ថ្ងៃសៅរ៍ ទី២៨ ខែមករា ឆ្នាំ២០៥០
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) ដែលមានទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ សូមអរគុណ៕
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
រណ្តៅដីយក្សចាស់វស្សារ របស់អ្នកធំម្នាក់មានជម្រៅជ្រៅរាប់រយម៉ែត្រ មន្ទីរពាក់ពន្ធ័ ជាពិសេសមន្ទីររ៉ែថាមពលខេត្តសៀមរាប មិនមានវិធានការទៅលើម្ចាស់អាជីវកម្មមួយនេះ.!!! **|** លោក ងោល សុខេង អធិការរងស្រុកសំរោង កំពុងរងការរិះគន់ពីសំណាកមហាជនថាមិនដែលចូលធ្វើការទេគិតតែពីដើរបាញ់មេអាប៉ោងតាមភូមិស្រុក.ពិតឬយ៉ាងណា.??? **|** រដ្ឋបាលខេត្តកំពង់ស្ពឺកាសបើកទ្វារទឹក ៥ អដើម្បីជម្លៀសពលរដ្ឋ​នៅតាមដងស្ទឹងក្រាំងពន្លៃទៅរកទួលសុវត្ថិភាព.!!! **|** ពិធីផ្ទេរភារកិច្ច និងប្រកាសចូលកាន់មុខតំណែងអភិបាលស្រុកក្រឡាញ់ ក្រោមអធិបតីភាព ឯកឧត្ដម ទៀ សីហា អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តសៀមរាប... **|** បទល្មើសនេសាទកើតក្នុងផ្ទៃបឹងទន្លេសាបក្នុងឃុំផាត់សណ្តាយ ប្រភេទឡុករបាំងរាប់រយខ្សែរប្រវែងរាប់រយម៉ែត្រ នឹងមានថៅកែឈ្មោះ ភ័ណ ភាព ដែលជាថាៅកែបទល្មើសដាក់យកត្រីនឹងមានម្ចាស់ឡុកជាច្រើននាក់ទៀតដែលមិនស្គាល់ឈ្មោះ ជំនាញពាក់ពន្ធ័នៅទីនោះបែរជាមិនបង្រ្កាប ចាប់ពីថ្នាក់មូលរដ្ឋានរហូតដល់ថ្នាក់ស្រុក.!!! **|** ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី អញ្ជើញជួបសំណេះសំណាលជាមួយគ្រូបង្រៀន គ្រូពេទ្យក្នុងស្រុកសំរោងទង និងក្រុមច្បារមន.. **|** ឯកឧត្តម ស សុខា ផ្តល់ជូនអាហារូបករណ៍ ១៥កន្លែង នៅសាកលវិទ្យាល័យភូមិន្ទនីតិសាស្ត្រ និងវិទ្យាសាស្ត្រសេដ្ឋកិច្ច **|** គ្រោះធម្មជាតិបាក់ដីច្រាំងបណ្តាលអោយផ្ទះចំនួន០៣ខ្នងរអិលចូលទៅក្នុងទន្លេ តែមិនបង្កអោយមនុស្សរងរបួសឬស្លាប់នោះទេ.!!! **|** តើលោក ខ្លា ដែលជាមេឆ្នោត យួន ដ៏ធំនៅក្នុងខេត្តសៀមរាប មានឥទ្ធិពលខ្លាំងប៉ុណ្ណា? ទើបអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចក្នុងមូលដ្ឋាន នាំគ្នាសម្ងំស្ងាត់ឈឹង.!!! **|** បទល្មើសនេសាទ ដាក់ឧបករណ៍ចាប់ត្រីខុសច្បាប់ មានប្រវែងរាប់រយម៉ែត្រកើនឡើងនៅលើផ្ទៃទឹក ក្នុងឃុំកែវពណ៌ យ៉ាងពេញបន្ទុក....! **|** ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី កែ គឹមយ៉ាន ប្រធានក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាល ចុះជួយខេត្តបន្ទាយមានជ័យ អញ្ជើញ ចុះសួរសុខទុក្ខប្រជាពលរដ្ឋ វ័យចំណាស់ និង ពិការ ជាង ៣០០ នាក់ ក្នុងតំបន់អភិវឌ្ឍន៍បឹងជង្រុក តេជោ ឈ្នះ ឈ្នះ.!!! **|** បើករថយន្តយ៉ាងម៉េច.! បុកផ្ទះពលរដ្ឋ បង្កការភ្ញាក់ផ្អើលទាំងព្រលឹម នៅក្រុងប៉ោយប៉ែត និងបណ្ដាលខូចទ្រព្យសម្បត្តិម្ចាស់ផ្ទះមួយចំនួន.!!! **|** អណ្ដើកមួយក្បាលទស្សន៍ទាយពី វាសនាក្រូអាត ឈ្នះលើ ម៉ារុក និងទទួលចំណាត់ថ្នាក់លេខ ៣ នៅរាត្រីនេះ.!!! **|** អ៊ុយក្រែន ថា រុស្ស៊ី កំពុងបង្វែរជម្លោះទៅជាការប្រឈមមុខដាក់គ្នាដោយ​ប្រដាប់អាវុធរយៈពេលយូរ.!!! **|** ពិធីប្រកាសចូលកាន់មុខតំណែងអភិបាលរង នៃគណៈអភិបាលស្រុកព្រះស្តេច... **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Sat,17 December 2022 (Time 09:14 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អ៊ុយក្រែន ថា រុស្ស៊ី កំពុងបង្វែរជម្លោះទៅជាការប្រឈមមុខដាក់គ្នាដោយ​ប្រដាប់អាវុធរយៈពេលយូរ.!!!
មន្ត្រីជាន់ខ្ពស់ អ៊ុយក្រែន លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ Oleksiy Gromov បានប្រាប់សន្និសីទសារព័ត៌មានមួយកាលពីថ្ងៃសុក្រថា អានបន្ត

