ថ្ងៃសុក្រ ទី០៧ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២០
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) លោកអ្នក អាចទំនាក់ទំនងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបាន ក្នុងតម្លៃសមរម្យ Tell. 092190098 - 0886606773 ទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ។ហាងលក់ទូរស័ព្ទដៃ លី គ័ង ក្រុងប៉ោយប៉ែត មានលក់ទូរស័ព្ទដៃទំនើបគ្រប់ប្រភេទ ព័ត៌មាលម្អិតៈ សូមទំនាក់ទំនងតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទបួនខ្សែ👉 ☎️Tell.014 99 99 56 (Cellcad) ☎️.078 99 99 12 (Cellcad) ☎️.098 64 93 56 (Smart) ☎️.060 64 93 56 (Metfone) សូមអរគុណ។ ធនាគារឯកជនមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុគឺជាគ្រឹះស្ថានរបស់ឯកជនមួយរយភាគរយហើយមិនមែនជារបស់រដ្ឋឡើយ........
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ថៅកែរកស៊ីឈើកែឆ្នៃគ្រឿងសង្ហារឹមគ្មានច្បាប់ ប្តីឈ្មោះ ឆែ ប្រពន្ធឈ្មោះ ស៊ុន សារ៉ាយ កំពុងប្រើមន្តសណ្តំចិត្ត លោក​ អ៊ឹម សាវរឹទ្ធិ​ នាយខណ្ឌរដ្ឋបាលព្រៃឈើ ខណ:សិប្បកម្មខ្លួនគ្មានការស្នើរសុំចូលទៅមន្ទីរកសិកម្ម.!!! **|** ពិធីសម្ពោធ អគារការិយាល័យច្រកចេញចូលតែមួយ នៅស្រុកថ្មពួក បានដាក់អោយដំណើរកាហើយ... **|** អាជ្ញាធរស្រុកអូរជ្រៅ និង ស្រុកម៉ាឡៃ រួមមន្ត្រីចក្តាឡីស័ក ធ្វើការត្រួតពិនិត្យសុខភាព ពលករចំណាកស្រុកវិលមកពីប្រទេសថៃ និងណែនាំអំពីវិធីទប់ស្កាត់ជំងឺកូវីដ -១៩.!!! **|** អគ្គិភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះពលរដ្ឋមួយកន្លែង ម៉ត់.! សង់ពីថ្មក្រោមឈើលើ ប្រក់ស័ង្កសី.!!! **|** កម្លាំងអាវុធហត្ថ សហការជាមួយអាជ្ញាធរស្រុកម៉ាឡៃ ចុះរុះរើខ្ទមប្រជាពលរដ្ឋ ដែលសង់ខ្ទមអាណាធិបតេយ្យ នៅលើដីតំបន់ការពារទេសភាពរនាមដូនសំ.!!! **|** បុរសម្នាក់បានទៅកាត់អុសដុតធ្យូង ត្រូវឈេីរលំសង្កត់ស្លាប់.!!! **|** លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ បានយកអំណោយគ្រឿងបរិភោគនិងថវិការជូនដល់គ្រួសារមួយកំពុងជួបការខ្វះខាត.!!! **|** កម្មករម្នាក់.!