ថ្ងៃសៅរ៍ ទី២៨ ខែមករា ឆ្នាំ២០៥០
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) ដែលមានទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ សូមអរគុណ៕
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
រណ្តៅដីយក្សចាស់វស្សារ របស់អ្នកធំម្នាក់មានជម្រៅជ្រៅរាប់រយម៉ែត្រ មន្ទីរពាក់ពន្ធ័ ជាពិសេសមន្ទីររ៉ែថាមពលខេត្តសៀមរាប មិនមានវិធានការទៅលើម្ចាស់អាជីវកម្មមួយនេះ.!!! **|** លោក ងោល សុខេង អធិការរងស្រុកសំរោង កំពុងរងការរិះគន់ពីសំណាកមហាជនថាមិនដែលចូលធ្វើការទេគិតតែពីដើរបាញ់មេអាប៉ោងតាមភូមិស្រុក.ពិតឬយ៉ាងណា.??? **|** រដ្ឋបាលខេត្តកំពង់ស្ពឺកាសបើកទ្វារទឹក ៥ អដើម្បីជម្លៀសពលរដ្ឋ​នៅតាមដងស្ទឹងក្រាំងពន្លៃទៅរកទួលសុវត្ថិភាព.!!! **|** ពិធីផ្ទេរភារកិច្ច និងប្រកាសចូលកាន់មុខតំណែងអភិបាលស្រុកក្រឡាញ់ ក្រោមអធិបតីភាព ឯកឧត្ដម ទៀ សីហា អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តសៀមរាប... **|** បទល្មើសនេសាទកើតក្នុងផ្ទៃបឹងទន្លេសាបក្នុងឃុំផាត់សណ្តាយ ប្រភេទឡុករបាំងរាប់រយខ្សែរប្រវែងរាប់រយម៉ែត្រ នឹងមានថៅកែឈ្មោះ ភ័ណ ភាព ដែលជាថាៅកែបទល្មើសដាក់យកត្រីនឹងមានម្ចាស់ឡុកជាច្រើននាក់ទៀតដែលមិនស្គាល់ឈ្មោះ ជំនាញពាក់ពន្ធ័នៅទីនោះបែរជាមិនបង្រ្កាប ចាប់ពីថ្នាក់មូលរដ្ឋានរហូតដល់ថ្នាក់ស្រុក.!!! **|** ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី អញ្ជើញជួបសំណេះសំណាលជាមួយគ្រូបង្រៀន គ្រូពេទ្យក្នុងស្រុកសំរោងទង និងក្រុមច្បារមន.. **|** ឯកឧត្តម ស សុខា ផ្តល់ជូនអាហារូបករណ៍ ១៥កន្លែង នៅសាកលវិទ្យាល័យភូមិន្ទនីតិសាស្ត្រ និងវិទ្យាសាស្ត្រសេដ្ឋកិច្ច **|** គ្រោះធម្មជាតិបាក់ដីច្រាំងបណ្តាលអោយផ្ទះចំនួន០៣ខ្នងរអិលចូលទៅក្នុងទន្លេ តែមិនបង្កអោយមនុស្សរងរបួសឬស្លាប់នោះទេ.!!! **|** តើលោក ខ្លា ដែលជាមេឆ្នោត យួន ដ៏ធំនៅក្នុងខេត្តសៀមរាប មានឥទ្ធិពលខ្លាំងប៉ុណ្ណា? ទើបអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចក្នុងមូលដ្ឋាន នាំគ្នាសម្ងំស្ងាត់ឈឹង.!!! **|** បទល្មើសនេសាទ ដាក់ឧបករណ៍ចាប់ត្រីខុសច្បាប់ មានប្រវែងរាប់រយម៉ែត្រកើនឡើងនៅលើផ្ទៃទឹក ក្នុងឃុំកែវពណ៌ យ៉ាងពេញបន្ទុក....! **|** ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី កែ គឹមយ៉ាន ប្រធានក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាល ចុះជួយខេត្តបន្ទាយមានជ័យ អញ្ជើញ ចុះសួរសុខទុក្ខប្រជាពលរដ្ឋ វ័យចំណាស់ និង ពិការ ជាង ៣០០ នាក់ ក្នុងតំបន់អភិវឌ្ឍន៍បឹងជង្រុក តេជោ ឈ្នះ ឈ្នះ.!!! **|** បើករថយន្តយ៉ាងម៉េច.! បុកផ្ទះពលរដ្ឋ បង្កការភ្ញាក់ផ្អើលទាំងព្រលឹម នៅក្រុងប៉ោយប៉ែត និងបណ្ដាលខូចទ្រព្យសម្បត្តិម្ចាស់ផ្ទះមួយចំនួន.!!! **|** អណ្ដើកមួយក្បាលទស្សន៍ទាយពី វាសនាក្រូអាត ឈ្នះលើ ម៉ារុក និងទទួលចំណាត់ថ្នាក់លេខ ៣ នៅរាត្រីនេះ.!!! **|** អ៊ុយក្រែន ថា រុស្ស៊ី កំពុងបង្វែរជម្លោះទៅជាការប្រឈមមុខដាក់គ្នាដោយ​ប្រដាប់អាវុធរយៈពេលយូរ.!!! **|** ពិធីប្រកាសចូលកាន់មុខតំណែងអភិបាលរង នៃគណៈអភិបាលស្រុកព្រះស្តេច... **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Fri,27 January 2023 (Time 07:39 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

