ថ្ងៃច័ន្ទ ទី២១ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២១
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) ដែលមានទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ សូមអរគុណ៕
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
រន្ធត់ណាស់! នារី៣នាក់ ស្លាប់២នាក់ របួសធ្ងន់ម្នាក់ដោយសារគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ រវាង រថយន្ត និង ម៉ូតូ នៅស្រុកត្បូងឃ្មុំ.!!! **|** លោកឧកញ៉ា ប្រាក់ ប្រាកដ ត្រូវបានសមត្ថកិច្ចចាប់ខ្លួនក្នុងហាងកាហ្វេមួយកន្លែងតាមដីការបស់តុលាការពាក់ព័ន្ធបណ្តឹងឆបោកប្រាក់ ១០ ម៉ឺនដុល្លារ.!!! **|** មានវីដេអូ! លោកផ្កាយ១ គង់ ព្រី អាងខ្លួនមានអំណាច បានឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធជាមួយអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចមួយចំនួនតូច ក្នុងស្រុកពួក ដាក់គ្រឿងចក្រ វ៉ៃកម្ទេចព្រៃលិចទឹកទន្ទ្រានយកដីជាង១៦ហិតា យកដីធ្វើជាកម្មសិទ្ធិ ដីក្នុងតំបន់ទំនប់ ៧៨ ស្ថិតក្នុងឃុំល្វា.!!! **|** មានវីដេអូ! លោក នូ និច ប្រធានច្រកដូនរ័ត្ន កំពុងតែនាំគ្នាជិះសេះលែងដៃ.! បើកដៃអោយឈ្មួញដឹកជញ្ជូនផលអនុផលព្រៃឈើប្រភេទធ្យូង ចេញទៅវៀតណាម ជារៀងរាល់ថ្ងៃយប់ បានដោយរលូន ជាថ្នូរមិនបង្ក្រាប.!!! **|** មានវីដេអូ! ប្រជាពលរដ្ឋសូមសំណូមពរទៅដល់ ឯកឧត្តម ទៀ សីហា អភិបាលនៃគណៈអភិបានខេត្តសៀមរាប ដាក់អធិការកិច្ច ចុះស៊ើបអង្កេត រឿងការដឹកជញ្ជូនបទល្មើសព្រៃឈើក្នុងស្រុកជីក្រែង អោយបានស៊ីជម្រៅផងទាន.!!! **|** មានវីដេអូ! ព្រៃឈើក្នុងស្រុកជីក្រែង ខេត្តសៀមរាប ក្រុមឈ្មួញដឹកជញ្ជូនរាល់ថ្ងៃ ដោយមិនរំខានដល់មន្រ្តីជំនាញ ធ្វើការបង្ក្រាប.!!! **|** ស្នងការខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ដឹកនាំកម្លាំងក្រុង ចុះចាប់ជនល្មើស ដែលលួចដោះម៉ាសុីនត្រជាក់ និង កាត់ខ្សែរភ្លើង បានចំនួន ៩ នាក់ **|** តើមានយុត្តិធម៌សម្រាប់អ្នកកាសែត ៨ នាក់ទេ? ដែលសមត្ថកិច្ចចាប់ខ្លួន ដោយយោងបណ្តឹងពីមេការដេប៉ូឈើឈ្មោះ ហុឹម ឆេងហ៊ាន.!!! **|** តើល្បីដូចជាគេនិយាយតៗគ្នាម៉ែនទេ.?