ថ្ងៃសៅរ៍ ទី០១ ខែតុលា ឆ្នាំ២០៥០
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) ដែលមានទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ សូមអរគុណ៕
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ព្រះសកម្មភាព អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន យាងចែកព្រះអំណោយដល់ប្រជានុរាស្ត្រ ក្រីក្រ នឹង ផ្សាភ្ជាប់ ព្រះពុទ្ធសាសនា 🙏 🙏 🙏 **|** ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អភិបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ និងលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ស្នងការនគរបាលខេត្ត ដឹកនាំកម្លាំងចម្រុះ ចុះចែកស្បៀង ដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្រីក្រ និងរងគ្រោះដោយសារទឹកជំនន់ចំនួន៥០គ្រួសារ នៅស្រុកភ្នំស្រុក.!!! **|** ថៃ ព្រមានព្យុះទីហ្វុង Noru នឹងមកដល់ល្ងាចថ្ងៃស្អែក.!!! **|** លោកជំទាវ​កិតិ្ត​សង្គហ​បណ្ឌិត ម៉ែន សំអន បាន​នាំយក​អំណោយ​និង​ទេយ្យទាន​ទៅ​វេរ​ប្រគេន​ដល់​ព្រះសង្ឃ​ចំនួន ១៩ វត្ត​ក្នុង​ក្រុង​បាវិត នា​រដូវ​កាន់បិណ្ឌ​វេន​ទី​១៣ និង ភ្ជុំ​បិណ្ **|** ហេងវិញ.! រថយន្តដឹកទំនិញធុនធ្ងន់បើកបុករថយន្តហ្វតពីក្រោយពេញទំហឹងបណ្តាលអោយក្រឡាប់ផ្ងារជើង តែគ្មានអ្នករងរបួស.!!! **|** ក្រុមឈ្មួញទុច្ចរិតកំពុងធ្វើសកម្មភាពដឹកជញ្ជួានទំនិញគេចពន្ធ ទំនិញបង់ពន្ធមិនគ្រប់និងរត់ពន្ធស្រារបៀរថៃខុសច្បាប់ឆ្លងដែនចូលមកស្រុកខ្មែរតាមច្រកទ្វារអន្តរជាតិ ជាំសាងុាំយ៉ាងរលូនដោយសារតែមានឃុបឃិតបើកភ្លើងខៀវពីសំណាក់... **|** ឃ្លាំងស្ដុបទំនិញមួយចំនួននៅស្រុកអន្លង់វែងកំពុងត្រូវគេសង្ស័យថាជាឃ្លាំងស្ដុបទំនិញគេចពន្ធ បង់ពន្ធមិនគ្រប់ សូមមន្រ្តីជំនាញពាក់ពន្ធ័ជុំវិញខេត្តមេត្តាត្រួតពិនិត្យ.!!! **|** លោកស្រី សាម ចាន់ និងក្រុមគ្រួសារនៅតែបន្តស្នើសុំដោះស្រាយតាមគោលនយោបាយមនុស្សធម៌ ខណៈ​ខ្លួន​មិន​ទាន់ទ​ទួលបានសមស្រប (មានវីដេអូរ) **|** ជប៉ុន បញ្ជាអោយជម្លៀសប្រជនខ្លួនជិត ២ លាននាក់ ខណៈព្យុះទីហ្វុង Nanmadol កាន់តែខិតជិតទៅដល់.!!! **|** ចាប់បានមួយគ្រឿងទៀតហើយ ក្រុមរថយន្តដឹកឈើរបស់មេឈ្មួញជើងខ្លាំងឈ្មោះ តុលា.!!! **|** សម្ដេចក្រឡាហោម ស ខេង ​ចាត់អោយឯកឧត្តម សុខ ផល រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងមហាផ្ទៃ ​ដឹកនាំក្រុមការងារចុះបង្ក្រាប​ល្បែងស៊ីសង​គ្រប់ប្រភេទ ទូទាំងប្រទេស​.!!! **|** ឆ្នោតកន្ទុយលេខ វៀតណាម របស់ក្រុមហ៊ុន ៩០០០ មានធានាសុវត្ថិភាពដល់កូនកញ្ច្រែងទើបសម្ថតិកិច្ចស្រុកខេត្តឧត្តរមានជ័យ មិនហ៊ានប៉ះព្រោះតែ... **|** សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ប្រកាសអភិវឌ្ឍ​តំបន់ « រុនតាឯក » អោយក្លាយជាកូនក្រុងមួយ​របស់ខេត្តសៀមរាប... **|** ល្បែងឆ្នោតកន្ទុយលេខ វៀតណាម ខុសច្បាប់របស់(ក្រុមហ៊ុន៩០០០)បើកពាសពេញស្រុកខេត្តធ្វើអោយពលរដ្ឋរងគ្រោះ អាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចជំនាញពាក់ពន្ធ័នៅតែរក្សាភាពស្ងៀមស្ងាត់ដដែល.!!! **|** ឯកឧត្តម ស សុខា ឧបត្ថម្ភថវិកាដល់ក្រុមកីឡាការិនីបាល់ទះជម្រើសជាតិកម្ពុជា ១៤ រូប មុនចេញទៅហ្វឹកហាត់នៅប្រទេសចិន.!!! **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Fri,30 September 2022 (Time 12:04 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ព្រះសកម្មភាព អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន យាងចែកព្រះអំណោយដល់ប្រជានុរាស្ត្រ ក្រីក្រ នឹង ផ្សាភ្ជាប់ ព្រះពុទ្ធសាសនា 🙏 🙏 🙏
ព្រះសកម្មភាព អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន យាងចែកព្រះអំណោយដល់ប្រជានុរាស្ត្រ ក្រីក្រ នឹង ផ្សាភ្ជាប់ ព្រះពុទ្ធសាសនា 🙏 🙏 🙏 អានបន្ត