រណ្តៅដីយក្សចាស់វស្សារ របស់អ្នកធំម្នាក់មានជម្រៅជ្រៅរាប់រយម៉ែត្រ មន្ទីរពាក់ពន្ធ័ ជាពិសេសមន្ទីររ៉ែថាមពលខេត្តសៀមរាប មិនមានវិធានការទៅលើម្ចាស់អាជីវកម្មមួយនេះ.!!!
ខេត្តសៀមរាប៖ គ្រឿងចក្រជីកយកអាចម៍ដីមួយកន្លែងកំពុងតែផ្គើនទៅលើលិខិតអនុញ្ញាត្តិ របស់មន្ទីររ៉ែថមពលខេត្តសៀមរាប ដោយជីកយកអាចម៍ដីដឹកយកទៅលក់គ្រប់ទីកន្លែង អានបន្ត

Fri,27 January 2023 (Time 12:33 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោក ងោល សុខេង អធិការរងស្រុកសំរោង កំពុងរងការរិះគន់ពីសំណាកមហាជនថាមិនដែលចូលធ្វើការទេគិតតែពីដើរបាញ់មេអាប៉ោងតាមភូមិស្រុក.ពិតឬយ៉ាងណា.???
ខេត្តតាកែវ៖ តើពិតដែរឬទេ? ករណីបែកធ្លាយមួយតាមបណ្តាញសារព័ត៌មានក្នុងស្រុក ដែលបានចុះផ្សាយចោទប្រកាន់ថា លោក ងោល សុខេង អធិការរង នៃអធិដ្ឋាននគរបាលស្រុកសំរោង អានបន្ត

Thu,12 January 2023 (Time 03:22 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

រដ្ឋបាលខេត្តកំពង់ស្ពឺកាសបើកទ្វារទឹក ៥ អដើម្បីជម្លៀសពលរដ្ឋ​នៅតាមដងស្ទឹងក្រាំងពន្លៃទៅរកទួលសុវត្ថិភាព.!!!
ខេត្តកំពង់ស្ពឺ៖ រដ្ឋបាលខេត្ត ប្រកាសបើកទ្វារទឹកស្វ័យប្រវត្តិទំនប់អាងទឹកអន្លង់ជ្រៃ ចំនួន៥ ជាបណ្ដោះអាសន្ន អានបន្ត

Wed,11 January 2023 (Time 05:42 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ពិធីផ្ទេរភារកិច្ច និងប្រកាសចូលកាន់មុខតំណែងអភិបាលស្រុកក្រឡាញ់ ក្រោមអធិបតីភាព ឯកឧត្ដម ទៀ សីហា អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តសៀមរាប...
ស្រុកក្រឡាញ់៖ កាលពីរសៀលថ្ងៃទី១០ ខែ មករា ឆ្នាំ២០២៣ នៅសាលាស្រុកក្រឡាញ់ត្រូវបានរៀបចំពិធីប្រកាសលោក សុខ ណារ៉េត អភិបាលរងស្រុកក្រឡាញ់ ឋានន្តរស័ក្តិវរៈមន្ត្រី ថ្នាក់លេខ១ អានបន្ត

Wed,11 January 2023 (Time 03:16 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