ថា ក្រុមហ៊ុនពុះដីល្វែង ចំរើន សុខ លក់ដីល្វែងជូនប្រជាពលរដ្ឋ ដោយពុំមានអាជ្ញាធរភូមិបាលទទួលស្គាល់.!!! **|** មានវីដេអូ! ស្ត្រីម្នាក់ឈ្មោះ ភិន គឹមលី ជាកូនលោក ភិន យ៉ុន ប្រសព្វនិយាយណាស់ ម្តងថាចេះ ម្តងថាចុះ! ធ្វើឲ្យអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចចម្រុះ ក្រុង/ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ វិលមុខក្បុង រកពាក្យអ្វីថ្លែងតបវិញពុំបាន.!!! **|** មហាជនសូមសរសើរ.! លោក ប៊ិន តន ស្ដេចបនល្បែងប្រចាំខេត្តរតនគីរី មានបារមីខ្លាំងមែន សូត្រគាថា បំបាំងភ្នែកអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចក្នុងខេត្តទាំងមូល មើលលេងឃើញ វង់ល្បែងលោក ប៊ិន តន ហើយ.!!! **|** ល្បីកក្រើកក្នុងខេត្តព្រះវិហារ! មេឈ្មួញឈ្មោះ លោក គិន និង លោកស្រី ឡេង ធារ៉ា ពិតជាខ្លាំងខាងប្រមូលទិញនិងដឹកជញ្ជូន្ជូនឈើ លក់ចែកចាយបន្តតាមបណ្តាខេត្តមួយចំនួន.!!! **|** ខ្សែធំមែន! លោក អ៊ឹង ជាវឆាយ មេឈ្មួញឈើដ៏ល្បីប្រចាំភូមិភាគឧត្តរ ហ៊ានប្តឹងអ្នកសារព័ត៌មានទៅតុលាការ ជុំវិញការចុះផ្សាយរឿងជំនួញឈើ ដោយទារសំណងជំងឺចិត្តដប់លានរៀល.!!! សូមទស្សនា មានវីដេអូ ចាស់... **|** ធំក្លិនក្រអូបបញ្ច្រាស់ខ្យល់ហើយ! លោក ស៊ូ សុវណ្ណ ប្រធានក្រុមប្រឹក្សាឃុំទំរីង ល្បីឈ្មោះជាយូឆ្នាំមកហើយ ថាបានប្រមូលឈ្មួញអោយបំផ្លាញព្រៃឡង់ជារៀងរាល់ថ្ងៃ តើពិតដែរឬទេ.!!! **|** (មានវីដេអូ) ហានិភ័យហើយ! កម្មករ កម្មការិនី ជាង១ពាន់នាក់ ធ្វើការនៅរោងចក្រតម្លើងទោចក្រយាន អេ អេន ជេ (ខេមបូឌា)ក្រុងបាវិត នាំគ្នារត់ចេញ ខ្លាចឆ្លងជំងឺកូវីដ-១៩ ក្រោយរកឃើញអ្នកវិជ្ជមានកូវីដ.!!! **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Sat,15 May 2021 (Time 01:10 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោក RICHARD BROWNING ស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន GRAVITY កំពុងឆ្នៃប្រឌិត ផលិតឈុតសំលៀកបំពាក់ សម្រាប់ពាក់ហោះប្រយុទ្ធ.!!!
ឥឡូវនេះជាក់ស្តែង លោក RICHARD BROWNING ស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន GRAVITY កំពុងឆ្នៃប្រឌិត ផលិតឈុតហោះ អានបន្ត