Fri,30 September 2022 (Time 09:58 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អភិបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ និងលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ស្នងការនគរបាលខេត្ត ដឹកនាំកម្លាំងចម្រុះ ចុះចែកស្បៀង ដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្រីក្រ និងរងគ្រោះដោយសារទឹកជំនន់ចំនួន៥០គ្រួសារ នៅស្រុកភ្នំស្រុក.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ ថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤កើត ខែអស្សុជ ឆ្នាំខាល ចត្វាស័ក ព.ស ២៥៦៦ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២៩ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២២ វេលាម៉ោង ១០និង១៩នាទី អានបន្ត

Fri,23 September 2022 (Time 07:50 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោកជំទាវ​កិតិ្ត​សង្គហ​បណ្ឌិត ម៉ែន សំអន បាន​នាំយក​អំណោយ​និង​ទេយ្យទាន​ទៅ​វេរ​ប្រគេន​ដល់​ព្រះសង្ឃ​ចំនួន ១៩ វត្ត​ក្នុង​ក្រុង​បាវិត នា​រដូវ​កាន់បិណ្ឌ​វេន​ទី​១៣ និង ភ្ជុំ​បិណ្
ខេត្ត​ស្វាយរៀង៖ នា​ព្រឹក​ថ្ងៃ​សុក្រ ១៣​រោច ខែ​ភទ្របទ ឆ្នាំ​ខាល ចត្វា​ស័ក ព​.​ស​.២៥៦៦ ត្រូវ​នឹង​ថ្ងៃ​សុក្រ ទី២៣ ខែ​កញ្ញា ឆ្នាំ​២០២២ ឯកឧត្តម ជុំ ហាត ប្រធាន​ក្រុមប្រឹក្សា​ខេត្ អានបន្ត

Fri,23 September 2022 (Time 06:07 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ហេងវិញ.! រថយន្តដឹកទំនិញធុនធ្ងន់បើកបុករថយន្តហ្វតពីក្រោយពេញទំហឹងបណ្តាលអោយក្រឡាប់ផ្ងារជើង តែគ្មានអ្នករងរបួស.!!!
ខេត្តបាត់ដំបង៖ យោងតាមសមត្ថកិច្ចបានប្រាបឱ្យដឹងថាមានគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍មួយបានកើតឡើងនៅវេលាម៉ោង០៦និង៣០នាទីព្រឹក អានបន្ត

