ថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ទី០៣ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២០
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) លោកអ្នក អាចទំនាក់ទំនងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបាន ក្នុងតម្លៃសមរម្យ Tell. 092190098 - 0886606773 ទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ។ហាងលក់ទូរស័ព្ទដៃ លី គ័ង ក្រុងប៉ោយប៉ែត មានលក់ទូរស័ព្ទដៃទំនើបគ្រប់ប្រភេទ ព័ត៌មាលម្អិតៈ សូមទំនាក់ទំនងតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទបួនខ្សែ👉 ☎️Tell.014 99 99 56 (Cellcad) ☎️.078 99 99 12 (Cellcad) ☎️.098 64 93 56 (Smart) ☎️.060 64 93 56 (Metfone) សូមអរគុណ។ ធនាគារឯកជនមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុគឺជាគ្រឹះស្ថានរបស់ឯកជនមួយរយភាគរយហើយមិនមែនជារបស់រដ្ឋឡើយ........
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
តើលោក ប៉ែន វណ្ណារិទ្ធ មានវិធានការយ៉ាងណាចំពោះលោកនាយរងផ្នែករដ្ឋបាលព្រៃឈើសណ្ដាន់ម្នាក់នឹងលោកនាយរងសង្កាត់រដ្ឋបាលព្រៃឈើទំរីងម្នាក់ ពាក់ព័ន្ធនឹងបើកភ្លើងខៀវ ហើយឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធចូលរួមបំផ្លាញព្រៃឡង់យ៉ាងសកម្មនៅក្នុងមូលដ្ឋានរបស់ខ្លួន.??? **|** ពិតជាជំនាញម៉ែន.! លោកវរសេនីយ៍ឯក ធិន ស៊ិនដេត ឡើងស្នងការរងទទួលផែនការងារប្រឆាំងគ្រឿងញៀនភ្លាម បង្ក្រាបបានគ្រឿងញៀនមួយករណីភ្លាម.!!! **|** (មានវីដេអូ) ខ្លាំងមែន.! ទីតាំងជល់មាន់ អាប៉ោង យូគី ដ៏ធំ គ្មានឈ្មោះ នៅក្បែរកាស៊ីណូច្រកទ្វារអន្តរជាតិអន្លង់ជ្រៃ ខេត្តត្បូងឃ្មុំ ក្រោយបណ្តាសារព័ត៌មានធ្វើការចុះផ្សាយព្រោងព្រាត បានលើកស្លាកកាស៊ីណូឈ្មោះថា (ចក្រវាល ជាយដែន) ភ្លាម.!!! **|** មន្រ្ដីអាវុធហត្ថប្រចាំទិសស្រុកអន្លង់វែង សុំធ្វើការបដិសេធ និងច្រាលចោលទាំងស្រុង ចំពោះការបង្ហោះព័ត៍មានថា លោកជាអ្នករកស៊ីឈើខុសច្បាប់ និងកៀរគរពលករឆ្លងដែនទៅកាប់ឈើនៅខាងទឹកដីថៃ... **|** ស្ត្រីម្នាក់ស្លាប់ចោលប្តីកូនទាំងវ័យក្មេង ដោយសារវះកាត់ត្រឹមតែ៤ថ្ងៃ រហូតដល់ទៅ៣ដង ព្រោះតែសម្រាលកូន ដំបូងនៅមន្ទីសម្ភពណូប៊ែល ពេទ្យជប៉ុន និងមន្ទីរពេទ្យកាល់ម៉ែត្រ បញ្ចប់សង្ខារតែម្តង.!!! **|** លោក ជាម ច័ន្ទសោភ័ណ អភិបាលខេត្តក្បូងឃ្មុំ នៅតែបណ្ដោយឱ្យទីតាំងជល់មាន់ដ៏ធំ មានច្បាប់ ឬ គ្មានច្បាប់ ក្បែច្រកទ្វារអន្តរជាតិអន្លង់ជ្រៃ បើកដំណើរការលេងយ៉ាងរលូនដ៏ដែរ ក្នុងស្រុកពញ្ញាក្រែក.!!! **|** តើលោកឧត្ដមសេនីយ៍ឯក កែវ ធី គិតយ៉ាងណា​ ចំពោះមន្រ្ដីយោធាម្នាក់​ ឈ្មោះ​ អាំង មករា ប្រមូលទិញឈើប្រណិតឆ្លងដែនកម្ពុជាថៃ បង្កអសន្តិសុខនៅតាមខ្សែបន្ទាត់ព្រំដែន? **|** វត្តសុណ្ណគន្ធារីរតនារាម (ហៅវត្តអូររំចេក) ព្រះចៅអធិការវត្តព្រះនាម ចន្ទ័ រ៉ា សូមអំពានាវដល់ សម្ដេច ទ្រង់ ឯកឧត្ដម លោកឧកញ៉ា លោកជំទាវ លោក លោកស្រី បងប្អូនសប្បុរសជនទាំងក្នុងប្រទេស និងក្រៅប្រទេស សូមមេត្តាជួយឧបត្ថម្ភថវិកាតាមសទ្ធាជ្រះថ្លា.!!! **|** ក្រុមហ៊ុន ម៉ាឃល កំពុងកាប់បំផ្លាញព្រៃឈើ នៅខេត្តព្រះវិហារ យ៉ាងគគ្រើកគគ្រេង បែជាសមត្ថកិច្ចជំនាញពាក់ព័ន្ធមិនបង្ក្រាប.!!! **|** លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ នាំយកអាវរងារ ដែលជាអំណោយសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន និង សម្តេចកិត្តិព្រឹទ្ធបណ្ឌិតប៊ុន រ៉ានីហ៊ុន សែន ប្រធានកាកបាទក្រហមកម្ពុជា ចែកជូនដល់នគរបាលការពារព្រំដែនគោកទាំង០៤នៃស្នងការរដ្ឋាននគរបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ **|** លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី នូ ជីវ័ន្ដ ស្នងការរងខេត្ត និងលោកវរសេនីយ៍ឯក ធិន ស៊ិនដេត បានធ្វើសន្និសីទសារព័ត៌មាន បានបង្ហាញ មុខសញ្ញាម្នាក់ជិះម៉ូតូ(ឆក់) នៅអធិការដ្ឋាននគរបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត.!!! **|** (មានវីដេអូ) ទីតាំងជល់មាន់របស់លោក ហេង សាវ៉ាត (ហៅហុង) លោក ឆាយ កែវមុន្នី អធិការស្រុកបាទី ខេត្តតាកែវ ធ្វើជាបើកភ្នែកមើលមិនឃើញ ព្រោះខ្លាចបារមីដុល្លារលោក ហេង សាវ៉ាត.!!! **|** ឃាតកម្មសាហាវព្រៃផ្សៃ! នាយរងប៉ុស្ដិ៍បាញ់សម្លាប់នាយប៉ុស្តិ៍ចុងព្រិច និងបាញ់សម្លាប់នគរបាលម្នាក់ទៀត ក្រោយមកបាញ់សម្លាប់ខ្លួនឯងតាមក្រោយ.!!! **|** ផ្សារទំនើបសុីធីម៉ល ជាន់ទី២​ កំពុងតែបើកល្បែងសុីសង​ មាន: ហ្គេមបាញ់ត្រី ណេត និងល្បែងសុីសងផ្សេងជាច្រើនទៀត.!!! **|** ច្បាប់ចាត់ការឈ្មោះ លោក អ៊ុង ចម្រេីនតាំងខ្លួនជាមន្ត្រីជាប់កិច្ចសន្យានៃរដ្ឋបាលព្រៃឈេីខេត្តសៀមរាប.ដេីរជំរិតទាប្រាក់ពីប្រជាពលរដ្ឋ ដូចមានសភាពស្ងប់ស្ងាត់.!!! **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Mon,05 October 2020 (Time 11:45 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ច្បាស់ការហើយ! សាកសពដែលរកឃើញក្នុង​ផ្លូវ​ផ្នូរបុរាណនៃរជ្ជកាល ហាន គឺជាកំពូលមេទ័ព ឆាវឆាវ.!!!
ប្រទេសចិន៖ យោងតាមប្រភព pressnews ចេញផ្សាយថា៖ អ្នក​បុរាណ​វិទូ​បាន​រុករក​ឃើញ​រាងកាយ​នៃ​សាកសព​របស់​កំពូល​មេទ័ព​របស់​ប្រទេស​ចិន ដែល​បាន​កប់​ទុក​ក្នុង​ផ្លូវ​ផ្នូរ​បុរាណ​ដែល​មាន​អាយុ​កាល ១ ៨០០ ឆ្នាំ ។ អានបន្ត

