ថ្ងៃសៅរ៍ ទី២៥ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២១
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) ដែលមានទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ សូមអរគុណ៕
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
សូមឯកឧត្ដម អូន ព័ន្ធមន្នីរត្ន័ ឧបនាយរដ្ឋមន្ត្រូី រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ មេត្តាដាក់ការស៊ើបអង្កេតរឿងពុករលួយរបស់លោក អ៊ុំ ចាន់រតនា ប្រធានការិយាល័យគយនិងរដ្ឋាករដូង ប្រចាំការនៅចំណុចភូមិអូរដារផងទាន.!!! **|** ក្រុមឈ្មួញកំពុងដឹកធ្យូងយកទៅស្តុបទុកនៅជាប់របងខាងជើង កាស៊ីណូ ឧកញ្ញា លឹម ហេង រាប់សិបតោន បម្រុងឆ្លងដែនយកទៅលក់នៅឯប្រទេសថៃ មន្រ្តីជំនាញពាក់ពន្ធ័ប្រចាំច្រកទ្វារព្រំដែនអន្តរជាតិជាំ មិនអើរពើរ.!!! **|** សមត្ថកិច្ចចុះបង្ក្រាបដោយជោគជ័យ ករណីបង្ខាំងមនុស្សជំរិតទារប្រាក់រវាងជនជាតិចិន និង ជនជាតិចិន.!!! **|** សហគ្រាស ទៀណាំហាក់ ប្រគល់គ្រែពេទ្យចំនួន១៨០ ជូនដល់រដ្ឋបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ... **|** លោក គាត ហ៊ុល អភិបាលក្រុងប៉ោយប៉ែតនិងក្រុមការងារបានចុះពិនិត្យស្ថានភាពទឹកនៅចំណុចសំណង់ទ្វារទឹកកម្ពុជា-ចិន និងទីតាំងទំនាបមួយចំនួនក្នុងភូមិសុខសាន្ត.!!! **|** លោកវរសេនីយ៍ឯក ឡុង សំណាង មេបញ្ជាការ​វរៈសេនាតូចលេខ៨០៧ ដឹកនាំកម្លាំងចុះពិនិត្យកងកម្លាំងនគរបាលឈរជើងតាមប៉ុស្តិ៍នឹងតាមគោលដៅនីមួយៗតាមខ្សែបន្ទាត់ព្រំដែនកម្ពុជា-ថៃ.!!! **|** កម្លាំងអធិការដ្ឋាននគរបាលក្រុងសិរីសោភ័ណ ដឹកនាំកម្លាំងចុះបង្រ្កាបទីតាំងជាងជួសជុលមតូមួយកន្លែង ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យបាន ម្នាក់ ដកហូតកាំភ្លើងខ្លី១ដើម និងថ្នាំញៀនមួយចំនួន.!! **|** ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អភិបាល ដឹកនាំកម្លាំង ចុះពិនិត្យមើលស្ថានភាពទូទៅជាក់ស្តែងនៅតាមបណ្តាសាលារៀនចំនួន៥ស្រុក នៃខេត្តបន្ទាយមានជ័យ... **|** លោក​វេជ្ជបណ្ឌិត ច័ន្ទ វិ​ឌ្ឍី​ណា​វុ​ឌ្ឍ ប្រធាន​មន្ទីរពេទ្យ​ខេត្ត​មិត្តភាព​កម្ពុជា-ជប៉ុន មង្គលបូរីត្រូវបានដកចេញពីតំណែង ក្រោយពី ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី ប្រតិកម្ម រឿងបង់ប្រាក់មុន ទើបព្យាបាលក្រោយ.!!! **|** លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ប្រារពពិធីជួបសំណេះសំណាលជាមួយអតីតស្នងការស្នងការរងចូលនិវត្តន៍... **|** ទំនាស់ពាក្យសំដីបន្តិចបន្តួចសោះ នាំបង្កជាអំពេីហិង្សារហូតបណ្តាលអោយស្លាប់​ម្នាក់ តែត្រូវបានកម្លាំងនគរបាលខេត្តបាត់ដំបងឃាត់ខ្លួនក្រុមអ្នកបង្កបាន០៤នាក់.!!! **|** ឯកឧត្តម ង៉ោ ម៉េងជ្រួន អភិបាលរងខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ដឹកនាំកម្លាំងចម្រុះអញ្ចេីញចុះត្រួតពិនិត្យស្ថានភាពជំនន់ទឹកភ្លៀងនៅក្នុងភូមិសាស្ត្រក្រុងប៉ោយប៉ែត.!!! **|** កម្លាំងអធិការរដ្ឋាននគរបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត ចុះអនុវត្តបន្តដូចភ្លៀងរលឹម ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យបាន៣នាក់ ពាក់ព័ន្ធករណីប្រើប្រាស់និងជួញដូរគ្រឿងញៀន.!!! **|** ល្បីកយូហើយ ឥឡូវល្បីទៀត ដល់ថ្នាក់ ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី ប្រតិកម្ម និង លោក ច័ន្ទ វុឌ្ឍីណាវុធ ប្រធានមន្ទីរពេទ្យខេត្តមិត្តភាពកម្ពុជា-ជប៉ុន មង្គលបូរី រឿងអ្នកជម្ងឺវះកាត់ត្រូវបង់ប្រាក់មុន ទើបព្យាបាលក្រោយ.!!! **|** ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អភិបាលនៃគណៈអភិបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ អមដំណើរប្រតិភូ ចុះត្រួតពិនិត្យការចាក់សាំងបង្ការកូវីដ-១៩ ជូនប្រជាពលរដ្ឋនៅបឹងជង្រុក.... **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Sun,29 August 2021 (Time 12:11 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

