ថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ទី០៣ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២០
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) លោកអ្នក អាចទំនាក់ទំនងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបាន ក្នុងតម្លៃសមរម្យ Tell. 092190098 - 0886606773 ទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ។ហាងលក់ទូរស័ព្ទដៃ លី គ័ង ក្រុងប៉ោយប៉ែត មានលក់ទូរស័ព្ទដៃទំនើបគ្រប់ប្រភេទ ព័ត៌មាលម្អិតៈ សូមទំនាក់ទំនងតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទបួនខ្សែ👉 ☎️Tell.014 99 99 56 (Cellcad) ☎️.078 99 99 12 (Cellcad) ☎️.098 64 93 56 (Smart) ☎️.060 64 93 56 (Metfone) សូមអរគុណ។ ធនាគារឯកជនមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុគឺជាគ្រឹះស្ថានរបស់ឯកជនមួយរយភាគរយហើយមិនមែនជារបស់រដ្ឋឡើយ........
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
តើលោក ប៉ែន វណ្ណារិទ្ធ មានវិធានការយ៉ាងណាចំពោះលោកនាយរងផ្នែករដ្ឋបាលព្រៃឈើសណ្ដាន់ម្នាក់នឹងលោកនាយរងសង្កាត់រដ្ឋបាលព្រៃឈើទំរីងម្នាក់ ពាក់ព័ន្ធនឹងបើកភ្លើងខៀវ ហើយឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធចូលរួមបំផ្លាញព្រៃឡង់យ៉ាងសកម្មនៅក្នុងមូលដ្ឋានរបស់ខ្លួន.??? **|** ពិតជាជំនាញម៉ែន.! លោកវរសេនីយ៍ឯក ធិន ស៊ិនដេត ឡើងស្នងការរងទទួលផែនការងារប្រឆាំងគ្រឿងញៀនភ្លាម បង្ក្រាបបានគ្រឿងញៀនមួយករណីភ្លាម.!!! **|** (មានវីដេអូ) ខ្លាំងមែន.! ទីតាំងជល់មាន់ អាប៉ោង យូគី ដ៏ធំ គ្មានឈ្មោះ នៅក្បែរកាស៊ីណូច្រកទ្វារអន្តរជាតិអន្លង់ជ្រៃ ខេត្តត្បូងឃ្មុំ ក្រោយបណ្តាសារព័ត៌មានធ្វើការចុះផ្សាយព្រោងព្រាត បានលើកស្លាកកាស៊ីណូឈ្មោះថា (ចក្រវាល ជាយដែន) ភ្លាម.!!! **|** មន្រ្ដីអាវុធហត្ថប្រចាំទិសស្រុកអន្លង់វែង សុំធ្វើការបដិសេធ និងច្រាលចោលទាំងស្រុង ចំពោះការបង្ហោះព័ត៍មានថា លោកជាអ្នករកស៊ីឈើខុសច្បាប់ និងកៀរគរពលករឆ្លងដែនទៅកាប់ឈើនៅខាងទឹកដីថៃ... **|** ស្ត្រីម្នាក់ស្លាប់ចោលប្តីកូនទាំងវ័យក្មេង ដោយសារវះកាត់ត្រឹមតែ៤ថ្ងៃ រហូតដល់ទៅ៣ដង ព្រោះតែសម្រាលកូន ដំបូងនៅមន្ទីសម្ភពណូប៊ែល ពេទ្យជប៉ុន និងមន្ទីរពេទ្យកាល់ម៉ែត្រ បញ្ចប់សង្ខារតែម្តង.!!! **|** លោក ជាម ច័ន្ទសោភ័ណ អភិបាលខេត្តក្បូងឃ្មុំ នៅតែបណ្ដោយឱ្យទីតាំងជល់មាន់ដ៏ធំ មានច្បាប់ ឬ គ្មានច្បាប់ ក្បែច្រកទ្វារអន្តរជាតិអន្លង់ជ្រៃ បើកដំណើរការលេងយ៉ាងរលូនដ៏ដែរ ក្នុងស្រុកពញ្ញាក្រែក.!!! **|** តើលោកឧត្ដមសេនីយ៍ឯក កែវ ធី គិតយ៉ាងណា​ ចំពោះមន្រ្ដីយោធាម្នាក់​ ឈ្មោះ​ អាំង មករា ប្រមូលទិញឈើប្រណិតឆ្លងដែនកម្ពុជាថៃ បង្កអសន្តិសុខនៅតាមខ្សែបន្ទាត់ព្រំដែន? **|** វត្តសុណ្ណគន្ធារីរតនារាម (ហៅវត្តអូររំចេក) ព្រះចៅអធិការវត្តព្រះនាម ចន្ទ័ រ៉ា សូមអំពានាវដល់ សម្ដេច ទ្រង់ ឯកឧត្ដម លោកឧកញ៉ា លោកជំទាវ លោក លោកស្រី បងប្អូនសប្បុរសជនទាំងក្នុងប្រទេស និងក្រៅប្រទេស សូមមេត្តាជួយឧបត្ថម្ភថវិកាតាមសទ្ធាជ្រះថ្លា.!!! **|** ក្រុមហ៊ុន ម៉ាឃល កំពុងកាប់បំផ្លាញព្រៃឈើ នៅខេត្តព្រះវិហារ យ៉ាងគគ្រើកគគ្រេង បែជាសមត្ថកិច្ចជំនាញពាក់ព័ន្ធមិនបង្ក្រាប.!!! **|** លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ នាំយកអាវរងារ ដែលជាអំណោយសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន និង សម្តេចកិត្តិព្រឹទ្ធបណ្ឌិតប៊ុន រ៉ានីហ៊ុន សែន ប្រធានកាកបាទក្រហមកម្ពុជា ចែកជូនដល់នគរបាលការពារព្រំដែនគោកទាំង០៤នៃស្នងការរដ្ឋាននគរបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ **|** លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី នូ ជីវ័ន្ដ ស្នងការរងខេត្ត និងលោកវរសេនីយ៍ឯក ធិន ស៊ិនដេត បានធ្វើសន្និសីទសារព័ត៌មាន បានបង្ហាញ មុខសញ្ញាម្នាក់ជិះម៉ូតូ(ឆក់) នៅអធិការដ្ឋាននគរបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត.!!! **|** (មានវីដេអូ) ទីតាំងជល់មាន់របស់លោក ហេង សាវ៉ាត (ហៅហុង) លោក ឆាយ កែវមុន្នី អធិការស្រុកបាទី ខេត្តតាកែវ ធ្វើជាបើកភ្នែកមើលមិនឃើញ ព្រោះខ្លាចបារមីដុល្លារលោក ហេង សាវ៉ាត.!!! **|** ឃាតកម្មសាហាវព្រៃផ្សៃ! នាយរងប៉ុស្ដិ៍បាញ់សម្លាប់នាយប៉ុស្តិ៍ចុងព្រិច និងបាញ់សម្លាប់នគរបាលម្នាក់ទៀត ក្រោយមកបាញ់សម្លាប់ខ្លួនឯងតាមក្រោយ.!!! **|** ផ្សារទំនើបសុីធីម៉ល ជាន់ទី២​ កំពុងតែបើកល្បែងសុីសង​ មាន: ហ្គេមបាញ់ត្រី ណេត និងល្បែងសុីសងផ្សេងជាច្រើនទៀត.!!! **|** ច្បាប់ចាត់ការឈ្មោះ លោក អ៊ុង ចម្រេីនតាំងខ្លួនជាមន្ត្រីជាប់កិច្ចសន្យានៃរដ្ឋបាលព្រៃឈេីខេត្តសៀមរាប.ដេីរជំរិតទាប្រាក់ពីប្រជាពលរដ្ឋ ដូចមានសភាពស្ងប់ស្ងាត់.!!! **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Wed,02 December 2020 (Time 04:25 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

