមិកោះខ្ទុំ ដើម្បីពង្រឹងសមត្ថភាពកងទ័ព.!!! **|** ឯកឧត្តម ឧត្តមសេនីយ៍ឯក ហ៊ុន សំណាង ចុះសួរសុខទុក្ខគ្រួសារលោកវរសេនីយ៍ត្រី អេម ពៅ ដែលរងគ្រោះដោយភ្លើងឆេះផ្ទះ... **|** ក្តៅៗ.! កូនប្រុសបង្កើត ខឹងចុចទូរស័ព្ទមកឪពុកមិនលើក ដល់ផ្ទះទាញអង្រេរ វាយឪពុកខ្លួនស្លាប់.!!! **|** (មានវីដេអូ) រថយន្ត០២គ្រឿង.! សាកកម្លាំងគ្នាទាំងព្រឹក បង្កអោយស្លាប់១ម្នាក់ និងរបួសធ្ងន់ស្រាល់៤នាក់.!!! **|** (មានវីដេអូ)-ដោយមានកាផ្តើម ចេញពីឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី កែ គឹមយ៉ាន និង លោកជំទាវ ធ្វើអោយ (វត្តគិរីធម្មបទ ខ្លាកូនថ្មី) ផុសរំលេចចេញជារូបរាងថ្មី ជាវត្តអារាម ព្រះពុទ្ធសាសនា ផ្សាជាប់ និងសង្គម ដែលជាទីសក្ការៈសម្រាប់ប្រជាពលរដ្ឋ.!!! **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Fri,05 June 2020 (Time 06:28 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ថ្មីៗនេះល្បីថា! លោក ភឺនផល្លា មាន (សជណ) គ្រប់ដណ្តប់លើបឹងធំដែលជាឡូនេសាទ...???
ខេត្តកណ្តាល៖ បឹងធំដែលស្ថិតក្នុងឃុំប្រសាទ ស្រុកស្អាងខេត្តកណ្តាល អានបន្ត

Thu,04 June 2020 (Time 03:38 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

(មានវីដេអូ) ថ្មីៗនេះទីតាំងមជ្ឈមណ្ឌលកម្សាន្ត(រ៉ក់)ដែលធ្លាប់មានឈ្មោះស្អុយសាយភាយដោយសារបញ្ហាគ្រឿងញៀន ខណៈនេះត្រូវបានគេវាយបំផ្លាញចោលទាំងស្រុង.!!!
រាជធានីភ្នំពេញ៖ មកទល់ពេលនេះអតីតមជ្ឈមណ្ឌលកម្សាន្តរ៉ក់ត្រូវបានសមត្ថកិច្ចជំនាញពាក់ព័ន្ធប្រគល់ឱ្យទៅម្ចាស់ដើមវិញហើយ អានបន្ត

Tue,02 June 2020 (Time 07:07 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

(មានវីដេអូ) រថយន្ត(ក្រុមហ៊ុនលក់ទឹកកក គិម ជី) បើកបរខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន.! បានឆក់យកអាយុជីវិតឪពុកកូន០២នាក់ អតីតយុទ្ធជន ក្នុងករណីគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ សោដនាថកម្ម មួយបានកើតឡើងលើក្រុមគ្រួសារយុទ្ធជនម្នាក់ដែលគួរអោយសោកសង្វេកក្រៃលែង អានបន្ត

Sun,31 May 2020 (Time 07:51 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

កម្លាំងអាវុធហត្ថមូលដ្ឋានក្រុងប៉ោយប៉ែត ចាប់បានជនសង្ស័យ៣នាក់ ក្នុងករណីឆក់កាបូប.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ កម្លាំងកងរាជអាវុធហត្ថក្រុងប៉ោយប៉ែត ដេញស្ទាក់ចាប់បានជនសង្ស័យ៣នាក់ ឆក់ការបូប អានបន្ត

Fri,29 May 2020 (Time 01:33 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

(មានវីដេអូ) ខ្លាំងម៉ែន.! លោក អុឹង ជាវឆាយ ដល់ថ្នាក់ មហាជន​ សូមអំពាវនាវដល់ នាយឧត្ដមសេនីយ៍ សៅ សុខា ជួយកោះហៅឆ្លើយបំភ្លឺ ដែលមន្ត្រីយោធារូបនេះរកស៊ីបទល្មើសឈើជាង១០ឆ្នាំហើយ នៅតែបន្ដសកម្មភាពដ៏ដែល.!!!
ខេត្ដឧត្ដរមានជ័យ​៖ មហាជន សូមអំពាវនាវដល់នាយឧត្ដមសេនីយ៍​ សៅ សុខ ប្រធានគណៈកម្មាធិការថ្នាក់ជាតិ​ បង្ក្រាបបទល្មើសព្រៃឈើ អានបន្ត