Fri,18 September 2020 (Time 06:52 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

សង្គ្រាមត្រៀមផ្ទុះ! ឥណ្ឌានិងជប៉ុនចុះហត្ថលេខាលើសម្ព័ន្ធភាពយោធាប្រឆាំងនឹង ចិន ដែលជាកម្លាំងត្រៀមសម្រាប់សង្គ្រា មឆាប់ៗនេះ.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ ប្រទេសឥណ្ឌា និងជប៉ុនបានព្រមព្រៀងលើកិច្ចព្រមព្រៀងយោធាថ្មីមួយ នៅពេលដែលប្រទេសទាំងពីរកំពុងព្យាយាមទប់ទល់នឹងការគំរាមកំហែងរបស់ចិន ដែលបង្កមានការភ័យខ្លាចចំពោះជម្លោះបើកចំហរ.!។ អានបន្ត

Fri,18 September 2020 (Time 08:19 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្លិប Liverpool ព្រមព្រៀងក្នុងការចុះហត្ថលេខាលើខ្សែបម្រើ-ប្រយុទ្ធ Thiago Alcantara ពីក្លិប Bayern Munich ក្នុងតម្លៃយ៉ាងតិច ២៧លានផោន.!!!
អង់គ្លេស៖ ក្លិប បាល់ទាត់ហង្សក្រហម Liverpool បានយល់ព្រមលើកិច្ចព្រមព្រៀងក្នុងការចុះហត្ថលេខាលើខ្សែបម្រើ-ប្រយុទ្ធ Thiago Alcantara ពីក្លិប Bayern Munich ក្នុងតម្លៃយ៉ាងតិច ២០លានផោន អានបន្ត

Sun,06 September 2020 (Time 05:31 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ថៃត្រៀមបើកទ្វារទទួលទេសចរណ៍ភ្លាម មានករណីឆ្លងក្នុងសហគមន៍ភ្លែត អាជ្ញាធរកំពុងស្លន់ស្លោរកប្រភពចម្លង.!!!
ប្រទេសថៃ៖ មន្ត្រីសុខាភិបាល ប្រទេសថៃ កំពុងញាប់ដៃញាប់ជើង ស្វែងរកប្រភពចម្លងជំងឺកូវីដ-១៩ ក្រោយបុរសម្នាក់ ត្រូវរកឃើញមានផ្ទុកកូវីដ-១៩ បន្ទាប់ពីបញ្ជូនទៅកាន់មន្ទីរឃុំឃាំង។ អានបន្ត

Mon,24 August 2020 (Time 09:20 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ការសែត ប្រទេសកូរ៉េខាងជើង បានសរសេរថា សមាជគណបក្សនឹងផ្តល់នូវ“ ដំណោះស្រាយ” ចំពោះបញ្ហាប្រឈមនានាដែលរារាំងដល់ការអភិវឌ្ឍន៍ប្រទេសជាតិនៅថ្ងៃខាងមុខ..!!!
រដ្ឋធានីសេអ៊ូល៖ ថ្ងៃទី២៤ ខែសីហា (យ៉ុនហាប) - កាសែតផ្លូវការរបស់កូរ៉េខាងជើង បាននិយាយនៅថ្ងៃច័ន្ទនេះថា អានបន្ត

Wed,12 August 2020 (Time 08:44 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោកពូទីន ​និយាយថា រុស្ស៊ី​ ជាប្រទេសមានវ៉ាក់សាំង​ប្រឆាំងកូវីដ-១៩ មុន​គេបង្អស់​លើ​លោក.!!!
ប្រទេសរុស្ស៊ី៖ ប្រធានាធិបតី​រុស្ស៊ី លោក វ៉ាទីមៀ ពូទីន នៅ​រសៀល​ថ្ងៃ​អង្គារ៍ ​សប្តាហ៍​នេះ បាន​ថ្លែង​ថា រុស្ស៊ី​ អានបន្ត

Tue,28 July 2020 (Time 07:16 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ប្រទេសវៀតណាម​ និងជម្លៀសមនុស្ស ៨​ម៉ឺន​នាក់​ ចេញពីទីក្រុងដាណាង បន្ទាប់បន្ទាប់ពីការផ្ទុះវីរុសកូរ៉ណា កូវីដ-១៩.!!!
ប្រទេស​វៀតណាម៖ បើយោងតាមការចុះផ្សាយ Btv news បានចុះផ្សារថា៖ រដ្ឋាភិបាលប្រទេសវៀតណាម បាន អានបន្ត