ធ្វើការនៅក្រុមហ៊ុនចិញ្ចឹមសត្វស្វាមានអាការៈមិនស្រួលខ្លួនឈឺដៃឈឺជើង ទៅសម្រាកព្យាបាលនៅពេទ្យឯកជនឈ្មោះ វិជ្ជ: ច្រិប សុធី ពិគ្រោះព្យាបាលជំងឺទូទៅ ស្រាប់តែប្រតិកម្មថ្នាំបណ្តាលអោយស្លាប់.!!! **|** អុញនោះគាត់ល្អតើ.! យោងតាមលិខិត បង្ហាញមុខនាយនគរបាលខេត្តព្រៃវែង ទាំង​ ៧​ នាក់​ ដែល​ ឯកឧត្ដម​នាយឧត្ដមសេនីយ៍​សន្តិបណ្ឌិត​ នេត​ សាវឿន​ ផ្អផ្អាកការងារបណ្ដោះអាសន្ន.!!! **|** យោងតាមការឆ្លើយបំភ្លឺ និង លិខិតឆ្លើយបំភ្លឺព័ត៌មានរបស់លោក ឃី ថាយ នៅថ្ងៃទី២៨ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២០ នេះ ដែលសារព័ត៌មាន (គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍) ទទួលបាន ពីលោកបានបញ្ជាក់ថា៖ **|** ក្រសួងសុខាភិបាល ប្រកាសតាមចាប់អ្នកលក់ថ្នាំពេទ្យប្រភេទនេះ បើបងប្អូនឃើញសូមរាយការណ៍ប្រាប់អាជ្ញាធរផង.!!! **|** ប្រទេសវៀតណាម​ និងជម្លៀសមនុស្ស ៨​ម៉ឺន​នាក់​ ចេញពីទីក្រុងដាណាង បន្ទាប់បន្ទាប់ពីការផ្ទុះវីរុសកូរ៉ណា កូវីដ-១៩.!!! **|** លោក ពេជ្រ ពៅ ហៅខុន មានងារជាមន្ត្រីនគរបាលសក្ក័៣ ហ៊ានលក់គ្រឿងសង្ហារឹមនៅភូមិស្រះឈូក គ្មានច្បាប់.! រីឯអាជ្ញាធរនិងមន្ត្រីជំនាញច្រើនស្ថាប័នក្នុងស្រុកអន្លង់វែង គ្មានចំណាត់ការបង្ក្រាប.!!! **|** ក្រុមអ្នកញៀនល្បែងភ្នាល់បញ្ជល់មាន់និងអាប៉ោង ជាច្រើននាក់ កំពុងប្រមូលផ្ដុំគ្នាលេង នៅក្នុងខណ្ឌសែនសុខ ដោយមិនខ្លាចឆ្លងនិងជំងឺកូវីដ-១៩.!!! **|** ឯណាទៅច្បាប់អនុញ្ញាតបើកកាស៊ីណូ ហាមខ្មែរមិនអោយចូលលេង ឃើញសុទ្ធតែខ្មែរ.? នៅក្បែរកាស៊ីណូភូមិយើង ភូមិអន្លង់ជ្រៃ ម្តេចសមត្ថកិច្ចពាក់ព័ន្ធមិនបង្ក្រាប ឬទុកជាប្រភពចំណូល,,,??? **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Tue,28 July 2020 (Time 07:16 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ប្រទេសវៀតណាម​ និងជម្លៀសមនុស្ស ៨​ម៉ឺន​នាក់​ ចេញពីទីក្រុងដាណាង បន្ទាប់បន្ទាប់ពីការផ្ទុះវីរុសកូរ៉ណា កូវីដ-១៩.!!!
ប្រទេស​វៀតណាម៖ បើយោងតាមការចុះផ្សាយ Btv news បានចុះផ្សារថា៖ រដ្ឋាភិបាលប្រទេសវៀតណាម បាន អានបន្ត