Fri,29 May 2020 (Time 09:07 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

(មានវីដេអូ)-លោកវរសេនីយ៍ត្រី លាង ពៅ មន្រ្តីនគរបាលនាយកដ្ឋានចារកម្មក្រសួងមហាផ្ទៃបានធ្វើការបដិសេធជុំវិញព័ត៌មានផ្សាយចោទប្រកាន់ថា ជំរិតទារលុយពីអ្នករកស៊ីឈើ និងដេញកាក់រថយន្តប្រជាពលរដ្ឋ..!!!
ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ៖ លោកវរសេនីយ៍ត្រី លាង ពៅ មន្ត្រីនគរបាលនាយកដ្ឋានចារកម្មក្រសួងមហាផ្ទៃ ប្រចាំខេត្តឧត្តរមានជ័យ អានបន្ត

Thu,28 May 2020 (Time 05:29 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អគ្គីភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះ៤ខ្នង ដោយសារតែផ្សារដែកខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន.!!!
ខេត្តបាត់ដំបង៖ ករណីអគ្គីភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះពលរដ្ឋ៤ខ្នង ដោយសារតែផ្សារដែកខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ អានបន្ត

Wed,27 May 2020 (Time 09:07 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនពលករខ្មែរប្រុសស្រី១៥នាក់ ពីរករណីផ្សេងគ្នា បំរ៉ុងលួចឆ្លងដែនខុសច្បាប់ចេញទៅប្រទេសថៃ.!!!
ក្រុងប៉ោយប៉ែត៖ នៅព្រឹកថ្ងៃទី២៧ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២០នេះ សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនពលករខ្មែរប្រុសស្រី១៥នាក់ ពីរករណីផ្សេងគ្នា អានបន្ត

Mon,25 May 2020 (Time 05:49 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

កម្លាំងសមត្ថកិច្ចកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តកំពង់ឆ្នាំងចុះបង្ក្រាបបនល្បែងអាប៉ោងមួយកន្លែង ឃាត់ខ្លួនបានមនុស្សចំនួន៤នាក់ រួមនឹងវត្ថុតាង នៅក្នុងស្រុកបរិបូណ៌.!!!
ខេត្តកំពង់ឆ្នាំង៖ សមត្ថកិច្ចកងរាជអាវុធហត្ថខេត្ត ធ្វើការបង្ក្រាបទីតាំងល្បែងស៊ីសងមួយកន្លែង អានបន្ត

Mon,25 May 2020 (Time 05:19 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

រថយន្តធ្វើផ្លូវថោយក្រោយមិនប្រយ័ត្ន កិនអ្នកជិះម៉ូតូបណ្តាលអោយរងរបួសធ្ងន់ម្នាក់.!!!
ខេត្តកំពង់ឆ្នាំង៖ ក្មេងស្រីម្នាក់បានរងរបួសធ្ងន់នៅក្នុងហេតុការគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍រវៀងរថយន្តដឹកទឹករបស់ក្រុមហ៊ុនធ្វើកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៥៣ អានបន្ត

Mon,25 May 2020 (Time 04:17 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សិក្ខាកាមយោធាថ្មីភូមិភាគពិសេស១៥៥នាក់ហ្វឹកហាត់បាញ់គ្រាប់ពិតជាក់ស្តែង អាវុធអាកា៤៧ និងអាវុធ១២,៧មម នៅភ្នំជើងលៀង ក្នុងភូមិកោះខ្ទុំ ដើម្បីពង្រឹងសមត្ថភាពកងទ័ព.!!!
ខេត្តកំពង់ឆ្នាំង៖ សិក្ខាកាមយោធាថ្មីចំនួន១៥៥ នាក់ ដែលបានចូលមកធ្វើការហ្វឹកហ្វឺននៅក្នុងសាលាពលទាហានរបស់យោធភូមិភាគពិសេស អានបន្ត

Sat,23 May 2020 (Time 08:04 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ឯកឧត្តម ឧត្តមសេនីយ៍ឯក ហ៊ុន សំណាង ចុះសួរសុខទុក្ខគ្រួសារលោកវរសេនីយ៍ត្រី អេម ពៅ ដែលរងគ្រោះដោយភ្លើងឆេះផ្ទះ...
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ កាលពីរសៀលថ្ងៃទី២២ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២០ ឯកឧត្តមឧត្តមសេនីយ៍ឯក ហ៊ុន សំណាង ប្រធាននាយកដ្ឋានចារកម្ អានបន្ត

Fri,22 May 2020 (Time 06:30 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ក្តៅៗ.! កូនប្រុសបង្កើត ខឹងចុចទូរស័ព្ទមកឪពុកមិនលើក ដល់ផ្ទះទាញអង្រេរ វាយឪពុកខ្លួនស្លាប់.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ ដោយមានការចង្អុលបង្ហាញពីលោក ឧត្ដមសេនីយ៍ទោ អាត់ ខែម ស្នងការនគរបាលខេត្ដបន្ទាយមានជ័យលោកឧត្ដមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ អានបន្ត