តើលោក ប៉ែន វណ្ណារិទ្ធ មានវិធានការយ៉ាងណាចំពោះលោកនាយរងផ្នែករដ្ឋបាលព្រៃឈើសណ្ដាន់ម្នាក់នឹងលោកនាយរងសង្កាត់រដ្ឋបាលព្រៃឈើទំរីងម្នាក់ ពាក់ព័ន្ធនឹងបើកភ្លើងខៀវ ហើយឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធចូលរួមបំផ្លាញព្រៃឡង់យ៉ាងសកម្មនៅក្នុងមូលដ្ឋានរបស់ខ្លួន.???
ខេត្តកំពង់ធំ៖ កាលពីថ្ងៃទី៣០ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២០ វេលាម៉ោង០៧ព្រឹក កម្លាំងបរិស្ថានដែលឈរជើងនៅទីនោះបានឆ្មក់ចូលទៅបង្ក្រាប់រថយន្តសាំយ៉ុងចំនួន០៤គ្រឿង អានបន្ត

Tue,01 December 2020 (Time 01:50 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ពិតជាជំនាញម៉ែន.! លោកវរសេនីយ៍ឯក ធិន ស៊ិនដេត ឡើងស្នងការរងទទួលផែនការងារប្រឆាំងគ្រឿងញៀនភ្លាម បង្ក្រាបបានគ្រឿងញៀនមួយករណីភ្លាម.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ នៅថ្ងៃទី៣០ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២០ វេលាម៉ោង១១និង១៥នាទី ដោយយោងតាមការចង្អុរបង្ហាញ និងយកចិត្តទុកដាក់ពីលោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ ស្នងការនៃស្នងការដ្ឋាននគរបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ អានបន្ត

Mon,30 November 2020 (Time 02:38 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

(មានវីដេអូ) ខ្លាំងមែន.! ទីតាំងជល់មាន់ អាប៉ោង យូគី ដ៏ធំ គ្មានឈ្មោះ នៅក្បែរកាស៊ីណូច្រកទ្វារអន្តរជាតិអន្លង់ជ្រៃ ខេត្តត្បូងឃ្មុំ ក្រោយបណ្តាសារព័ត៌មានធ្វើការចុះផ្សាយព្រោងព្រាត បានលើកស្លាកកាស៊ីណូឈ្មោះថា (ចក្រវាល ជាយដែន) ភ្លាម.!!!
ខេត្តត្បូងឃ្មុំ៖ បើយោងតាមការអង្កេតឃើញរបស់ក្រុមអ្នកសារព័ត៌មានក្នុងស្រុក នៅថ្ងៃអាទិត្យ ទី២៩ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២០ នៅវេលាម៉ោង១១ ព្រឹក នេះ ឃើញមានរថយន្តខ្មែរ ជាង២០០គ្រឿង អានបន្ត

Fri,27 November 2020 (Time 06:48 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

មន្រ្ដីអាវុធហត្ថប្រចាំទិសស្រុកអន្លង់វែង សុំធ្វើការបដិសេធ និងច្រាលចោលទាំងស្រុង ចំពោះការបង្ហោះព័ត៍មានថា លោកជាអ្នករកស៊ីឈើខុសច្បាប់ និងកៀរគរពលករឆ្លងដែនទៅកាប់ឈើនៅខាងទឹកដីថៃ...
ខេតឧត្ដរមានជ័យ៖ នៅរសៀលថ្ងៃទី២៧ ខែវិច្ឆិការ ឆ្នាំ២០២០ នេះ លោកអនុសេនីយ៍ឯក យ៉ុង គីមម៉េង មន្រ្ដីអាវុធហត្ថប្រចាំទឹសស្រុកអន្លង់វែង សុំធ្វើការបដិសេធ អានបន្ត

