ថ្ងៃសុក្រ ទី២៨ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ២០២០
លោក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) លោកអ្នក អាចទំនាក់ទំនងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបាន ក្នុងតម្លៃសមរម្យ Tell. 092190098 - 0886606773 ទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ។ហាងលក់ទូរស័ព្ទដៃ លី គ័ង ក្រុងប៉ោយប៉ែត មានលក់ទូរស័ព្ទដៃទំនើបគ្រប់ប្រភេទ ព័ត៌មាលម្អិតៈ សូមទំនាក់ទំនងតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទបួនខ្សែ👉 ☎️Tell.014 99 99 56 (Cellcad) ☎️.078 99 99 12 (Cellcad) ☎️.098 64 93 56 (Smart) ☎️.060 64 93 56 (Metfone) សូមអរគុណ។ ធនាគារឯកជនមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុគឺជាគ្រឹះស្ថានរបស់ឯកជនមួយរយភាគរយហើយមិនមែនជារបស់រដ្ឋឡើយ........
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
រោងចក្រផលិតបារីដ៏ធំមួយកន្លែង នៅខណ្ឌពោធិ៍សែនជ័យ ត្រូវអគ្គិភ័យលេបត្របាក់ទាំងស្រុង.!!! **|** ខ្លាំងម៉ែន.!លោក ភា គឺជាមន្ត្រី PM ខេត្ត ហ៊ានរត់ការបើកបនល្បែងបញ្ជល់មាន់ភ្នាល់ដាក់ប្រាក់បានដោយរលូន ដោយមិនរំខានលោក ទិត្យ ណារ៉ុង ស្នងការខេត្ត បន្តិចសោះ.!!! **|** សៃវៀនបញ្ជល់មាន់០២កន្លែង របស់លោក តុង លោក រះ និង លោក ភា បើកលេងគគ្រឹកគគ្រេង បែរជាលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ ទិត្យ ណារ៉ុង មិនបង្ក្រាប ព្រោះខាចបារមីម្ចាស់សៃវៀន.!!! **|** កំលាំងផ្នែកប្រឆាំងគ្រឿងញៀន អធិការដ្ឋាននគរបាលស្រុកសង្កែ សហការជាមួយនគរបាលស្រុកបាណន់ ចុះបង្ក្រាបបានជនសង្ស័ុ០៣នាក់ ពាក់ព័ន្ធករណីប្រើប្រាស់និងរក្សារទុកដោយខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀន.!!! **|** ផ្លូវជាតិលេខ ១០ ពីស្រុកសំឡូតនៃខេត្តបាត់ដំបង ទៅកោះកុង នឹង បើកការដ្ឋានសាងសង់នៅខែមីនានេះហើយ.!!! **|** អាជ្ញាធរសៀមរាប.! សម្រេចស្តារប្រព័ន្ធធារាសាស្រ្ដបុរាណសម័យអង្គរ នៅប្រាសាទអង្គរវត្ត និង ស្រះស្រង់ អោយមានជីវិតឡើងវិញ.!!! **|** ភ្ញាក់ផ្អើលទាំងព្រឹក.! ឃើញសាកសពបុរសម្នាក់អណ្តែតទឹកនៅទន្លេវ៉ៃគោក្បែរគល់ស្ពានតាហោ.!!! **|** ឃាត់ខ្លួនជនជាតិជប៉ុនម្នាក់ រួមជាមួយថ្នាំញៀនជិត២គីឡូក្រាម.!!! **|** អគ្គីភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះប្រជាពលរដ្ឋ មួយកន្លែង ដោយសារឆ្លងចរន្ត អគ្គីសនី.!!! **|** លោក ឈួន សោភា ប្រធានគយតំបន់៥ បើកភ្លើងខៀវឲ្យលោក សុខ សុវណ្ណារី ប្រមូលលុយតាមរបៀបពុករលួយក្រៅផ្លូវការ.!!!(វីដេអូ) **|** នៅព្រឹកថ្ងៃទី១៣ ខែកុម្ភៈ លោក គាត ហ៊ុល អភិបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត បានដឹកនាំកម្លាំងចុះរៀប សណ្តាប់ធ្នាប់សាធារណៈជន... **|** រដ្ឋបាលខេត្តព្រះវិហារបានជំរុញអោយក្រុមការងារពន្លឿនការសាងសង់រង្វង់មូលស្រអែម រួចរាល់មុនថ្ងៃចូលឆ្នាំខ្មែរ.... **|** កូនខ្មែរជួយស៊ែរអោយពិភពលោកបានដឹងផង.! ព្រះភគណេស ជាព្រះរបស់ក្មែរ នឹងជាដូនតារបស់ប្រជាជនខ្មែរយើង.!!! **|** លោក គាត ហ៊ុល អភិបាលនៃគណៈអភិបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត ដឹកនាំកំលាំងចុះពិនិត្យមើលស្ថាបភាពផ្លូវដែលរងការខូចខាត.!!! **|** ជនសង្ស័យ០២នាក់ ជួញដូរបទល្មើសនិងប្រើប្រាស់គ្រឿងញៀន ត្រូវបានជាប់ខ្នោះសមត្ថកិច្ច.!!! **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Sun,09 February 2020 (Time 09:50 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ក្តៅៗ.!ទាហានថៃម្នាក់ ដែលបាញ់សម្លាប់មនុស្ស ២៥នាក់ ត្រូវបានប៉ូលិសបាញ់សម្លាប់ហើយ.!!!
ប្រទេសថៃ៖ ទាហានថៃម្នាក់ ដែលបានបាញ់សម្លាប់មនុស្ស ២៥ នាក់ ត្រូវបានកងកម្លាំងសន្តិសុខថៃ បាញ់សម្លាប់ហើយ អានបន្ត