សហរដ្ឋអាមេរិក បើកការសងសឹកវិញ ដោយបើកការវាយលុកតាមផ្លូវអាកាស លើសមាជិក ISIS នៅអាហ្វហ្កានីស្ថាន.!!!
វ៉ាស៊ីនតោន៖ ពីរថ្ងៃក្រោយការវាយប្រហារដោយបំផ្ទុះគ្រាប់បែកអត្តឃាត លើអាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិទីក្រុងកាប៊ុល ដែលបានបណ្តាលអោយទាហានអាមេរិក ១៣ នាក់ស្លាប់ អានបន្ត

Sat,28 August 2021 (Time 11:28 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អ្នកឆ្លងជំងឺកូវីដ-១៩ COVID-19 លើលោកកើនដល់ជាង ២១៦ លាន ២០ ម៉ឺននាក់ ស្លាប់ជាង ៤ លាន ៤៩ ម៉ឺននាក់ និងជាសះស្បើយជាង ១៩៣ លាន ១៨ ម៉ឺននាក់.!!!
បើគិតត្រឹមថ្ងៃសៅរ៍ ទី២៨ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២១នេះ ចំនួនអ្នកឆ្លងជំងឺ កូវីដ-១៩ COVID-19 នៅទូទាំងពិភពលោក បានកើនឡើងដល់ ២១៦, ២០៤,១៨៣ នាក់ហើយ អានបន្ត

Sat,14 August 2021 (Time 01:34 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អ្នកគាំទ្រក្រុមបាល់ទាត់ Brentford វ័យចំណាស់ស្រក់ទឹកភ្នែក ពេលឃើញក្រុមឡើងមក PL ជាលើកដំបូងក្នុងរយៈពេល ៧៤ ឆ្នាំ ហើយឈ្នះ Arsenal ២-០ នាថ្ងៃបើកឆាក.!!!
ក្រុងឡុងដ៍៖ បុរសវ័យចំណាស់ម្នាក់ ដែលជាអ្នកគាំទ្រក្រុម Brentford បានរំភើបរហូតដល់ស្រក់ទឹកភ្នែក ពេលដែលឃើញក្រុមរបស់ខ្លួន ឡើងមកលេងនៅ Premier League អានបន្ត