Tue,24 November 2020 (Time 01:14 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ស្ត្រីម្នាក់ស្លាប់ចោលប្តីកូនទាំងវ័យក្មេង ដោយសារវះកាត់ត្រឹមតែ៤ថ្ងៃ រហូតដល់ទៅ៣ដង ព្រោះតែសម្រាលកូន ដំបូងនៅមន្ទីសម្ភពណូប៊ែល ពេទ្យជប៉ុន និងមន្ទីរពេទ្យកាល់ម៉ែត្រ បញ្ចប់សង្ខារតែម្តង.!!!
ភ្នំពេញ៖ រឿងរាវស្ត្រីម្នាក់ដែលបានស្លាប់នោះមានឈ្មោះ ផាត សានីន អាយុ ២៩ ឆ្នាំ ដែលមាន Account Facebook កញ្ញា ថ្ពាល់ផ្អែម ដែលមានប្តីឈ្មោះ មុត វង្សមុន្នីរិទ្ធ អាយុ៣០ឆ្នាំ ។ អានបន្ត

Sat,21 November 2020 (Time 05:46 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោក ជាម ច័ន្ទសោភ័ណ អភិបាលខេត្តក្បូងឃ្មុំ នៅតែបណ្ដោយឱ្យទីតាំងជល់មាន់ដ៏ធំ មានច្បាប់ ឬ គ្មានច្បាប់ ក្បែច្រកទ្វារអន្តរជាតិអន្លង់ជ្រៃ បើកដំណើរការលេងយ៉ាងរលូនដ៏ដែរ ក្នុងស្រុកពញ្ញាក្រែក.!!!
ខេត្តត្បូងឃ្មុំ៖ បើទោះបីជាបណ្ដាសារពត៌មានក្នុងស្រុកបានធ្វើការចុះផ្សាយព្រោងព្រាត ខួបខែ ខួបវស្សា យ៉ាងណាក៏ដោយ ពាក់ព័ន្ធនឹងករណីបើកល្បែងស៊ីសង ជល់មាន់ អាប៉ោង យូគី ដែលមានទីតាំងដ៏ធំមួយកន្លែង គ្មានស្លាកយីហោ ក្បែរកាសស៊ីណូ ច្រកទ្វារអន្តរជាតិអន្លុងជ្ អានបន្ត

Wed,18 November 2020 (Time 08:18 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

តើលោកឧត្ដមសេនីយ៍ឯក កែវ ធី គិតយ៉ាងណា​ ចំពោះមន្រ្ដីយោធាម្នាក់​ ឈ្មោះ​ អាំង មករា ប្រមូលទិញឈើប្រណិតឆ្លងដែនកម្ពុជាថៃ បង្កអសន្តិសុខនៅតាមខ្សែបន្ទាត់ព្រំដែន?
ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ៖ យោងតាមព័ត៌មានក្នុងស្រុកបានចុះផ្សាយព្រោងព្រាត បើរគិតរយៈពេលជិត​១០ឆ្នាំមកហើយ រហូតមកដល់ថ្ងៃទី១៨​ ខែវិច្ឆិកា​ ឆ្នាំ២០២០នេះ អានបន្ត

Sun,15 November 2020 (Time 07:55 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