Tue,06 April 2021 (Time 06:51 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ប្រទេសថៃ រកឃើញអ្នកឆ្លងកូវីដ-១៩ ២៥០ ករណី សឹងតែទាំងអស់ជាការឆ្លងក្នុងសហគមន៍.!!!
ប្រទេសថៃ៖ រដ្ឋាភិបាលថៃ បានកត់ត្រាករណីជំងឺកូវីដ-១៩ថ្មី ចំនួន ២៥០ ករណី អានបន្ត

Wed,17 March 2021 (Time 12:05 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្រុមបាតុករមីយ៉ាន់ម៉ា ស្លាប់យ៉ាងតិច ៣៩ នាក់ បន្ទាប់ពីរោងចក្រគ្រប់គ្រងដោយជនជាតិចិន ត្រូវបានដុតបំផ្លាញ.!!!
ប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ា៖ បើយោងតាមសារព័ត៌មានរ៉យទ័រ បានចុះផ្សាយថា៖ កាលពីថ្ងៃអាទិត្យកន្លងមកនេះ អានបន្ត

Mon,05 October 2020 (Time 11:45 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ច្បាស់ការហើយ! សាកសពដែលរកឃើញក្នុង​ផ្លូវ​ផ្នូរបុរាណនៃរជ្ជកាល ហាន គឺជាកំពូលមេទ័ព ឆាវឆាវ.!!!
ប្រទេសចិន៖ យោងតាមប្រភព pressnews ចេញផ្សាយថា៖ អ្នក​បុរាណ​វិទូ​បាន​រុករក​ឃើញ​រាងកាយ​នៃ​សាកសព​របស់​កំពូល​មេទ័ព​របស់​ប្រទេស​ចិន ដែល​បាន​កប់​ទុក​ក្នុង​ផ្លូវ​ផ្នូរ​បុរាណ​ដែល​មាន​អាយុ​កាល ១ ៨០០ ឆ្នាំ ។ អានបន្ត

Fri,18 September 2020 (Time 06:52 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

សង្គ្រាមត្រៀមផ្ទុះ! ឥណ្ឌានិងជប៉ុនចុះហត្ថលេខាលើសម្ព័ន្ធភាពយោធាប្រឆាំងនឹង ចិន ដែលជាកម្លាំងត្រៀមសម្រាប់សង្គ្រា មឆាប់ៗនេះ.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ ប្រទេសឥណ្ឌា និងជប៉ុនបានព្រមព្រៀងលើកិច្ចព្រមព្រៀងយោធាថ្មីមួយ នៅពេលដែលប្រទេសទាំងពីរកំពុងព្យាយាមទប់ទល់នឹងការគំរាមកំហែងរបស់ចិន ដែលបង្កមានការភ័យខ្លាចចំពោះជម្លោះបើកចំហរ.!។ អានបន្ត

Fri,18 September 2020 (Time 08:19 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្លិប Liverpool ព្រមព្រៀងក្នុងការចុះហត្ថលេខាលើខ្សែបម្រើ-ប្រយុទ្ធ Thiago Alcantara ពីក្លិប Bayern Munich ក្នុងតម្លៃយ៉ាងតិច ២៧លានផោន.!!!
អង់គ្លេស៖ ក្លិប បាល់ទាត់ហង្សក្រហម Liverpool បានយល់ព្រមលើកិច្ចព្រមព្រៀងក្នុងការចុះហត្ថលេខាលើខ្សែបម្រើ-ប្រយុទ្ធ Thiago Alcantara ពីក្លិប Bayern Munich ក្នុងតម្លៃយ៉ាងតិច ២០លានផោន អានបន្ត

Sun,06 September 2020 (Time 05:31 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ថៃត្រៀមបើកទ្វារទទួលទេសចរណ៍ភ្លាម មានករណីឆ្លងក្នុងសហគមន៍ភ្លែត អាជ្ញាធរកំពុងស្លន់ស្លោរកប្រភពចម្លង.!!!
ប្រទេសថៃ៖ មន្ត្រីសុខាភិបាល ប្រទេសថៃ កំពុងញាប់ដៃញាប់ជើង ស្វែងរកប្រភពចម្លងជំងឺកូវីដ-១៩ ក្រោយបុរសម្នាក់ ត្រូវរកឃើញមានផ្ទុកកូវីដ-១៩ បន្ទាប់ពីបញ្ជូនទៅកាន់មន្ទីរឃុំឃាំង។ អានបន្ត

Mon,24 August 2020 (Time 09:20 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ការសែត ប្រទេសកូរ៉េខាងជើង បានសរសេរថា សមាជគណបក្សនឹងផ្តល់នូវ“ ដំណោះស្រាយ” ចំពោះបញ្ហាប្រឈមនានាដែលរារាំងដល់ការអភិវឌ្ឍន៍ប្រទេសជាតិនៅថ្ងៃខាងមុខ..!!!
រដ្ឋធានីសេអ៊ូល៖ ថ្ងៃទី២៤ ខែសីហា (យ៉ុនហាប) - កាសែតផ្លូវការរបស់កូរ៉េខាងជើង បាននិយាយនៅថ្ងៃច័ន្ទនេះថា អានបន្ត