Tue,10 August 2021 (Time 03:56 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្រសួងការពារជាតិ អាមេរិក តម្រូវអោយយោធាទាំងអស់ ចាក់វ៉ាក់សាំងការពារជំងឺកូវីដ-១៩ ជាកាតព្វកិច្ច.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ យោងតាមសេចក្តីប្រកាស ដែលរដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងការពារជាតិ Lloyd Austin ផ្ញើទៅកាន់បុគ្គលិកនៃក្រសួងការពារជាតិទាំងអស់ អានបន្ត

Sat,15 May 2021 (Time 01:10 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោក RICHARD BROWNING ស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន GRAVITY កំពុងឆ្នៃប្រឌិត ផលិតឈុតសំលៀកបំពាក់ សម្រាប់ពាក់ហោះប្រយុទ្ធ.!!!
ឥឡូវនេះជាក់ស្តែង លោក RICHARD BROWNING ស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន GRAVITY កំពុងឆ្នៃប្រឌិត ផលិតឈុតហោះ អានបន្ត

Tue,06 April 2021 (Time 06:51 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ប្រទេសថៃ រកឃើញអ្នកឆ្លងកូវីដ-១៩ ២៥០ ករណី សឹងតែទាំងអស់ជាការឆ្លងក្នុងសហគមន៍.!!!
ប្រទេសថៃ៖ រដ្ឋាភិបាលថៃ បានកត់ត្រាករណីជំងឺកូវីដ-១៩ថ្មី ចំនួន ២៥០ ករណី អានបន្ត

Wed,17 March 2021 (Time 12:05 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្រុមបាតុករមីយ៉ាន់ម៉ា ស្លាប់យ៉ាងតិច ៣៩ នាក់ បន្ទាប់ពីរោងចក្រគ្រប់គ្រងដោយជនជាតិចិន ត្រូវបានដុតបំផ្លាញ.!!!
ប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ា៖ បើយោងតាមសារព័ត៌មានរ៉យទ័រ បានចុះផ្សាយថា៖ កាលពីថ្ងៃអាទិត្យកន្លងមកនេះ អានបន្ត

Mon,05 October 2020 (Time 11:45 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ច្បាស់ការហើយ! សាកសពដែលរកឃើញក្នុង​ផ្លូវ​ផ្នូរបុរាណនៃរជ្ជកាល ហាន គឺជាកំពូលមេទ័ព ឆាវឆាវ.!!!
ប្រទេសចិន៖ យោងតាមប្រភព pressnews ចេញផ្សាយថា៖ អ្នក​បុរាណ​វិទូ​បាន​រុករក​ឃើញ​រាងកាយ​នៃ​សាកសព​របស់​កំពូល​មេទ័ព​របស់​ប្រទេស​ចិន ដែល​បាន​កប់​ទុក​ក្នុង​ផ្លូវ​ផ្នូរ​បុរាណ​ដែល​មាន​អាយុ​កាល ១ ៨០០ ឆ្នាំ ។ អានបន្ត

Fri,18 September 2020 (Time 06:52 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

សង្គ្រាមត្រៀមផ្ទុះ! ឥណ្ឌានិងជប៉ុនចុះហត្ថលេខាលើសម្ព័ន្ធភាពយោធាប្រឆាំងនឹង ចិន ដែលជាកម្លាំងត្រៀមសម្រាប់សង្គ្រា មឆាប់ៗនេះ.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ ប្រទេសឥណ្ឌា និងជប៉ុនបានព្រមព្រៀងលើកិច្ចព្រមព្រៀងយោធាថ្មីមួយ នៅពេលដែលប្រទេសទាំងពីរកំពុងព្យាយាមទប់ទល់នឹងការគំរាមកំហែងរបស់ចិន ដែលបង្កមានការភ័យខ្លាចចំពោះជម្លោះបើកចំហរ.!។ អានបន្ត