វត្តសុណ្ណគន្ធារីរតនារាម (ហៅវត្តអូររំចេក) ព្រះចៅអធិការវត្តព្រះនាម ចន្ទ័ រ៉ា សូមអំពានាវដល់ សម្ដេច ទ្រង់ ឯកឧត្ដម លោកឧកញ៉ា លោកជំទាវ លោក លោកស្រី បងប្អូនសប្បុរសជនទាំងក្នុងប្រទេស និងក្រៅប្រទេស សូមមេត្តាជួយឧបត្ថម្ភថវិកាតាមសទ្ធាជ្រះថ្លា.!!!
ខេត្តសៀមរាប៖ ព្រះចៅអធិការវត្តសុវណ្ណគន្ធារីរតនារាម ព្រះនាម ចន្ទ័ រ៉ា សូមអំពានាវដល់ សម្ដេច ទ្រង់ ឯកឧត្ដម លោកឧកញ៉ា លោកជំទាវ លោក លោកស្រី បងប្អូនសប្បុរសជនទាំងក្នុងប្រទេស និងក្រៅប្រទេស សូមមេត្តាជួយឧបត្ថម្ភថវិកា ឬ ស៊ីម៉ងត៍ ដែក ថ្ម ខ្សាច់ ឥដ្ឋ ក្តី តាមសទ្ធាជ្រះថ្លារៀងៗខ្លួន។ អានបន្ត

Sat,14 November 2020 (Time 04:34 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្រុមហ៊ុន ម៉ាឃល កំពុងកាប់បំផ្លាញព្រៃឈើ នៅខេត្តព្រះវិហារ យ៉ាងគគ្រើកគគ្រេង បែជាសមត្ថកិច្ចជំនាញពាក់ព័ន្ធមិនបង្ក្រាប.!!!
ខេត្តព្រះវិហារ៖ ក្រុមហ៊ុន ម៉ាឃល ឡូជីស្ទីក (ខេមបូឌា) ត្រូវបានគេរាយការណ៍ថាបានកំពុងតែបានដៃក្នុងការ កាប់បំផ្លាញព្រៃឈើ យ៉ាងគគ្រឹកគគ្រេង បំផុតនៅក្នុងខេត្តព្រះវិហារ។ អានបន្ត

Thu,12 November 2020 (Time 05:23 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ នាំយកអាវរងារ ដែលជាអំណោយសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន និង សម្តេចកិត្តិព្រឹទ្ធបណ្ឌិតប៊ុន រ៉ានីហ៊ុន សែន ប្រធានកាកបាទក្រហមកម្ពុជា ចែកជូនដល់នគរបាលការពារព្រំដែនគោកទាំង០៤នៃស្នងការរដ្ឋាននគរបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ នាព្រឹកថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ១២ រោច ខែកត្តិក ឆ្នាំជូត ទោស័ក ពស ២៥៦៤ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី១២ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២០ លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ ស្នងការនគរបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ អានបន្ត

Wed,11 November 2020 (Time 12:01 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី នូ ជីវ័ន្ដ ស្នងការរងខេត្ត និងលោកវរសេនីយ៍ឯក ធិន ស៊ិនដេត បានធ្វើសន្និសីទសារព័ត៌មាន បានបង្ហាញ មុខសញ្ញាម្នាក់ជិះម៉ូតូ(ឆក់) នៅអធិការដ្ឋាននគរបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត.!!!
ក្រុងប៉ោយប៉ែត៖ ដោយយោងតាមគណនី fb ឈ្មោះ Chhaiky Pha បានបង្ហោះរូបភាព(រងរបួសដៃ) កាលពីថ្ងៃទី០២ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២០ នៅវេលាម៉ោង១១និង៤៤នាទីយប់ បានសរសេរថា៖ បងប្អូនពេលជិះម៉ូតូត្រូវប្រុងប្រយ័ត្នផង ញុំត្រូវចោរឆក់កាបូប #ផ្លូវក្រោយនាគទិព្ធចោរច្រើនណាស់។ អានបន្ត

Tue,10 November 2020 (Time 09:59 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

(មានវីដេអូ) ទីតាំងជល់មាន់របស់លោក ហេង សាវ៉ាត (ហៅហុង) លោក ឆាយ កែវមុន្នី អធិការស្រុកបាទី ខេត្តតាកែវ ធ្វើជាបើកភ្នែកមើលមិនឃើញ ព្រោះខ្លាចបារមីដុល្លារលោក ហេង សាវ៉ាត.!!!
ខេត្ដតាកែវ ៖ បើយោងប្រភពពីពលរដ្ឋបានអោយអ្នកសារព័ត៌មានយើងដឹងថា៖ ទីតាំងជល់មាន់របស់លោក ហេង សាវ៉ាត (ហៅហុង) កំពុងបើកស្វាគមន៍អោយក្រុមអ្នកញៀនលេងល្បែងភ្នាល់ជល់មាន់ នៅក្នុងស្រុកបាទី ខេត្តតាកែវ អានបន្ត