Wed,12 August 2020 (Time 08:44 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោកពូទីន ​និយាយថា រុស្ស៊ី​ ជាប្រទេសមានវ៉ាក់សាំង​ប្រឆាំងកូវីដ-១៩ មុន​គេបង្អស់​លើ​លោក.!!!
ប្រទេសរុស្ស៊ី៖ ប្រធានាធិបតី​រុស្ស៊ី លោក វ៉ាទីមៀ ពូទីន នៅ​រសៀល​ថ្ងៃ​អង្គារ៍ ​សប្តាហ៍​នេះ បាន​ថ្លែង​ថា រុស្ស៊ី​ អានបន្ត

Tue,28 July 2020 (Time 07:16 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ប្រទេសវៀតណាម​ និងជម្លៀសមនុស្ស ៨​ម៉ឺន​នាក់​ ចេញពីទីក្រុងដាណាង បន្ទាប់បន្ទាប់ពីការផ្ទុះវីរុសកូរ៉ណា កូវីដ-១៩.!!!
ប្រទេស​វៀតណាម៖ បើយោងតាមការចុះផ្សាយ Btv news បានចុះផ្សារថា៖ រដ្ឋាភិបាលប្រទេសវៀតណាម បាន អានបន្ត

Wed,25 March 2020 (Time 06:55 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ព្រះអង្គម្ចាស់ ឆាល (Charles) នៃប្រទេស វែល ឆ្លងជំងឺCOVID-19.!!!
វែល៖ ព្រះអង្គម្ចាស់ ឆាល (Charles) នៃប្រទេសវែលស្ថិតក្នុងចក្រភពអង់គ្លេស ដែលមានជន្មាយុ ៧១ ព្រះវស្សា អានបន្ត

Fri,20 March 2020 (Time 12:16 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

១០០% ហើយ.! ចិន បានរកឃេីញ វ៉ាក់សាំង ព្យាបាលជំងឺCovid-19 ដោយជោគជ័យ ត្រៀមផលិតក្នុងទ្រង់ទ្រាយធំ ដើម្បីជួយសង្គ្រោះពិភពលោក.!!!
ប្រទេសចិន៖ យោងតាមព័ត៌មានជាផ្លូវការបានជូនដំណឹងល្អបំផុត ខណៈក្រុម​ស្រាវជ្រាវវិទ្យាសាស្រ្តដែលដឹកនាំដោយលោកស្រី Chen Wei អានបន្ត

Wed,18 March 2020 (Time 09:32 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ធ្ងន់ធ្ងរហើយអ៊ីតាលី.! អ្នកឆ្លងកូវីដ-19 កើនឡើងដល់ជិត ២៨០០០នាក់ គ្រាន់តែម្សិលមិញស្លាប់​ ៣៤៩ នាក់.!!!
បានរាយការណ៍កាលពីថ្ងៃចន្ទថា៖ អានបន្ត

Wed,18 March 2020 (Time 11:45 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សាហាវណាស់ វិរុស Covid-19.! បានវាយលុកដល់រដ្ឋជាង ៥០ នៅសហរដ្ឋអាមេរិក ខណៈអ្នកស្លាប់នៅតែបន្ដកើនឡើង...!!!
អាមេរិក៖ តាមការចេញផ្សាយសារព័ត៌មាន BBC នាថ្ងៃទី១៨ ខែមិនា ឆ្នាំ២០២០ វីរុសឆ្លងវីរុស Covid-19 ដ៏សាហាវនេះបានរាលដាលដល់រដ្ឋចំនួន ៥០ នៅសហរដ្ឋអាមេរិក​ អានបន្ត