Fri,18 September 2020 (Time 08:19 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្លិប Liverpool ព្រមព្រៀងក្នុងការចុះហត្ថលេខាលើខ្សែបម្រើ-ប្រយុទ្ធ Thiago Alcantara ពីក្លិប Bayern Munich ក្នុងតម្លៃយ៉ាងតិច ២៧លានផោន.!!!
អង់គ្លេស៖ ក្លិប បាល់ទាត់ហង្សក្រហម Liverpool បានយល់ព្រមលើកិច្ចព្រមព្រៀងក្នុងការចុះហត្ថលេខាលើខ្សែបម្រើ-ប្រយុទ្ធ Thiago Alcantara ពីក្លិប Bayern Munich ក្នុងតម្លៃយ៉ាងតិច ២០លានផោន អានបន្ត

Sun,06 September 2020 (Time 05:31 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ថៃត្រៀមបើកទ្វារទទួលទេសចរណ៍ភ្លាម មានករណីឆ្លងក្នុងសហគមន៍ភ្លែត អាជ្ញាធរកំពុងស្លន់ស្លោរកប្រភពចម្លង.!!!
ប្រទេសថៃ៖ មន្ត្រីសុខាភិបាល ប្រទេសថៃ កំពុងញាប់ដៃញាប់ជើង ស្វែងរកប្រភពចម្លងជំងឺកូវីដ-១៩ ក្រោយបុរសម្នាក់ ត្រូវរកឃើញមានផ្ទុកកូវីដ-១៩ បន្ទាប់ពីបញ្ជូនទៅកាន់មន្ទីរឃុំឃាំង។ អានបន្ត

Mon,24 August 2020 (Time 09:20 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ការសែត ប្រទេសកូរ៉េខាងជើង បានសរសេរថា សមាជគណបក្សនឹងផ្តល់នូវ“ ដំណោះស្រាយ” ចំពោះបញ្ហាប្រឈមនានាដែលរារាំងដល់ការអភិវឌ្ឍន៍ប្រទេសជាតិនៅថ្ងៃខាងមុខ..!!!
រដ្ឋធានីសេអ៊ូល៖ ថ្ងៃទី២៤ ខែសីហា (យ៉ុនហាប) - កាសែតផ្លូវការរបស់កូរ៉េខាងជើង បាននិយាយនៅថ្ងៃច័ន្ទនេះថា អានបន្ត

Wed,12 August 2020 (Time 08:44 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោកពូទីន ​និយាយថា រុស្ស៊ី​ ជាប្រទេសមានវ៉ាក់សាំង​ប្រឆាំងកូវីដ-១៩ មុន​គេបង្អស់​លើ​លោក.!!!
ប្រទេសរុស្ស៊ី៖ ប្រធានាធិបតី​រុស្ស៊ី លោក វ៉ាទីមៀ ពូទីន នៅ​រសៀល​ថ្ងៃ​អង្គារ៍ ​សប្តាហ៍​នេះ បាន​ថ្លែង​ថា រុស្ស៊ី​ អានបន្ត

Tue,28 July 2020 (Time 07:16 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ប្រទេសវៀតណាម​ និងជម្លៀសមនុស្ស ៨​ម៉ឺន​នាក់​ ចេញពីទីក្រុងដាណាង បន្ទាប់បន្ទាប់ពីការផ្ទុះវីរុសកូរ៉ណា កូវីដ-១៩.!!!
ប្រទេស​វៀតណាម៖ បើយោងតាមការចុះផ្សាយ Btv news បានចុះផ្សារថា៖ រដ្ឋាភិបាលប្រទេសវៀតណាម បាន អានបន្ត