Fri,06 November 2020 (Time 05:39 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ឃាតកម្មសាហាវព្រៃផ្សៃ! នាយរងប៉ុស្ដិ៍បាញ់សម្លាប់នាយប៉ុស្តិ៍ចុងព្រិច និងបាញ់សម្លាប់នគរបាលម្នាក់ទៀត ក្រោយមកបាញ់សម្លាប់ខ្លួនឯងតាមក្រោយ.!!!
ខេត្តឧត្តរមានជ័យ៖ បើយោងប្រភពពីសមត្ថកិច្ចខេត្តឧត្ដរមានជ័យ បានដឹងថា៖ នៅវេលាម៉ោង១៤និង៣៥នាទី ថ្ងៃទី០៦ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២០ មានករណីឃាតកម្មកើតឡើងនៅប៉ុស្តិ៍នគរបាលព្រំដែន(ចុងព្រិច) អានបន្ត

Fri,06 November 2020 (Time 09:03 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ផ្សារទំនើបសុីធីម៉ល ជាន់ទី២​ កំពុងតែបើកល្បែងសុីសង​ មាន: ហ្គេមបាញ់ត្រី ណេត និងល្បែងសុីសងផ្សេងជាច្រើនទៀត.!!!
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ កាលពីព្រឹកថ្ងៃទី២ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២០ ពលរដ្ឋចូលដើរលេងក្នុងផ្សារទំនើបសុីធីម៉ល ស្ថិតនៅសង្កាត់វាលវង្ស ខណ្ឌ៧មករា រាជធានីភ្នំពេញ​ អានបន្ត

Fri,06 November 2020 (Time 04:16 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ច្បាប់ចាត់ការឈ្មោះ លោក អ៊ុង ចម្រេីនតាំងខ្លួនជាមន្ត្រីជាប់កិច្ចសន្យានៃរដ្ឋបាលព្រៃឈេីខេត្តសៀមរាប.ដេីរជំរិតទាប្រាក់ពីប្រជាពលរដ្ឋ ដូចមានសភាពស្ងប់ស្ងាត់.!!!
ខេត្តសៀមរាប៖ បើយោងទៅតាមពាក្យបណ្តឹងចុះថ្ងៃទី១៨ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២០ នៅវេលាម៉ោង១៧និង០០នាទី ពលរដ្ឋរងគ្រោះឈ្មោះលឹង លីន អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

តើលោក ប៉ែន វណ្ណារិទ្ធ មានវិធានការយ៉ាងណាចំពោះលោកនាយរងផ្នែករដ្ឋបាលព្រៃឈើសណ្ដាន់ម្នាក់នឹងលោកនាយរងសង្កាត់រដ្ឋបាលព្រៃឈើទំរីងម្នាក់ ពាក់ព័ន្ធនឹងបើកភ្លើងខៀវ ហើយឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធចូលរួមបំផ្លាញព្រៃឡង់យ៉ាងសកម្មនៅក្នុងមូលដ្ឋានរបស់ខ្លួន.???