Wed,20 May 2020 (Time 10:48 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

(មានវីដេអូ) រថយន្ត០២គ្រឿង.! សាកកម្លាំងគ្នាទាំងព្រឹក បង្កអោយស្លាប់១ម្នាក់ និងរបួសធ្ងន់ស្រាល់៤នាក់.!!!
ខេត្តសៀមរាប៖ មានករណីដ៏រន្ធត់គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៏រមួយបានកើតឡើងរវាងរថយន្តនិងរថយន្ត បង្កអោយមនុស្សស្លាប់១នាក់និងរងរបួសធ្ងន់ស្រាល់៤នាក់ អានបន្ត

Thu,14 May 2020 (Time 03:27 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

(មានវីដេអូ)-ដោយមានកាផ្តើម ចេញពីឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី កែ គឹមយ៉ាន និង លោកជំទាវ ធ្វើអោយ (វត្តគិរីធម្មបទ ខ្លាកូនថ្មី) ផុសរំលេចចេញជារូបរាងថ្មី ជាវត្តអារាម ព្រះពុទ្ធសាសនា ផ្សាជាប់ និងសង្គម ដែលជាទីសក្ការៈសម្រាប់ប្រជាពលរដ្ឋ.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រីហង្ស ស៊ីផា និងភរិយា ព្រមទាំងបុត្រាបុត្រីចៅប្រុសចៅស្រី រួមនឹងសប្បុរសជនជាច្រើនរូប អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ថ្មីៗនេះល្បីថា! លោក ភឺនផល្លា មាន (សជណ) គ្រប់ដណ្តប់លើបឹងធំដែលជាឡូនេសាទ...???

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ) ថ្មីៗនេះទីតាំងមជ្ឈមណ្ឌលកម្សាន្ត(រ៉ក់)ដែលធ្លាប់មានឈ្មោះស្អុយសាយភាយដោយសារបញ្ហាគ្រឿងញៀន ខណៈនេះត្រូវបានគេវាយបំផ្លាញចោលទាំងស្រុង.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ) រថយន្ត(ក្រុមហ៊ុនលក់ទឹកកក គិម ជី) បើកបរខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន.! បានឆក់យកអាយុជីវិតឪពុកកូន០២នាក់ អតីតយុទ្ធជន ក្នុងករណីគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កម្លាំងអាវុធហត្ថមូលដ្ឋានក្រុងប៉ោយប៉ែត ចាប់បានជនសង្ស័យ៣នាក់ ក្នុងករណីឆក់កាបូប.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ) ខ្លាំងម៉ែន.! លោក អុឹង ជាវឆាយ ដល់ថ្នាក់ មហាជន​ សូមអំពាវនាវដល់ នាយឧត្ដមសេនីយ៍ សៅ សុខា ជួយកោះហៅឆ្លើយបំភ្លឺ ដែលមន្ត្រីយោធារូបនេះរកស៊ីបទល្មើសឈើជាង១០ឆ្នាំហើយ នៅតែបន្ដសកម្មភាពដ៏ដែល.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ)-លោកវរសេនីយ៍ត្រី លាង ពៅ មន្រ្តីនគរបាលនាយកដ្ឋានចារកម្មក្រសួងមហាផ្ទៃបានធ្វើការបដិសេធជុំវិញព័ត៌មានផ្សាយចោទប្រកាន់ថា ជំរិតទារលុយពីអ្នករកស៊ីឈើ និងដេញកាក់រថយន្តប្រជាពលរដ្ឋ..!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អគ្គីភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះ៤ខ្នង ដោយសារតែផ្សារដែកខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនពលករខ្មែរប្រុសស្រី១៥នាក់ ពីរករណីផ្សេងគ្នា បំរ៉ុងលួចឆ្លងដែនខុសច្បាប់ចេញទៅប្រទេសថៃ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កម្លាំងសមត្ថកិច្ចកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តកំពង់ឆ្នាំងចុះបង្ក្រាបបនល្បែងអាប៉ោងមួយកន្លែង ឃាត់ខ្លួនបានមនុស្សចំនួន៤នាក់ រួមនឹងវត្ថុតាង នៅក្នុងស្រុកបរិបូណ៌.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រថយន្តធ្វើផ្លូវថោយក្រោយមិនប្រយ័ត្ន កិនអ្នកជិះម៉ូតូបណ្តាលអោយរងរបួសធ្ងន់ម្នាក់.!!!

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
402 នាក់
ម្សិលមិញ :
655 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
5546 នាក់
ខែនេះ :
17809 នាក់
3 ខែនេះ :
60744 នាក់
សរុប :
518108 នាក់