Wed,08 January 2020 (Time 11:04 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

រន្ធត់ចិត្តណាស់! កងទ័ពយោធាអាមេរិកលាគ្រួសារទាំងទឹកភ្នែក ចាក់ចំបេះដូងប្រជាជនទូទាំងសកលលោក ខណៈយោធាអាមេរិក ៣០នាក់បាត់បង់ជីវិត ដោយសាររងការវាយប្រហាររបស់ អ៊ីរ៉ង់.!!!
សហរដ្ឋអាមេរិក៖ រូបភាពនៃយោធាអាមេរិកជាច្រើនសន្លឹកដែលបានសម្រក់ទឹកភ្នែកពេលលាក្រុមគ្រួសារចេញទៅការពារជាតិ អានបន្ត

Thu,21 November 2019 (Time 03:24 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ឡាវ និង ថៃ កំពុងបារម្ភយ៉ាងខ្លាំង! ខណៈរញ្ជួយដីទ្រង់ទ្រាយធំបានកើតឡើងនៅប្រទេសខ្លួន..!!!
បើយោងតាមភ្នាក់ងារ​សិក្សា​ស្រាវជ្រាវ​ អំពីការរញ្ជួយដី (EMSC)​បានបញ្ជាក់ថា៖ ការរញ្ជួយដីកម្រិត​៦រ៉ិចទ័រ​ បានវាយប្រហារនៅភាគពាយព្យ ប្រហែល​២១៩គីឡូម៉ែត្រ ពី​ទីក្រុងវៀងច័ន្ទ ប្រទេសឡាវ​ នៅថ្ងៃទី២១ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៩ ដែលមានជម្រៅ​ប្រហែល​១០គីឡូម៉ែត្រ ។ អានបន្ត

Tue,19 November 2019 (Time 12:47 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អស្ចារ្យណាស់ គង់ សំបូរ កីឡាករប្រដាល់ខ្មែរ តស៊ូដល់ដង្ហើមចុងក្រោយ វាយកីឡាករថៃរហូតដល់សន្លប់ កក្រើកសង្វៀន Super Champ...
ក្រុងបាងកក៖ ការប្រកួតប្រដាល់សេរី កម្មវិធី Muay Thai Super Champ នៅប្រទេសថៃកាលពីថ្ងៃអាទិត្យកន្លងទៅ អានបន្ត