Mon,12 December 2022 (Time 01:28 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

កញ្ញា ទូច​ ចាន់វត្តី ​ជាកីឡាការិនី​​ ដ៏​​ស្រស់​​ស្អាត​​ ឈ្នះ​មេដាយ​​មាស​​​​ ជើង​​ឯក​​គុន​​ខ្មែរ​​​អាស៊ាន...
កីឡាការិនី​គុន​ខ្មែរ​ជម្រើស​ជាតិ​កម្ពុជា ទូច ចាន់វត្តី ដែល​ត្រូវ​បាន​អ្នក​គាំទ្រ​ប្រដាល់​គុន​ខ្មែរ​ចាប់​អារម្មណ៍ ពី​សម្រស់​ ដ៏​ស្រស់​ស្អាត​ បាន​ឈ្នះ​មេដាយ​មាស អានបន្ត

Wed,28 September 2022 (Time 11:18 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ថៃ ព្រមានព្យុះទីហ្វុង Noru នឹងមកដល់ល្ងាចថ្ងៃស្អែក.!!!
នៅថ្ងៃទី២៨ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២២ នេះ យោងតាមការព្យាករណ៍របស់នាយកដ្ឋានឧតុនិយមថៃបានអោយដឹងថា៖ ព្យុះទីហ្វុង Noru អានបន្ត

Sun,18 September 2022 (Time 09:10 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ជប៉ុន បញ្ជាអោយជម្លៀសប្រជនខ្លួនជិត ២ លាននាក់ ខណៈព្យុះទីហ្វុង Nanmadol កាន់តែខិតជិតទៅដល់.!!!
ព័ត៌មានអន្ដរជាតិ៖ មនុស្សជិត២លាននាក់ នៅប្រជុំកោះ Kyushu ភាគខាងត្បូងប្រទេសជប៉ុន ត្រូវបានបញ្ជាអោយជម្លៀស អានបន្ត

Thu,31 March 2022 (Time 12:53 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

រុស្ស៊ី ថាខ្លួន និងកាត់បន្ថយប្រតិបត្តិការយោធារដើម្បីបន្ថយភាពតានតឹង នៅក្បែរទីក្រុង គៀវ លើកិច្ចចរចារ រវាង ប្រទេសទាំងពីរ.!!!
អានបន្ត

Fri,10 December 2021 (Time 12:16 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

នា​​យ​​កប្រតិ​​​​បត្តិក្រុម​ហ៊ុនPf​Iz​Er:វ៉ាក់​សាំ​​​ងទី៤ប្រ​​ហែ​​​ល​ជា​​​លឿនជា​​ង​កា​រ​រំពឹងទុ​ក​ដោ​​យ​​សា​​រតែ​សំពា​ធ​​O​Micron.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ យកប្រតិបត្តិ(CEO)នៃក្រុមហ៊ុនឱសថអាមេរិក Pfizer Albert Bourla បាននិយាយថា ពេលវេលាសម្រាប់ចាក់វ៉ាក់សាំងលើកទី៤អាចលឿនជាងការរំពឹងទុក អានបន្ត

Sat,09 October 2021 (Time 12:42 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ទាហានថៃ ចាប់បានចោរថៃ៥នាក់ លួចនាំម៉ូតូ៦គ្រឿង ឆ្លងដែនមកកម្ពុជា នៅបន្ទាត់ព្រំដែនក្នុងស្រុកតាព្រះយ៉ា ខេត្តស្រះកែវ.!!!
ខេត្តស្រះកែវ៖ កាលពីថ្ងៃទី០៨ ខែតុលា ២០២១ កម្លាំងយោធាថៃប្រចាំការតាមបន្ទាត់ព្រំដែនថៃ-កម្ពុជា ក្នុងភូមិសាស្រ្តស្រុកតាព្រះយ៉ា អានបន្ត