Fri,23 September 2022 (Time 03:34 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្រុមឈ្មួញទុច្ចរិតកំពុងធ្វើសកម្មភាពដឹកជញ្ជួានទំនិញគេចពន្ធ ទំនិញបង់ពន្ធមិនគ្រប់និងរត់ពន្ធស្រារបៀរថៃខុសច្បាប់ឆ្លងដែនចូលមកស្រុកខ្មែរតាមច្រកទ្វារអន្តរជាតិ ជាំសាងុាំយ៉ាងរលូនដោយសារតែមានឃុបឃិតបើកភ្លើងខៀវពីសំណាក់...
ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ៖ លោក សាប់ យឿន ប្រធានស្នាក់ការច្រកទ្វារអន្តរជាតិ ជាំសាងុាំកំពុងបើកភ្លើងខៀវអោយក្រុមឈ្មួញដឹកជញ្ជួានទំនេញគេចពន្ធ ទំនិញបង់ពន្ធ មិនគ្រប់ អានបន្ត

Thu,22 September 2022 (Time 03:31 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ឃ្លាំងស្ដុបទំនិញមួយចំនួននៅស្រុកអន្លង់វែងកំពុងត្រូវគេសង្ស័យថាជាឃ្លាំងស្ដុបទំនិញគេចពន្ធ បង់ពន្ធមិនគ្រប់ សូមមន្រ្តីជំនាញពាក់ពន្ធ័ជុំវិញខេត្តមេត្តាត្រួតពិនិត្យ.!!!
ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ៖ ក្រុមឈ្មួញធំៗឈ្មោះ គូរ ចយ ឈ្មោះ យូ ហង្ស នៅស្រុកអន្លង់វែងកំពុងត្រូវគេសង្ស័យថា មានការស៊ីរករត់ពន្ធ ដឹកជញ្ជួានទំនិញឆ្លង់ដែនពីប្រទេសថៃចូលមកប្រទេសកម្ពុជា អានបន្ត

Thu,22 September 2022 (Time 11:03 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោកស្រី សាម ចាន់ និងក្រុមគ្រួសារនៅតែបន្តស្នើសុំដោះស្រាយតាមគោលនយោបាយមនុស្សធម៌ ខណៈ​ខ្លួន​មិន​ទាន់ទ​ទួលបានសមស្រប (មានវីដេអូរ)
ខេត្តសៀមរាប៖ ការចុះអនុវត្តសាលដីការ របស់តុលាការខេត្តសៀមរាប កាលពីថ្ងៃទី២០ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២២ វេលាម៉ោង០៩និង៣០នាទីព្រឹក​ អានបន្ត

Thu,15 September 2022 (Time 08:20 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ចាប់បានមួយគ្រឿងទៀតហើយ ក្រុមរថយន្តដឹកឈើរបស់មេឈ្មួញជើងខ្លាំងឈ្មោះ តុលា.!!!
ខេត្តព្រះវិហារ៖ ក្រុមឈ្មួញជើងខ្លាំងដឹកឈើទាំងថ្ងៃ ទាំងយប់ ចេញពីភូមិឈ្មួន ឃុំរុៈរាន់ ស្រុករវៀង ខេត្តព្រៈវិហារត្រូវបានសមត្ថកិច្ច ផ្នែកសង្កាត់រដ្ឋបាលព្រៃឈើរវៀង អានបន្ត

Wed,14 September 2022 (Time 06:39 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

សម្ដេចក្រឡាហោម ស ខេង ​ចាត់អោយឯកឧត្តម សុខ ផល រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងមហាផ្ទៃ ​ដឹកនាំក្រុមការងារចុះបង្ក្រាប​ល្បែងស៊ីសង​គ្រប់ប្រភេទ ទូទាំងប្រទេស​.!!!
ភ្នំពេញ៖ សម្ដេចក្រឡាហោម ស ខេង ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងមហាផ្ទៃនៅថ្ងៃពុធ ទី១៤ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០២២នេះ អានបន្ត