Thu,19 September 2019 (Time 08:23 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ក្លឹបបាល់ទាត់ Paris Saint-Germain ទទួលភ្ញៀវ Real Madrid ដោយបំបាក់ក្រុមភ្ញៀវ ដោយលទ្ធផល(V 3 - 0 V).. !!!
ទីក្រុងប៉ារីស៖ យប់ថ្ងៃ១៩ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩នេះការប្រកួតUEFA champion league ជើងទី1 នៃយប់មិញ ក្រុម Paris Saint-Germain ជាម្ចាស់ផ្ទះ ទទួលភ្ញៀវ Real Madrid ដោយបំបាក់ក្រុមភ្ញៀវដោយលទ្ធផល( V 3 - 0 V) ដោយកីឡាករលេខ 11 របស់ប៉ារីស german ឌីម៉ារៀនៅនាទី១៤ និងបន្ថែមគ្រាប់ទីពីរនៅនាទី 33 ដោយកីឡាករលេខ 11 ឌឺម៉ារៀដ៏ដែល ចប់តង់ទី1 លទ្ធផល 2-0។ អានបន្ត

Thu,19 September 2019 (Time 07:40 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ប្រធានាធីបតីអាមេរិក តែងតាំងលោក Robert C. O'Brien ជាទីប្រឹក្សាសន្តិសុខជាតិថ្មី...
វ៉ាស៊ីនតោន៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានអង់គ្លេស រ៉យទើ នៅថ្ងៃទី ១៩ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០១៩ នេះបានឲ្យដឹងថា ប្រធានាធិបតីអាមេរិក លោក ដូណាល់ ត្រាំ បានសម្រេចចិត្តតែងតាំងលោក Robert C. O'Brien ជាទីប្រឹក្សាសន្តិសុខជាតិអាមេរិកថ្មី ជំនួសលោក ចន បូលតុន ដែលត្រូវបានបណ្ដេញពីតំណែង កាលពីសប្ដាហ៍មុន។ អានបន្ត

Thu,12 September 2019 (Time 03:02 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អ៊ីរ៉ង់ថា សហរដ្ឋអាមេរិក គួរកាត់បន្ថយកម្តៅ ក្រោយការចាកចេញរបស់ទីប្រឹក្សាសន្តិសុខជាតិ...!!!
ឌូប៉ៃ ៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានអង់គ្លេស រ៉យទើ នៅថ្ងៃទី១២ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០១៩ នេះបានអោយដឹងថា៖ អានបន្ត

Thu,05 September 2019 (Time 02:21 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

លោក ដូណាល់ ត្រាំ និយាយថា ជំនួបជាមួយអ៊ីរ៉ង់ អាចនឹងធ្វើឡើងនៅ មហាសន្និបាតអង្គការ សហប្រជាជាតិ..!!!
វ៉ាស៊ីនតោន៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មាន Channel News Asia នៅថ្ងៃទី៥ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ បានអោយដឹងថា៖ ប្រធានាធិបតីអាមេរិក លោក ដូណាល់ ត្រាំ បាននិយាយថា ជំនួបជាមួយ ប្រធានាធិបតីអ៊ីរ៉ង់ លោក Hassan Rouhani អាចនឹងត្រូវធ្វើឡើងនាឱកាសនៃកិច្ចប្រជុំ មហាសន្និបាតអង្គការសហប្រជាជាតិ ក្នុងទីក្រុងញូយ៉ក នៅខែកញ្ញានេះ។ អានបន្ត

Tue,03 September 2019 (Time 01:06 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

កងទ័ពជើងទឹក អ៊ីរ៉ង់ ពង្រាយនាវាចម្បាំង-មីស៊ីល! និងឧទ្ធម្ភាគចក្រ ដើម្បីធ្វើសមយុទ្ធនៅដែនសមុទ្រកាសព្យែន!!!
តេហេរ៉ង់៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានចិន ស៊ីន ហួ នៅថ្ងៃទី ៣ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ នេះបានអោយដឹងថា៖ កងទ័ពជើងទឹកនៃប្រទេសអ៊ីរ៉ង់បានធ្វើការដាក់ពង្រាយ នាវាចម្បាំងដែលមានជើងទម្របាញ់មីស៊ីល និងឧទ្ធម្ភាគចក្រផងដែរ ដើម្បីធ្វើសមយុទ្ធនៅក្នុងដែនសមុទ្រកាសព្យែន (Caspian Sea) នៅដើមសប្តាហ៍នេះតែម្តង។ អានបន្ត