Wed,25 March 2020 (Time 06:55 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ព្រះអង្គម្ចាស់ ឆាល (Charles) នៃប្រទេស វែល ឆ្លងជំងឺCOVID-19.!!!
វែល៖ ព្រះអង្គម្ចាស់ ឆាល (Charles) នៃប្រទេសវែលស្ថិតក្នុងចក្រភពអង់គ្លេស ដែលមានជន្មាយុ ៧១ ព្រះវស្សា អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សូមឯកឧត្ដម អូន ព័ន្ធមន្នីរត្ន័ ឧបនាយរដ្ឋមន្ត្រូី រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ មេត្តាដាក់ការស៊ើបអង្កេតរឿងពុករលួយរបស់លោក អ៊ុំ ចាន់រតនា ប្រធានការិយាល័យគយនិងរដ្ឋាករដូង ប្រចាំការនៅចំណុចភូមិអូរដារផងទាន.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមឈ្មួញកំពុងដឹកធ្យូងយកទៅស្តុបទុកនៅជាប់របងខាងជើង កាស៊ីណូ ឧកញ្ញា លឹម ហេង រាប់សិបតោន បម្រុងឆ្លងដែនយកទៅលក់នៅឯប្រទេសថៃ មន្រ្តីជំនាញពាក់ពន្ធ័ប្រចាំច្រកទ្វារព្រំដែនអន្តរជាតិជាំ មិនអើរពើរ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សមត្ថកិច្ចចុះបង្ក្រាបដោយជោគជ័យ ករណីបង្ខាំងមនុស្សជំរិតទារប្រាក់រវាងជនជាតិចិន និង ជនជាតិចិន.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សហគ្រាស ទៀណាំហាក់ ប្រគល់គ្រែពេទ្យចំនួន១៨០ ជូនដល់រដ្ឋបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ...

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោក គាត ហ៊ុល អភិបាលក្រុងប៉ោយប៉ែតនិងក្រុមការងារបានចុះពិនិត្យស្ថានភាពទឹកនៅចំណុចសំណង់ទ្វារទឹកកម្ពុជា-ចិន និងទីតាំងទំនាបមួយចំនួនក្នុងភូមិសុខសាន្ត.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកវរសេនីយ៍ឯក ឡុង សំណាង មេបញ្ជាការ​វរៈសេនាតូចលេខ៨០៧ ដឹកនាំកម្លាំងចុះពិនិត្យកងកម្លាំងនគរបាលឈរជើងតាមប៉ុស្តិ៍នឹងតាមគោលដៅនីមួយៗតាមខ្សែបន្ទាត់ព្រំដែនកម្ពុជា-ថៃ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កម្លាំងអធិការដ្ឋាននគរបាលក្រុងសិរីសោភ័ណ ដឹកនាំកម្លាំងចុះបង្រ្កាបទីតាំងជាងជួសជុលមតូមួយកន្លែង ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យបាន ម្នាក់ ដកហូតកាំភ្លើងខ្លី១ដើម និងថ្នាំញៀនមួយចំនួន.!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អភិបាល ដឹកនាំកម្លាំង ចុះពិនិត្យមើលស្ថានភាពទូទៅជាក់ស្តែងនៅតាមបណ្តាសាលារៀនចំនួន៥ស្រុក នៃខេត្តបន្ទាយមានជ័យ...

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោក​វេជ្ជបណ្ឌិត ច័ន្ទ វិ​ឌ្ឍី​ណា​វុ​ឌ្ឍ ប្រធាន​មន្ទីរពេទ្យ​ខេត្ត​មិត្តភាព​កម្ពុជា-ជប៉ុន មង្គលបូរីត្រូវបានដកចេញពីតំណែង ក្រោយពី ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី ប្រតិកម្ម រឿងបង់ប្រាក់មុន ទើបព្យាបាលក្រោយ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ប្រារពពិធីជួបសំណេះសំណាលជាមួយអតីតស្នងការស្នងការរងចូលនិវត្តន៍...

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
130 នាក់
ម្សិលមិញ :
1868 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
3825 នាក់
ខែនេះ :
13783 នាក់
3 ខែនេះ :
47743 នាក់
សរុប :
817800 នាក់