បទល្មើសនេសាទកើតក្នុងផ្ទៃបឹងទន្លេសាបក្នុងឃុំផាត់សណ្តាយ ប្រភេទឡុករបាំងរាប់រយខ្សែរប្រវែងរាប់រយម៉ែត្រ នឹងមានថៅកែឈ្មោះ ភ័ណ ភាព ដែលជាថាៅកែបទល្មើសដាក់យកត្រីនឹងមានម្ចាស់ឡុកជាច្រើននាក់ទៀតដែលមិនស្គាល់ឈ្មោះ ជំនាញពាក់ពន្ធ័នៅទីនោះបែរជាមិនបង្រ្កាប ចាប់ពីថ្នាក់មូលរដ្ឋានរហូតដល់ថ្នាក់ស្រុក.!!!
ខេត្តកំពង់ធំ៖ បទល្មើសនេសាទដាក់ចាប់ត្រីខុសច្បាប់នៅតែបន្តកើតឡើងយ៉ាងគគ្លើន នៅផ្ទៃបឹងទន្លេសាប បើទោះបីថ្នាក់លើបានបញ្ជាអោយរឹតបន្តឹងយ៉ាងណាក៏ដោយ ក៏មិនចេះចប់ដែរនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ អានបន្ត

Mon,09 January 2023 (Time 08:05 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី អញ្ជើញជួបសំណេះសំណាលជាមួយគ្រូបង្រៀន គ្រូពេទ្យក្នុងស្រុកសំរោងទង និងក្រុមច្បារមន..
ខេត្តកំពង់ស្ពឺ៖ នាថ្ងៃអាទិត្យ ទី៨ ខែមករា ឆ្នាំ២០២៣ ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី អ្នកតំណាងរាស្រ្តមណ្ឌលខេត្តកំពង់ស្ពឺ ព្រមទាំងឯកឧត្តម លោកជំទាវ សមាជិកព្រឹទ្ធសភា និងរដ្ឋសភា ប្រចាំភូមិភាគ និងមណ្ឌលខេត្តកំពង់ស្ពឺ អានបន្ត

Sun,08 January 2023 (Time 03:49 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ឯកឧត្តម ស សុខា ផ្តល់ជូនអាហារូបករណ៍ ១៥កន្លែង នៅសាកលវិទ្យាល័យភូមិន្ទនីតិសាស្ត្រ និងវិទ្យាសាស្ត្រសេដ្ឋកិច្ច
រាជធានីភ្នំពេញ៖ ក្នុងឆ្នាំសិក្សា ២០២២-២០២៣ អាហារូបករណ៍ ស សុខា របស់ឯកឧត្តម ស សុខា រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡា អានបន្ត

Tue,03 January 2023 (Time 08:51 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

គ្រោះធម្មជាតិបាក់ដីច្រាំងបណ្តាលអោយផ្ទះចំនួន០៣ខ្នងរអិលចូលទៅក្នុងទន្លេ តែមិនបង្កអោយមនុស្សរងរបួសឬស្លាប់នោះទេ.!!!
ខេត្តព្រៃវែង៖ ប្រភពនៃព័ត៌មានបានអោយដឹងថា៖ ពីកាលថ្ងៃ០២ ខែមករា ឆ្នាំ២០២៣ មានគ្រោះធម្មជាតិមួយបានបាក់ដីច្រាំងទន្លេ បណ្តាលអោយផ្ទះចំនួន០៣ខ្នង អានបន្ត

Thu,22 December 2022 (Time 06:30 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

តើលោក ខ្លា ដែលជាមេឆ្នោត យួន ដ៏ធំនៅក្នុងខេត្តសៀមរាប មានឥទ្ធិពលខ្លាំងប៉ុណ្ណា? ទើបអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចក្នុងមូលដ្ឋាន នាំគ្នាសម្ងំស្ងាត់ឈឹង.!!!
ខេត្តសៀមរាប៖ តើជាការពិតដូចដែលប្រជាពលរដ្ឋបង្ហើបប្រាប់បណ្តាសារព័ត៌មានអោយដឹងដែលឬទេថា សព្វថ្ងៃនេះ ល្បែងផ្សងសុបិន្ត គឺចាក់កន្ទុយលេខ ឆ្នោត យួន កំពុងលួចបើកដំណើរការជាច្រើនកន្លែង បានយ៉ាងរលូន អានបន្ត

Wed,21 December 2022 (Time 12:29 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