Sun,29 August 2021 (Time 12:11 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

សហរដ្ឋអាមេរិក បើកការសងសឹកវិញ ដោយបើកការវាយលុកតាមផ្លូវអាកាស លើសមាជិក ISIS នៅអាហ្វហ្កានីស្ថាន.!!!
វ៉ាស៊ីនតោន៖ ពីរថ្ងៃក្រោយការវាយប្រហារដោយបំផ្ទុះគ្រាប់បែកអត្តឃាត លើអាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិទីក្រុងកាប៊ុល ដែលបានបណ្តាលអោយទាហានអាមេរិក ១៣ នាក់ស្លាប់ អានបន្ត

Sat,28 August 2021 (Time 11:28 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អ្នកឆ្លងជំងឺកូវីដ-១៩ COVID-19 លើលោកកើនដល់ជាង ២១៦ លាន ២០ ម៉ឺននាក់ ស្លាប់ជាង ៤ លាន ៤៩ ម៉ឺននាក់ និងជាសះស្បើយជាង ១៩៣ លាន ១៨ ម៉ឺននាក់.!!!
បើគិតត្រឹមថ្ងៃសៅរ៍ ទី២៨ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២១នេះ ចំនួនអ្នកឆ្លងជំងឺ កូវីដ-១៩ COVID-19 នៅទូទាំងពិភពលោក បានកើនឡើងដល់ ២១៦, ២០៤,១៨៣ នាក់ហើយ អានបន្ត

Sat,14 August 2021 (Time 01:34 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អ្នកគាំទ្រក្រុមបាល់ទាត់ Brentford វ័យចំណាស់ស្រក់ទឹកភ្នែក ពេលឃើញក្រុមឡើងមក PL ជាលើកដំបូងក្នុងរយៈពេល ៧៤ ឆ្នាំ ហើយឈ្នះ Arsenal ២-០ នាថ្ងៃបើកឆាក.!!!
ក្រុងឡុងដ៍៖ បុរសវ័យចំណាស់ម្នាក់ ដែលជាអ្នកគាំទ្រក្រុម Brentford បានរំភើបរហូតដល់ស្រក់ទឹកភ្នែក ពេលដែលឃើញក្រុមរបស់ខ្លួន ឡើងមកលេងនៅ Premier League អានបន្ត

Tue,10 August 2021 (Time 03:56 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្រសួងការពារជាតិ អាមេរិក តម្រូវអោយយោធាទាំងអស់ ចាក់វ៉ាក់សាំងការពារជំងឺកូវីដ-១៩ ជាកាតព្វកិច្ច.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ យោងតាមសេចក្តីប្រកាស ដែលរដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងការពារជាតិ Lloyd Austin ផ្ញើទៅកាន់បុគ្គលិកនៃក្រសួងការពារជាតិទាំងអស់ អានបន្ត

Sat,15 May 2021 (Time 01:10 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោក RICHARD BROWNING ស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន GRAVITY កំពុងឆ្នៃប្រឌិត ផលិតឈុតសំលៀកបំពាក់ សម្រាប់ពាក់ហោះប្រយុទ្ធ.!!!
ឥឡូវនេះជាក់ស្តែង លោក RICHARD BROWNING ស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន GRAVITY កំពុងឆ្នៃប្រឌិត ផលិតឈុតហោះ អានបន្ត

Tue,06 April 2021 (Time 06:51 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ប្រទេសថៃ រកឃើញអ្នកឆ្លងកូវីដ-១៩ ២៥០ ករណី សឹងតែទាំងអស់ជាការឆ្លងក្នុងសហគមន៍.!!!
ប្រទេសថៃ៖ រដ្ឋាភិបាលថៃ បានកត់ត្រាករណីជំងឺកូវីដ-១៩ថ្មី ចំនួន ២៥០ ករណី អានបន្ត

Wed,17 March 2021 (Time 12:05 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្រុមបាតុករមីយ៉ាន់ម៉ា ស្លាប់យ៉ាងតិច ៣៩ នាក់ បន្ទាប់ពីរោងចក្រគ្រប់គ្រងដោយជនជាតិចិន ត្រូវបានដុតបំផ្លាញ.!!!
ប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ា៖ បើយោងតាមសារព័ត៌មានរ៉យទ័រ បានចុះផ្សាយថា៖ កាលពីថ្ងៃអាទិត្យកន្លងមកនេះ អានបន្ត