Mon,02 September 2019 (Time 04:23 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ក្រុមបាតុករហុងកុង បង្កចលាចលម្តងទៀតហើយ! នៅផ្លូវរថភ្លើងក្រោមដី ស្របពេលក្រុងប៉េកាំង កំពុងក្តៅស្លឹកត្រចៀក...!!!
ហុងកុង៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានសឹង្ហបុរី Channel News Asia នៅថ្ងៃទី២ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០១៩ នេះបានអោយដឹងថា៖ ក្រុមបាតុករក្រុងហុងកុងនៅព្រឹកថ្ងៃចន្ទនេះ បានបង្កភាពចលាចលជាថ្មី នៅឯស្ថានីយរថភ្លើងក្រោមដី ដ៏មមាញឹកនៅក្នុងទីក្រុង បន្ទាប់ពីបានប៉ះទង្គិចគ្នាដ៏ហិង្សានៅក្នុងបាតុកម្មតវ៉ាកាលពីថ្ងៃសៅរ៍ និងថ្ងៃអាទិត្យចុងសប្ដាហ៍កន្លងទៅនេះ។ អានបន្ត

Mon,02 September 2019 (Time 03:44 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សហរដ្ឋអាមេរិក និង ចិន! ផ្ដើមដំឡើងពន្ធដាក់គ្នាជាថ្មីក្មុងសង្រ្គាមពាណិជ្ជកម្ម...!!!
វ៉ាស៊ីនតោន៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មាន រ៉យទើ នៅថ្ងៃទី២ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ បានអោយដឹងថា៖ ការដំឡើងពន្ធ លើផលិតផលនាំចូលពីចិន មានតម្លៃជាង ១២៥ ពាន់លានដុល្លារ របស់សហរដ្ឋអាមេរិក ក្នុងដំណាក់កាលទីមួយ បានចូលជាធរមានហើយនៅថ្ងៃអាទិត្យនេះ ខណៈចិន ក៏ប្រកាសដំឡើងពន្ធជាការសងសឹកដូចគ្នាដែរ។ អានបន្ត

Mon,02 September 2019 (Time 03:20 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អ៊ីស្រាអែល ព្រមាន! ចាប់ផ្តើមវាយប្រហាតំបន់មួយទៀតនៅលីបង់...!!!
យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារ ព័ត៌មានចិន China Daily នៅថ្ងៃទី២ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ បានអោយដឹងថា៖ នាយករដ្ឋមន្រ្តី អ៊ីស្រាអែល លោក បេនចាមីនណេតាន់យ៉ាហ៊ូ បាននិយាយកាលពីថ្ងៃអាទិត្យថា៖ ប្រទេសរបស់លោកបានត្រៀមខ្លួនរួចជា ស្រេច ដើម្បីធ្វើការវាយប្រហារមួយផ្សេងទៀតនៅឯ ហេសបូឡា ប្រទេសលីបង់ បន្ទាប់ពីមានការវាយប្រហារបានផ្ទុះឡើងនៅតាមបណ្តោយព្រំដែនលីបង់។ អានបន្ត

Thu,29 August 2019 (Time 06:53 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

យោធា ចិន! ប្តេជ្ញារួមចំណែកថ្មីចំពោះស្ថេរភាពនៅហុងកុង...!!!
យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារសារព័ត៌មាន រ៉យទ័រ នៅថ្ងៃទី២៩ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ បានអោយដឹងថា៖ កាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ យោធា ចិន បានប្តេជ្ញារួមចំណែកថ្មីដើម្បីថែរក្សាភាពរុងរឿង និង ស្ថេរភាពនៅហុងកុង។ អានបន្ត

Tue,27 August 2019 (Time 08:04 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

លោក ដូណាល់ ត្រាំ និង ប្រធានាធិបតី អ៊ីរ៉ង់គ្រោងជួបគ្នាហើយដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហារ.!!!
ទីក្រុងប៉ារីស៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មាន Channel News Asia នៅថ្ងៃទី២៧ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ បានអោយដឹងថា៖ ប្រធានាធិបតីអាមេរិក លោក ដូណាល់ ត្រាំ បាននិយាយថា៖ លោកអាចនឹងជួបជាមួយប្រធានាធិបតី អ៊ីរ៉ង់ លោក ហាសាន់ រូហានី នៅពេលវេលាសក្តិសមណាមួយ ដើម្បីដោះស្រាយ បញ្ហាបច្ចុប្បន្ន រវាងប្រទេសទាំង២។ អានបន្ត