Wed,14 September 2022 (Time 05:16 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ឆ្នោតកន្ទុយលេខ វៀតណាម របស់ក្រុមហ៊ុន ៩០០០ មានធានាសុវត្ថិភាពដល់កូនកញ្ច្រែងទើបសម្ថតិកិច្ចស្រុកខេត្តឧត្តរមានជ័យ មិនហ៊ានប៉ះព្រោះតែ...
ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ៖ តើក្រុមហ៊ុន ៩០០០ ឆ្នោតកន្ទុយលេខ វៀមណាម ខុសច្បាប់កំពុងបោះទីតាំង បង្កើនល្បែងពេញស្រុកខេត្តឧត្តរមានជ័យ មានអំណាចប៉ុណ្ណា.! អានបន្ត

Tue,13 September 2022 (Time 01:55 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ប្រកាសអភិវឌ្ឍ​តំបន់ « រុនតាឯក » អោយក្លាយជាកូនក្រុងមួយ​របស់ខេត្តសៀមរាប...
ខេត្តសៀមរាប៖ តំបន់ រុនតាឯក នឹងប្រែក្លាយទៅជាតំបន់ធម្មជាតិ ដោយមានការអភិវឌ្ឍហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ផ្លូវថ្នល់ ទឹក ភ្លើង ផ្សារ សាលារៀន មន្ទីរពេទ្យ និង ត ភ្ជាប់ បណ្តាញអគ្គិសនី បង្កើនប្រព័ន្ធអ៊ីធើណេត ជាដើម។ល។ អានបន្ត

Tue,13 September 2022 (Time 12:03 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ល្បែងឆ្នោតកន្ទុយលេខ វៀតណាម ខុសច្បាប់របស់(ក្រុមហ៊ុន៩០០០)បើកពាសពេញស្រុកខេត្តធ្វើអោយពលរដ្ឋរងគ្រោះ អាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចជំនាញពាក់ពន្ធ័នៅតែរក្សាភាពស្ងៀមស្ងាត់ដដែល.!!!
ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ៖ ល្បែងឆ្នោតកន្ទុយលេខវៀតណា ខុសច្បាប់ របស់ (ក្រុមហ៊ុន៩០០០) កំពុងវាយលុក និងបោះទីតាំងដាក់ពង្រាយកូនកញ្ច្រែងពាសពេញស្រុកខេត្តអាជ្ញា អានបន្ត

Tue,13 September 2022 (Time 08:14 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ឯកឧត្តម ស សុខា ឧបត្ថម្ភថវិកាដល់ក្រុមកីឡាការិនីបាល់ទះជម្រើសជាតិកម្ពុជា ១៤ រូប មុនចេញទៅហ្វឹកហាត់នៅប្រទេសចិន.!!!
រាជធានីពេញ៖ ឯកឧត្តម ស សុខា រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡា និងជាអនុប្រធានសហព័ន្ធកីឡាបាល់ទះកម្ពុជា អានបន្ត

Sun,11 September 2022 (Time 03:59 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ពិតជាហ៊ានមែន បុគ្គល ឈ្មោះ ផែង គី ហ៊ានយកគ្រឿងចក្រទៅវាយដីព្រៃដែលជាសម្បត្តិរបស់រដ្ឋ ធ្វើជាសម្បត្តិផ្ទាល់ខ្លួន.!!!
ខេត្តស្ទឹងត្រែង៖ កាលពីថ្ងៃទី១០ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២២ មានសេចក្ដីរាយការណ៍ពីប្រជាពលរដ្ឋថា: មានគ្រឿងចក្រ អេស្កាចំនួន០១ គ្រឿង ត្រាក់ទ័រគូបូតាចំនួន០១គ្រឿង អានបន្ត