Mon,05 October 2020 (Time 11:45 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ច្បាស់ការហើយ! សាកសពដែលរកឃើញក្នុង​ផ្លូវ​ផ្នូរបុរាណនៃរជ្ជកាល ហាន គឺជាកំពូលមេទ័ព ឆាវឆាវ.!!!
ប្រទេសចិន៖ យោងតាមប្រភព pressnews ចេញផ្សាយថា៖ អ្នក​បុរាណ​វិទូ​បាន​រុករក​ឃើញ​រាងកាយ​នៃ​សាកសព​របស់​កំពូល​មេទ័ព​របស់​ប្រទេស​ចិន ដែល​បាន​កប់​ទុក​ក្នុង​ផ្លូវ​ផ្នូរ​បុរាណ​ដែល​មាន​អាយុ​កាល ១ ៨០០ ឆ្នាំ ។ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រណ្តៅដីយក្សចាស់វស្សារ របស់អ្នកធំម្នាក់មានជម្រៅជ្រៅរាប់រយម៉ែត្រ មន្ទីរពាក់ពន្ធ័ ជាពិសេសមន្ទីររ៉ែថាមពលខេត្តសៀមរាប មិនមានវិធានការទៅលើម្ចាស់អាជីវកម្មមួយនេះ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោក ងោល សុខេង អធិការរងស្រុកសំរោង កំពុងរងការរិះគន់ពីសំណាកមហាជនថាមិនដែលចូលធ្វើការទេគិតតែពីដើរបាញ់មេអាប៉ោងតាមភូមិស្រុក.ពិតឬយ៉ាងណា.???

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រដ្ឋបាលខេត្តកំពង់ស្ពឺកាសបើកទ្វារទឹក ៥ អដើម្បីជម្លៀសពលរដ្ឋ​នៅតាមដងស្ទឹងក្រាំងពន្លៃទៅរកទួលសុវត្ថិភាព.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ពិធីផ្ទេរភារកិច្ច និងប្រកាសចូលកាន់មុខតំណែងអភិបាលស្រុកក្រឡាញ់ ក្រោមអធិបតីភាព ឯកឧត្ដម ទៀ សីហា អភិបាល នៃគណៈអភិបាលខេត្តសៀមរាប...

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

បទល្មើសនេសាទកើតក្នុងផ្ទៃបឹងទន្លេសាបក្នុងឃុំផាត់សណ្តាយ ប្រភេទឡុករបាំងរាប់រយខ្សែរប្រវែងរាប់រយម៉ែត្រ នឹងមានថៅកែឈ្មោះ ភ័ណ ភាព ដែលជាថាៅកែបទល្មើសដាក់យកត្រីនឹងមានម្ចាស់ឡុកជាច្រើននាក់ទៀតដែលមិនស្គាល់ឈ្មោះ ជំនាញពាក់ពន្ធ័នៅទីនោះបែរជាមិនបង្រ្កាប ចាប់ពីថ្នាក់មូលរដ្ឋានរហូតដល់ថ្នាក់ស្រុក.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម ហ៊ុន ម៉ានី អញ្ជើញជួបសំណេះសំណាលជាមួយគ្រូបង្រៀន គ្រូពេទ្យក្នុងស្រុកសំរោងទង និងក្រុមច្បារមន..

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម ស សុខា ផ្តល់ជូនអាហារូបករណ៍ ១៥កន្លែង នៅសាកលវិទ្យាល័យភូមិន្ទនីតិសាស្ត្រ និងវិទ្យាសាស្ត្រសេដ្ឋកិច្ច

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

គ្រោះធម្មជាតិបាក់ដីច្រាំងបណ្តាលអោយផ្ទះចំនួន០៣ខ្នងរអិលចូលទៅក្នុងទន្លេ តែមិនបង្កអោយមនុស្សរងរបួសឬស្លាប់នោះទេ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

តើលោក ខ្លា ដែលជាមេឆ្នោត យួន ដ៏ធំនៅក្នុងខេត្តសៀមរាប មានឥទ្ធិពលខ្លាំងប៉ុណ្ណា? ទើបអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចក្នុងមូលដ្ឋាន នាំគ្នាសម្ងំស្ងាត់ឈឹង.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

បទល្មើសនេសាទ ដាក់ឧបករណ៍ចាប់ត្រីខុសច្បាប់ មានប្រវែងរាប់រយម៉ែត្រកើនឡើងនៅលើផ្ទៃទឹក ក្នុងឃុំកែវពណ៌ យ៉ាងពេញបន្ទុក....!

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
297 នាក់
ម្សិលមិញ :
466 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
4831 នាក់
ខែនេះ :
19304 នាក់
3 ខែនេះ :
61000 នាក់
សរុប :
1164305 នាក់