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ពិតជាជំនាញម៉ែន.! លោកវរសេនីយ៍ឯក ធិន ស៊ិនដេត ឡើងស្នងការរងទទួលផែនការងារប្រឆាំងគ្រឿងញៀនភ្លាម បង្ក្រាបបានគ្រឿងញៀនមួយករណីភ្លាម.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ) ខ្លាំងមែន.! ទីតាំងជល់មាន់ អាប៉ោង យូគី ដ៏ធំ គ្មានឈ្មោះ នៅក្បែរកាស៊ីណូច្រកទ្វារអន្តរជាតិអន្លង់ជ្រៃ ខេត្តត្បូងឃ្មុំ ក្រោយបណ្តាសារព័ត៌មានធ្វើការចុះផ្សាយព្រោងព្រាត បានលើកស្លាកកាស៊ីណូឈ្មោះថា (ចក្រវាល ជាយដែន) ភ្លាម.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

មន្រ្ដីអាវុធហត្ថប្រចាំទិសស្រុកអន្លង់វែង សុំធ្វើការបដិសេធ និងច្រាលចោលទាំងស្រុង ចំពោះការបង្ហោះព័ត៍មានថា លោកជាអ្នករកស៊ីឈើខុសច្បាប់ និងកៀរគរពលករឆ្លងដែនទៅកាប់ឈើនៅខាងទឹកដីថៃ...

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ស្ត្រីម្នាក់ស្លាប់ចោលប្តីកូនទាំងវ័យក្មេង ដោយសារវះកាត់ត្រឹមតែ៤ថ្ងៃ រហូតដល់ទៅ៣ដង ព្រោះតែសម្រាលកូន ដំបូងនៅមន្ទីសម្ភពណូប៊ែល ពេទ្យជប៉ុន និងមន្ទីរពេទ្យកាល់ម៉ែត្រ បញ្ចប់សង្ខារតែម្តង.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោក ជាម ច័ន្ទសោភ័ណ អភិបាលខេត្តក្បូងឃ្មុំ នៅតែបណ្ដោយឱ្យទីតាំងជល់មាន់ដ៏ធំ មានច្បាប់ ឬ គ្មានច្បាប់ ក្បែច្រកទ្វារអន្តរជាតិអន្លង់ជ្រៃ បើកដំណើរការលេងយ៉ាងរលូនដ៏ដែរ ក្នុងស្រុកពញ្ញាក្រែក.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

តើលោកឧត្ដមសេនីយ៍ឯក កែវ ធី គិតយ៉ាងណា​ ចំពោះមន្រ្ដីយោធាម្នាក់​ ឈ្មោះ​ អាំង មករា ប្រមូលទិញឈើប្រណិតឆ្លងដែនកម្ពុជាថៃ បង្កអសន្តិសុខនៅតាមខ្សែបន្ទាត់ព្រំដែន?

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

វត្តសុណ្ណគន្ធារីរតនារាម (ហៅវត្តអូររំចេក) ព្រះចៅអធិការវត្តព្រះនាម ចន្ទ័ រ៉ា សូមអំពានាវដល់ សម្ដេច ទ្រង់ ឯកឧត្ដម លោកឧកញ៉ា លោកជំទាវ លោក លោកស្រី បងប្អូនសប្បុរសជនទាំងក្នុងប្រទេស និងក្រៅប្រទេស សូមមេត្តាជួយឧបត្ថម្ភថវិកាតាមសទ្ធាជ្រះថ្លា.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមហ៊ុន ម៉ាឃល កំពុងកាប់បំផ្លាញព្រៃឈើ នៅខេត្តព្រះវិហារ យ៉ាងគគ្រើកគគ្រេង បែជាសមត្ថកិច្ចជំនាញពាក់ព័ន្ធមិនបង្ក្រាប.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ នាំយកអាវរងារ ដែលជាអំណោយសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន និង សម្តេចកិត្តិព្រឹទ្ធបណ្ឌិតប៊ុន រ៉ានីហ៊ុន សែន ប្រធានកាកបាទក្រហមកម្ពុជា ចែកជូនដល់នគរបាលការពារព្រំដែនគោកទាំង០៤នៃស្នងការរដ្ឋាននគរបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
259 នាក់
ម្សិលមិញ :
565 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
3121 នាក់
ខែនេះ :
19302 នាក់
3 ខែនេះ :