Mon,26 August 2019 (Time 09:40 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អ៊ីស្រាអែល! បើកការវាយប្រហារលើយន្ដហោះដ្រូនរបស់ អ៊ីរ៉ង់ នៅក្នុងប្រទេសស៊ីរីហើយ.!!!
អ៊ីស្រាអែល៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មាន The Time of Israe l នៅថ្ងៃទី២៦ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៩ នេះបានអោយដឹងថា៖ អ៊ីស្រាអែល បានបើកការវាយប្រហារលើមូលដ្ឋានយោធាមអ៊ីរ៉ង់ជាច្រើនកន្លែង នៅក្នុងប្រទេស ស៊ីរី ក្នុងគោលបំណងបំផ្លាញយន្ដហោះ ដ្រូន ដែលកងកម្លាំង អ៊ីរ៉ង់ ទុកប្រើប្រាស់ដើម្បីវាយប្រហារ លើ អ៊ីស្រាអែល។ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រោងចក្រផលិតបារីដ៏ធំមួយកន្លែង នៅខណ្ឌពោធិ៍សែនជ័យ ត្រូវអគ្គិភ័យលេបត្របាក់ទាំងស្រុង.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ខ្លាំងម៉ែន.!លោក ភា គឺជាមន្ត្រី PM ខេត្ត ហ៊ានរត់ការបើកបនល្បែងបញ្ជល់មាន់ភ្នាល់ដាក់ប្រាក់បានដោយរលូន ដោយមិនរំខានលោក ទិត្យ ណារ៉ុង ស្នងការខេត្ត បន្តិចសោះ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សៃវៀនបញ្ជល់មាន់០២កន្លែង របស់លោក តុង លោក រះ និង លោក ភា បើកលេងគគ្រឹកគគ្រេង បែរជាលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ ទិត្យ ណារ៉ុង មិនបង្ក្រាប ព្រោះខាចបារមីម្ចាស់សៃវៀន.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កំលាំងផ្នែកប្រឆាំងគ្រឿងញៀន អធិការដ្ឋាននគរបាលស្រុកសង្កែ សហការជាមួយនគរបាលស្រុកបាណន់ ចុះបង្ក្រាបបានជនសង្ស័ុ០៣នាក់ ពាក់ព័ន្ធករណីប្រើប្រាស់និងរក្សារទុកដោយខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀន.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ផ្លូវជាតិលេខ ១០ ពីស្រុកសំឡូតនៃខេត្តបាត់ដំបង ទៅកោះកុង នឹង បើកការដ្ឋានសាងសង់នៅខែមីនានេះហើយ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អាជ្ញាធរសៀមរាប.! សម្រេចស្តារប្រព័ន្ធធារាសាស្រ្ដបុរាណសម័យអង្គរ នៅប្រាសាទអង្គរវត្ត និង ស្រះស្រង់ អោយមានជីវិតឡើងវិញ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ភ្ញាក់ផ្អើលទាំងព្រឹក.! ឃើញសាកសពបុរសម្នាក់អណ្តែតទឹកនៅទន្លេវ៉ៃគោក្បែរគល់ស្ពានតាហោ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឃាត់ខ្លួនជនជាតិជប៉ុនម្នាក់ រួមជាមួយថ្នាំញៀនជិត២គីឡូក្រាម.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អគ្គីភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះប្រជាពលរដ្ឋ មួយកន្លែង ដោយសារឆ្លងចរន្ត អគ្គីសនី.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោក ឈួន សោភា ប្រធានគយតំបន់៥ បើកភ្លើងខៀវឲ្យលោក សុខ សុវណ្ណារី ប្រមូលលុយតាមរបៀបពុករលួយក្រៅផ្លូវការ.!!!(វីដេអូ)

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
448 នាក់
ម្សិលមិញ :
582 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
4579 នាក់
ខែនេះ :
16803 នាក់
3 ខែនេះ :
60951 នាក់
សរុប :
452218 នាក់