Sun,11 September 2022 (Time 02:00 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ឯកឧត្តម ស សុខា ស្នើ ១០ ចំណុច ក្នុងឱកាសអញ្ជើញបើកកម្មវិធី“វោហារឆ្នើម បន្ទាយមានជ័យ”ដើម្បីផ្តល់ឱកាសអោយក្មួយៗសិស្សានុសិស្សនៅថ្នាក់វិទ្យាល័យ បានចូលរួមបង្ហាញភាពក្លាហាន.!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ នៅព្រឹកថ្ងៃទី១១ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២២ ឯកឧត្តម ស សុខា រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡា និងលោកជំទាវ បានអញ្ជើញជាអធិបតីក្នុងពិធីបើកកម្មវិធី “វោហារឆ្នើម បន្ទាយមានជ័យ” អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ព្រះសកម្មភាព អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន យាងចែកព្រះអំណោយដល់ប្រជានុរាស្ត្រ ក្រីក្រ នឹង ផ្សាភ្ជាប់ ព្រះពុទ្ធសាសនា 🙏 🙏 🙏

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អភិបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ និងលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ស្នងការនគរបាលខេត្ត ដឹកនាំកម្លាំងចម្រុះ ចុះចែកស្បៀង ដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្រីក្រ និងរងគ្រោះដោយសារទឹកជំនន់ចំនួន៥០គ្រួសារ នៅស្រុកភ្នំស្រុក.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ថៃ ព្រមានព្យុះទីហ្វុង Noru នឹងមកដល់ល្ងាចថ្ងៃស្អែក.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកជំទាវ​កិតិ្ត​សង្គហ​បណ្ឌិត ម៉ែន សំអន បាន​នាំយក​អំណោយ​និង​ទេយ្យទាន​ទៅ​វេរ​ប្រគេន​ដល់​ព្រះសង្ឃ​ចំនួន ១៩ វត្ត​ក្នុង​ក្រុង​បាវិត នា​រដូវ​កាន់បិណ្ឌ​វេន​ទី​១៣ និង ភ្ជុំ​បិណ្

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ហេងវិញ.! រថយន្តដឹកទំនិញធុនធ្ងន់បើកបុករថយន្តហ្វតពីក្រោយពេញទំហឹងបណ្តាលអោយក្រឡាប់ផ្ងារជើង តែគ្មានអ្នករងរបួស.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមឈ្មួញទុច្ចរិតកំពុងធ្វើសកម្មភាពដឹកជញ្ជួានទំនិញគេចពន្ធ ទំនិញបង់ពន្ធមិនគ្រប់និងរត់ពន្ធស្រារបៀរថៃខុសច្បាប់ឆ្លងដែនចូលមកស្រុកខ្មែរតាមច្រកទ្វារអន្តរជាតិ ជាំសាងុាំយ៉ាងរលូនដោយសារតែមានឃុបឃិតបើកភ្លើងខៀវពីសំណាក់...

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឃ្លាំងស្ដុបទំនិញមួយចំនួននៅស្រុកអន្លង់វែងកំពុងត្រូវគេសង្ស័យថាជាឃ្លាំងស្ដុបទំនិញគេចពន្ធ បង់ពន្ធមិនគ្រប់ សូមមន្រ្តីជំនាញពាក់ពន្ធ័ជុំវិញខេត្តមេត្តាត្រួតពិនិត្យ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកស្រី សាម ចាន់ និងក្រុមគ្រួសារនៅតែបន្តស្នើសុំដោះស្រាយតាមគោលនយោបាយមនុស្សធម៌ ខណៈ​ខ្លួន​មិន​ទាន់ទ​ទួលបានសមស្រប (មានវីដេអូរ)

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ជប៉ុន បញ្ជាអោយជម្លៀសប្រជនខ្លួនជិត ២ លាននាក់ ខណៈព្យុះទីហ្វុង Nanmadol កាន់តែខិតជិតទៅដល់.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ចាប់បានមួយគ្រឿងទៀតហើយ ក្រុមរថយន្តដឹកឈើរបស់មេឈ្មួញជើងខ្លាំងឈ្មោះ តុលា.!!!

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
79 នាក់
ម្សិលមិញ :
263 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
3077 នាក់
ខែនេះ :
19762 នាក់
3 ខែនេះ :
67526 នាក់
សរុប :
1081253 នាក់