Wed,25 March 2020 (Time 06:55 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ព្រះអង្គម្ចាស់ ឆាល (Charles) នៃប្រទេស វែល ឆ្លងជំងឺCOVID-19.!!!
វែល៖ ព្រះអង្គម្ចាស់ ឆាល (Charles) នៃប្រទេសវែលស្ថិតក្នុងចក្រភពអង់គ្លេស ដែលមានជន្មាយុ ៧១ ព្រះវស្សា អានបន្ត

Fri,20 March 2020 (Time 12:16 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

១០០% ហើយ.! ចិន បានរកឃេីញ វ៉ាក់សាំង ព្យាបាលជំងឺCovid-19 ដោយជោគជ័យ ត្រៀមផលិតក្នុងទ្រង់ទ្រាយធំ ដើម្បីជួយសង្គ្រោះពិភពលោក.!!!
ប្រទេសចិន៖ យោងតាមព័ត៌មានជាផ្លូវការបានជូនដំណឹងល្អបំផុត ខណៈក្រុម​ស្រាវជ្រាវវិទ្យាសាស្រ្តដែលដឹកនាំដោយលោកស្រី Chen Wei អានបន្ត

Wed,18 March 2020 (Time 09:32 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ធ្ងន់ធ្ងរហើយអ៊ីតាលី.! អ្នកឆ្លងកូវីដ-19 កើនឡើងដល់ជិត ២៨០០០នាក់ គ្រាន់តែម្សិលមិញស្លាប់​ ៣៤៩ នាក់.!!!
បានរាយការណ៍កាលពីថ្ងៃចន្ទថា៖ អានបន្ត

Wed,18 March 2020 (Time 11:45 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សាហាវណាស់ វិរុស Covid-19.! បានវាយលុកដល់រដ្ឋជាង ៥០ នៅសហរដ្ឋអាមេរិក ខណៈអ្នកស្លាប់នៅតែបន្ដកើនឡើង...!!!
អាមេរិក៖ តាមការចេញផ្សាយសារព័ត៌មាន BBC នាថ្ងៃទី១៨ ខែមិនា ឆ្នាំ២០២០ វីរុសឆ្លងវីរុស Covid-19 ដ៏សាហាវនេះបានរាលដាលដល់រដ្ឋចំនួន ៥០ នៅសហរដ្ឋអាមេរិក​ អានបន្ត

Tue,17 March 2020 (Time 04:26 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សូមកុំភ័យ.!ចិននិងបញ្ជូនសម្ភារៈថ្នាំពេទ្យតាមជើងហោះហើរ មកជួយដល់អ្នកជម្ងឺកូវីដ-១៩ នៅកម្ពុជាយប់នេះហើយ..!!!
POIPETPOSTNEWS.COM៖ យោងតាមការចុះផ្សាយនៅក្នុងភេកផ្លូវការរបស់ស្ថានទូតចិន អានបន្ត

Sun,09 February 2020 (Time 09:50 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ក្តៅៗ.!ទាហានថៃម្នាក់ ដែលបាញ់សម្លាប់មនុស្ស ២៥នាក់ ត្រូវបានប៉ូលិសបាញ់សម្លាប់ហើយ.!!!
ប្រទេសថៃ៖ ទាហានថៃម្នាក់ ដែលបានបាញ់សម្លាប់មនុស្ស ២៥ នាក់ ត្រូវបានកងកម្លាំងសន្តិសុខថៃ បាញ់សម្លាប់ហើយ អានបន្ត

Wed,08 January 2020 (Time 11:04 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

រន្ធត់ចិត្តណាស់! កងទ័ពយោធាអាមេរិកលាគ្រួសារទាំងទឹកភ្នែក ចាក់ចំបេះដូងប្រជាជនទូទាំងសកលលោក ខណៈយោធាអាមេរិក ៣០នាក់បាត់បង់ជីវិត ដោយសាររងការវាយប្រហាររបស់ អ៊ីរ៉ង់.!!!
សហរដ្ឋអាមេរិក៖ រូបភាពនៃយោធាអាមេរិកជាច្រើនសន្លឹកដែលបានសម្រក់ទឹកភ្នែកពេលលាក្រុមគ្រួសារចេញទៅការពារជាតិ អានបន្ត

Thu,21 November 2019 (Time 03:24 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ឡាវ និង ថៃ កំពុងបារម្ភយ៉ាងខ្លាំង! ខណៈរញ្ជួយដីទ្រង់ទ្រាយធំបានកើតឡើងនៅប្រទេសខ្លួន..!!!
បើយោងតាមភ្នាក់ងារ​សិក្សា​ស្រាវជ្រាវ​ អំពីការរញ្ជួយដី (EMSC)​បានបញ្ជាក់ថា៖ ការរញ្ជួយដីកម្រិត​៦រ៉ិចទ័រ​ បានវាយប្រហារនៅភាគពាយព្យ ប្រហែល​២១៩គីឡូម៉ែត្រ ពី​ទីក្រុងវៀងច័ន្ទ ប្រទេសឡាវ​ នៅថ្ងៃទី២១ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៩ ដែលមានជម្រៅ​ប្រហែល​១០គីឡូម៉ែត្រ ។ អានបន្ត

Tue,19 November 2019 (Time 12:47 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អស្ចារ្យណាស់ គង់ សំបូរ កីឡាករប្រដាល់ខ្មែរ តស៊ូដល់ដង្ហើមចុងក្រោយ វាយកីឡាករថៃរហូតដល់សន្លប់ កក្រើកសង្វៀន Super Champ...
ក្រុងបាងកក៖ ការប្រកួតប្រដាល់សេរី កម្មវិធី Muay Thai Super Champ នៅប្រទេសថៃកាលពីថ្ងៃអាទិត្យកន្លងទៅ អានបន្ត