បទល្មើសនេសាទ ដាក់ឧបករណ៍ចាប់ត្រីខុសច្បាប់ មានប្រវែងរាប់រយម៉ែត្រកើនឡើងនៅលើផ្ទៃទឹក ក្នុងឃុំកែវពណ៌ យ៉ាងពេញបន្ទុក....!
ខេត្តសៀមរាប៖ បទល្មើសនេសាទ បានកើនឡើងពេញបន្ទុក នៅក្នុងភូមិ មេជ្រៃ ឃុំកែវ ពណ៌ ស្រុកពួក ខេត្តសៀមរាប អានបន្ត

Sat,17 December 2022 (Time 08:58 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី កែ គឹមយ៉ាន ប្រធានក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាល ចុះជួយខេត្តបន្ទាយមានជ័យ អញ្ជើញ ចុះសួរសុខទុក្ខប្រជាពលរដ្ឋ វ័យចំណាស់ និង ពិការ ជាង ៣០០ នាក់ ក្នុងតំបន់អភិវឌ្ឍន៍បឹងជង្រុក តេជោ ឈ្នះ ឈ្នះ.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ នាព្រឹកថ្ងៃសៅរ៍ ទី១៧ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២២ ឯកឧត្តម ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី កែ គឹមយ៉ាន ប្រធានអាជ្ញាធរជាតិប្រយុទ្ធប្រឆាំងគ្រឿងញៀន និងជាប្រធានក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះជួយខេត្តបន្ទាយមានជ័យ អានបន្ត

Sat,17 December 2022 (Time 06:27 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

បើករថយន្តយ៉ាងម៉េច.! បុកផ្ទះពលរដ្ឋ បង្កការភ្ញាក់ផ្អើលទាំងព្រលឹម នៅក្រុងប៉ោយប៉ែត និងបណ្ដាលខូចទ្រព្យសម្បត្តិម្ចាស់ផ្ទះមួយចំនួន.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ នាព្រឹកថ្ងៃសៅរ៍ ទី១៧ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២២ បុរសវ័យក្មេងម្នាក់ បើកបររថយន្តក្នុងល្បឿនលឿន ខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន រ៉េចង្កូត ជ្រុលទៅបុកចូលផ្ទះពលរដ្ឋលក់ចាប់ហួយ មួយកន្លែង អានបន្ត

Thu,15 December 2022 (Time 06:46 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ពិធីប្រកាសចូលកាន់មុខតំណែងអភិបាលរង នៃគណៈអភិបាលស្រុកព្រះស្តេច...
ខេត្តព្រៃវែង៖ នាព្រឹកថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៧ រោច ខែមិគសិរ ឆ្នាំខាល ចត្វាស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៦ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី១៥ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២២ ឯកឧត្តម អន ភារៈ អភិបាលរងនៃគណៈអភិបាលខេត្តព្រៃវែង អានបន្ត

Sun,11 December 2022 (Time 10:11 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោកវរសេនីយ៍ឯក កុល វិបុល ប្រធានការិយាល័យប្រឆាំងបទល្មើសសេដ្ឋកិច្ចខេត្តឧត្ដរមានជ័យ កំពុងយុទ្ធសាស្រ្តពីក្នុងពេលតែមួយ ដៃម្ខាងបង្រ្កាបបទល្មើសឈើម្ខាងទៀតលក់ឈើកែច្នៃជាគ្រឿងសង្ហារឹម លក់យ៉ាងសកម្ម មន្រ្តីជំនាញ់ពាក់ពន្ធ័ស្រុកខេត្តមិនហ៊ានប៉ះព្រោះតែ...
ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ៖ លោកវរសេនីយ៍ឯក កុល វិបុល ប្រធានការិយាល័យប្រឆាំងបទល្មើសសេដ្ឋកិច្ច ល្បីរាប់ឆ្នាំហើយ ដៃបាំងមេឃខ្លួនមានតួនាទីជាមន្រ្តីអនុវត្តច្បាប់ អានបន្ត