Tue,17 March 2020 (Time 04:26 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សូមកុំភ័យ.!ចិននិងបញ្ជូនសម្ភារៈថ្នាំពេទ្យតាមជើងហោះហើរ មកជួយដល់អ្នកជម្ងឺកូវីដ-១៩ នៅកម្ពុជាយប់នេះហើយ..!!!
POIPETPOSTNEWS.COM៖ យោងតាមការចុះផ្សាយនៅក្នុងភេកផ្លូវការរបស់ស្ថានទូតចិន អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រន្ធត់ណាស់! នារី៣នាក់ ស្លាប់២នាក់ របួសធ្ងន់ម្នាក់ដោយសារគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ រវាង រថយន្ត និង ម៉ូតូ នៅស្រុកត្បូងឃ្មុំ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកឧកញ៉ា ប្រាក់ ប្រាកដ ត្រូវបានសមត្ថកិច្ចចាប់ខ្លួនក្នុងហាងកាហ្វេមួយកន្លែងតាមដីការបស់តុលាការពាក់ព័ន្ធបណ្តឹងឆបោកប្រាក់ ១០ ម៉ឺនដុល្លារ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

មានវីដេអូ! លោកផ្កាយ១ គង់ ព្រី អាងខ្លួនមានអំណាច បានឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធជាមួយអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចមួយចំនួនតូច ក្នុងស្រុកពួក ដាក់គ្រឿងចក្រ វ៉ៃកម្ទេចព្រៃលិចទឹកទន្ទ្រានយកដីជាង១៦ហិតា យកដីធ្វើជាកម្មសិទ្ធិ ដីក្នុងតំបន់ទំនប់ ៧៨ ស្ថិតក្នុងឃុំល្វា.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

មានវីដេអូ! លោក នូ និច ប្រធានច្រកដូនរ័ត្ន កំពុងតែនាំគ្នាជិះសេះលែងដៃ.! បើកដៃអោយឈ្មួញដឹកជញ្ជូនផលអនុផលព្រៃឈើប្រភេទធ្យូង ចេញទៅវៀតណាម ជារៀងរាល់ថ្ងៃយប់ បានដោយរលូន ជាថ្នូរមិនបង្ក្រាប.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

មានវីដេអូ! ប្រជាពលរដ្ឋសូមសំណូមពរទៅដល់ ឯកឧត្តម ទៀ សីហា អភិបាលនៃគណៈអភិបានខេត្តសៀមរាប ដាក់អធិការកិច្ច ចុះស៊ើបអង្កេត រឿងការដឹកជញ្ជូនបទល្មើសព្រៃឈើក្នុងស្រុកជីក្រែង អោយបានស៊ីជម្រៅផងទាន.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

មានវីដេអូ! ព្រៃឈើក្នុងស្រុកជីក្រែង ខេត្តសៀមរាប ក្រុមឈ្មួញដឹកជញ្ជូនរាល់ថ្ងៃ ដោយមិនរំខានដល់មន្រ្តីជំនាញ ធ្វើការបង្ក្រាប.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ស្នងការខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ដឹកនាំកម្លាំងក្រុង ចុះចាប់ជនល្មើស ដែលលួចដោះម៉ាសុីនត្រជាក់ និង កាត់ខ្សែរភ្លើង បានចំនួន ៩ នាក់

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

តើមានយុត្តិធម៌សម្រាប់អ្នកកាសែត ៨ នាក់ទេ? ដែលសមត្ថកិច្ចចាប់ខ្លួន ដោយយោងបណ្តឹងពីមេការដេប៉ូឈើឈ្មោះ ហុឹម ឆេងហ៊ាន.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

តើល្បីដូចជាគេនិយាយតៗគ្នាម៉ែនទេ.?ថា ក្រុមហ៊ុនពុះដីល្វែង ចំរើន សុខ លក់ដីល្វែងជូនប្រជាពលរដ្ឋ ដោយពុំមានអាជ្ញាធរភូមិបាលទទួលស្គាល់.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

មានវីដេអូ! ស្ត្រីម្នាក់ឈ្មោះ ភិន គឹមលី ជាកូនលោក ភិន យ៉ុន ប្រសព្វនិយាយណាស់ ម្តងថាចេះ ម្តងថាចុះ! ធ្វើឲ្យអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចចម្រុះ ក្រុង/ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ វិលមុខក្បុង រកពាក្យអ្វីថ្លែងតបវិញពុំបាន.!!!

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
191 នាក់
ម្សិលមិញ :
302 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
1727 នាក់
ខែនេះ :
16149 នាក់
3 ខែនេះ :
50845 នាក់
សរុប :
768940 នាក់