Thu,19 September 2019 (Time 08:23 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ក្លឹបបាល់ទាត់ Paris Saint-Germain ទទួលភ្ញៀវ Real Madrid ដោយបំបាក់ក្រុមភ្ញៀវ ដោយលទ្ធផល(V 3 - 0 V).. !!!
ទីក្រុងប៉ារីស៖ យប់ថ្ងៃ១៩ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩នេះការប្រកួតUEFA champion league ជើងទី1 នៃយប់មិញ ក្រុម Paris Saint-Germain ជាម្ចាស់ផ្ទះ ទទួលភ្ញៀវ Real Madrid ដោយបំបាក់ក្រុមភ្ញៀវដោយលទ្ធផល( V 3 - 0 V) ដោយកីឡាករលេខ 11 របស់ប៉ារីស german ឌីម៉ារៀនៅនាទី១៤ និងបន្ថែមគ្រាប់ទីពីរនៅនាទី 33 ដោយកីឡាករលេខ 11 ឌឺម៉ារៀដ៏ដែល ចប់តង់ទី1 លទ្ធផល 2-0។ អានបន្ត

Thu,19 September 2019 (Time 07:40 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ប្រធានាធីបតីអាមេរិក តែងតាំងលោក Robert C. O'Brien ជាទីប្រឹក្សាសន្តិសុខជាតិថ្មី...
វ៉ាស៊ីនតោន៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានអង់គ្លេស រ៉យទើ នៅថ្ងៃទី ១៩ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០១៩ នេះបានឲ្យដឹងថា ប្រធានាធិបតីអាមេរិក លោក ដូណាល់ ត្រាំ បានសម្រេចចិត្តតែងតាំងលោក Robert C. O'Brien ជាទីប្រឹក្សាសន្តិសុខជាតិអាមេរិកថ្មី ជំនួសលោក ចន បូលតុន ដែលត្រូវបានបណ្ដេញពីតំណែង កាលពីសប្ដាហ៍មុន។ អានបន្ត

Thu,12 September 2019 (Time 03:02 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អ៊ីរ៉ង់ថា សហរដ្ឋអាមេរិក គួរកាត់បន្ថយកម្តៅ ក្រោយការចាកចេញរបស់ទីប្រឹក្សាសន្តិសុខជាតិ...!!!
ឌូប៉ៃ ៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានអង់គ្លេស រ៉យទើ នៅថ្ងៃទី១២ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០១៩ នេះបានអោយដឹងថា៖ អានបន្ត

Thu,05 September 2019 (Time 02:21 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

លោក ដូណាល់ ត្រាំ និយាយថា ជំនួបជាមួយអ៊ីរ៉ង់ អាចនឹងធ្វើឡើងនៅ មហាសន្និបាតអង្គការ សហប្រជាជាតិ..!!!
វ៉ាស៊ីនតោន៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មាន Channel News Asia នៅថ្ងៃទី៥ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ បានអោយដឹងថា៖ ប្រធានាធិបតីអាមេរិក លោក ដូណាល់ ត្រាំ បាននិយាយថា ជំនួបជាមួយ ប្រធានាធិបតីអ៊ីរ៉ង់ លោក Hassan Rouhani អាចនឹងត្រូវធ្វើឡើងនាឱកាសនៃកិច្ចប្រជុំ មហាសន្និបាតអង្គការសហប្រជាជាតិ ក្នុងទីក្រុងញូយ៉ក នៅខែកញ្ញានេះ។ អានបន្ត

Tue,03 September 2019 (Time 01:06 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