Sun,11 December 2022 (Time 04:14 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោក វរសេនីយ៍ឯក សៅ សារឿន និងលោកស្រី នាវ ថានិត នាំយកអំណោយដ៏ថ្លៃថ្លា មានគ្រឿង ឧបភោគ បរិភោគ និង ថវិការ ផ្ទាល់ខ្លួនមួយចំនួន ចុះចែកជូនដល់ លោក យាយ លោក តា និង ចាស់ព្រឹទ្ធាចារ្យ ចំនួន ៣០ គ្រួសារដែលមានជីវភាពខ្វះខាត...
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ កាលពីព្រឹកថ្ងៃសុក្រ ១រោច ខែ មិគសិរ ឆ្នាំខាល ចត្វាស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៦ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ៩ ខែធ្នូ ឆ្នាំ ២០២២ លោក វរសេនីយ៍ឯក សៅ សារឿន អធិការនគរបាល ក្រុងប៉ោយប៉ែត និង លោកស្រី នាវ ថានិត អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រណ្តៅដីយក្សចាស់វស្សារ របស់អ្នកធំម្នាក់មានជម្រៅជ្រៅរាប់រយម៉ែត្រ មន្ទីរពាក់ពន្ធ័ ជាពិសេសមន្ទីររ៉ែថាមពលខេត្តសៀមរាប មិនមានវិធានការទៅលើម្ចាស់អាជីវកម្មមួយនេះ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោក ងោល សុខេង អធិការរងស្រុកសំរោង កំពុងរងការរិះគន់ពីសំណាកមហាជនថាមិនដែលចូលធ្វើការទេគិតតែពីដើរបាញ់មេអាប៉ោងតាមភូមិស្រុក.ពិតឬយ៉ាងណា.???

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រដ្ឋបាលខេត្តកំពង់ស្ពឺកាសបើកទ្វារទឹក ៥ អដើម្បីជម្លៀសពលរដ្ឋ​នៅតាមដងស្ទឹងក្រាំងពន្លៃទៅរកទួលសុវត្ថិភាព.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ពិធីផ្ទេរភារកិច្ច និងប្រកាសចូលកាន់មុខតំណែងអភិបាលស្រុកក្រឡាញ់ ក្រោមអធិបតីភាព ឯកឧត្ដម ទៀ សីហា អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តសៀមរាប...

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

បទល្មើសនេសាទកើតក្នុងផ្ទៃបឹងទន្លេសាបក្នុងឃុំផាត់សណ្តាយ ប្រភេទឡុករបាំងរាប់រយខ្សែរប្រវែងរាប់រយម៉ែត្រ នឹងមានថៅកែឈ្មោះ ភ័ណ ភាព ដែលជាថាៅកែបទល្មើសដាក់យកត្រីនឹងមានម្ចាស់ឡុកជាច្រើននាក់ទៀតដែលមិនស្គាល់ឈ្មោះ ជំនាញពាក់ពន្ធ័នៅទីនោះបែរជាមិនបង្រ្កាប ចាប់ពីថ្នាក់មូលរដ្ឋានរហូតដល់ថ្នាក់ស្រុក.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី អញ្ជើញជួបសំណេះសំណាលជាមួយគ្រូបង្រៀន គ្រូពេទ្យក្នុងស្រុកសំរោងទង និងក្រុមច្បារមន..

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម ស សុខា ផ្តល់ជូនអាហារូបករណ៍ ១៥កន្លែង នៅសាកលវិទ្យាល័យភូមិន្ទនីតិសាស្ត្រ និងវិទ្យាសាស្ត្រសេដ្ឋកិច្ច

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

គ្រោះធម្មជាតិបាក់ដីច្រាំងបណ្តាលអោយផ្ទះចំនួន០៣ខ្នងរអិលចូលទៅក្នុងទន្លេ តែមិនបង្កអោយមនុស្សរងរបួសឬស្លាប់នោះទេ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

តើលោក ខ្លា ដែលជាមេឆ្នោត យួន ដ៏ធំនៅក្នុងខេត្តសៀមរាប មានឥទ្ធិពលខ្លាំងប៉ុណ្ណា? ទើបអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចក្នុងមូលដ្ឋាន នាំគ្នាសម្ងំស្ងាត់ឈឹង.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

បទល្មើសនេសាទ ដាក់ឧបករណ៍ចាប់ត្រីខុសច្បាប់ មានប្រវែងរាប់រយម៉ែត្រកើនឡើងនៅលើផ្ទៃទឹក ក្នុងឃុំកែវពណ៌ យ៉ាងពេញបន្ទុក....!

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
329 នាក់
ម្សិលមិញ :
466 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
4863 នាក់
ខែនេះ :
19336 នាក់
3 ខែនេះ :
61032 នាក់
សរុប :
1164337 នាក់