កងទ័ពជើងទឹក អ៊ីរ៉ង់ ពង្រាយនាវាចម្បាំង-មីស៊ីល! និងឧទ្ធម្ភាគចក្រ ដើម្បីធ្វើសមយុទ្ធនៅដែនសមុទ្រកាសព្យែន!!!
តេហេរ៉ង់៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានចិន ស៊ីន ហួ នៅថ្ងៃទី ៣ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ នេះបានអោយដឹងថា៖ កងទ័ពជើងទឹកនៃប្រទេសអ៊ីរ៉ង់បានធ្វើការដាក់ពង្រាយ នាវាចម្បាំងដែលមានជើងទម្របាញ់មីស៊ីល និងឧទ្ធម្ភាគចក្រផងដែរ ដើម្បីធ្វើសមយុទ្ធនៅក្នុងដែនសមុទ្រកាសព្យែន (Caspian Sea) នៅដើមសប្តាហ៍នេះតែម្តង។ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ថៅកែរកស៊ីឈើកែឆ្នៃគ្រឿងសង្ហារឹមគ្មានច្បាប់ ប្តីឈ្មោះ ឆែ ប្រពន្ធឈ្មោះ ស៊ុន សារ៉ាយ កំពុងប្រើមន្តសណ្តំចិត្ត លោក​ អ៊ឹម សាវរឹទ្ធិ​ នាយខណ្ឌរដ្ឋបាលព្រៃឈើ ខណ:សិប្បកម្មខ្លួនគ្មានការស្នើរសុំចូលទៅមន្ទីរកសិកម្ម.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ពិធីសម្ពោធ អគារការិយាល័យច្រកចេញចូលតែមួយ នៅស្រុកថ្មពួក បានដាក់អោយដំណើរកាហើយ...

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អាជ្ញាធរស្រុកអូរជ្រៅ និង ស្រុកម៉ាឡៃ រួមមន្ត្រីចក្តាឡីស័ក ធ្វើការត្រួតពិនិត្យសុខភាព ពលករចំណាកស្រុកវិលមកពីប្រទេសថៃ និងណែនាំអំពីវិធីទប់ស្កាត់ជំងឺកូវីដ -១៩.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អគ្គិភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះពលរដ្ឋមួយកន្លែង ម៉ត់.! សង់ពីថ្មក្រោមឈើលើ ប្រក់ស័ង្កសី.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កម្លាំងអាវុធហត្ថ សហការជាមួយអាជ្ញាធរស្រុកម៉ាឡៃ ចុះរុះរើខ្ទមប្រជាពលរដ្ឋ ដែលសង់ខ្ទមអាណាធិបតេយ្យ នៅលើដីតំបន់ការពារទេសភាពរនាមដូនសំ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

បុរសម្នាក់បានទៅកាត់អុសដុតធ្យូង ត្រូវឈេីរលំសង្កត់ស្លាប់.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ បានយកអំណោយគ្រឿងបរិភោគនិងថវិការជូនដល់គ្រួសារមួយកំពុងជួបការខ្វះខាត.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កម្មករម្នាក់.!ធ្វើការនៅក្រុមហ៊ុនចិញ្ចឹមសត្វស្វាមានអាការៈមិនស្រួលខ្លួនឈឺដៃឈឺជើង ទៅសម្រាកព្យាបាលនៅពេទ្យឯកជនឈ្មោះ វិជ្ជ: ច្រិប សុធី ពិគ្រោះព្យាបាលជំងឺទូទៅ ស្រាប់តែប្រតិកម្មថ្នាំបណ្តាលអោយស្លាប់.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អុញនោះគាត់ល្អតើ.! យោងតាមលិខិត បង្ហាញមុខនាយនគរបាលខេត្តព្រៃវែង ទាំង​ ៧​ នាក់​ ដែល​ ឯកឧត្ដម​នាយឧត្ដមសេនីយ៍​សន្តិបណ្ឌិត​ នេត​ សាវឿន​ ផ្អផ្អាកការងារបណ្ដោះអាសន្ន.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

យោងតាមការឆ្លើយបំភ្លឺ និង លិខិតឆ្លើយបំភ្លឺព័ត៌មានរបស់លោក ឃី ថាយ នៅថ្ងៃទី២៨ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២០ នេះ ដែលសារព័ត៌មាន (គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍) ទទួលបាន ពីលោកបានបញ្ជាក់ថា៖

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
1334 នាក់
ម្សិលមិញ :
621 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
4823 នាក់
ខែនេះ :
27201 នាក់
3 ខែនេះ :
70352 នាក់
សរុប :
571155 នាក់