Wed,25 March 2020 (Time 06:55 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ព្រះអង្គម្ចាស់ ឆាល (Charles) នៃប្រទេស វែល ឆ្លងជំងឺCOVID-19.!!!
វែល៖ ព្រះអង្គម្ចាស់ ឆាល (Charles) នៃប្រទេសវែលស្ថិតក្នុងចក្រភពអង់គ្លេស ដែលមានជន្មាយុ ៧១ ព្រះវស្សា អានបន្ត

Fri,20 March 2020 (Time 12:16 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

១០០% ហើយ.! ចិន បានរកឃេីញ វ៉ាក់សាំង ព្យាបាលជំងឺCovid-19 ដោយជោគជ័យ ត្រៀមផលិតក្នុងទ្រង់ទ្រាយធំ ដើម្បីជួយសង្គ្រោះពិភពលោក.!!!
ប្រទេសចិន៖ យោងតាមព័ត៌មានជាផ្លូវការបានជូនដំណឹងល្អបំផុត ខណៈក្រុម​ស្រាវជ្រាវវិទ្យាសាស្រ្តដែលដឹកនាំដោយលោកស្រី Chen Wei អានបន្ត

Wed,18 March 2020 (Time 09:32 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ធ្ងន់ធ្ងរហើយអ៊ីតាលី.! អ្នកឆ្លងកូវីដ-19 កើនឡើងដល់ជិត ២៨០០០នាក់ គ្រាន់តែម្សិលមិញស្លាប់​ ៣៤៩ នាក់.!!!
បានរាយការណ៍កាលពីថ្ងៃចន្ទថា៖ អានបន្ត

Wed,18 March 2020 (Time 11:45 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សាហាវណាស់ វិរុស Covid-19.! បានវាយលុកដល់រដ្ឋជាង ៥០ នៅសហរដ្ឋអាមេរិក ខណៈអ្នកស្លាប់នៅតែបន្ដកើនឡើង...!!!
អាមេរិក៖ តាមការចេញផ្សាយសារព័ត៌មាន BBC នាថ្ងៃទី១៨ ខែមិនា ឆ្នាំ២០២០ វីរុសឆ្លងវីរុស Covid-19 ដ៏សាហាវនេះបានរាលដាលដល់រដ្ឋចំនួន ៥០ នៅសហរដ្ឋអាមេរិក​ អានបន្ត

Tue,17 March 2020 (Time 04:26 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សូមកុំភ័យ.!ចិននិងបញ្ជូនសម្ភារៈថ្នាំពេទ្យតាមជើងហោះហើរ មកជួយដល់អ្នកជម្ងឺកូវីដ-១៩ នៅកម្ពុជាយប់នេះហើយ..!!!
POIPETPOSTNEWS.COM៖ យោងតាមការចុះផ្សាយនៅក្នុងភេកផ្លូវការរបស់ស្ថានទូតចិន អានបន្ត

Sun,09 February 2020 (Time 09:50 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ក្តៅៗ.!ទាហានថៃម្នាក់ ដែលបាញ់សម្លាប់មនុស្ស ២៥នាក់ ត្រូវបានប៉ូលិសបាញ់សម្លាប់ហើយ.!!!
ប្រទេសថៃ៖ ទាហានថៃម្នាក់ ដែលបានបាញ់សម្លាប់មនុស្ស ២៥ នាក់ ត្រូវបានកងកម្លាំងសន្តិសុខថៃ បាញ់សម្លាប់ហើយ អានបន្ត

Wed,08 January 2020 (Time 11:04 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

រន្ធត់ចិត្តណាស់! កងទ័ពយោធាអាមេរិកលាគ្រួសារទាំងទឹកភ្នែក ចាក់ចំបេះដូងប្រជាជនទូទាំងសកលលោក ខណៈយោធាអាមេរិក ៣០នាក់បាត់បង់ជីវិត ដោយសាររងការវាយប្រហាររបស់ អ៊ីរ៉ង់.!!!
សហរដ្ឋអាមេរិក៖ រូបភាពនៃយោធាអាមេរិកជាច្រើនសន្លឹកដែលបានសម្រក់ទឹកភ្នែកពេលលាក្រុមគ្រួសារចេញទៅការពារជាតិ អានបន្ត

Thu,21 November 2019 (Time 03:24 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ឡាវ និង ថៃ កំពុងបារម្ភយ៉ាងខ្លាំង! ខណៈរញ្ជួយដីទ្រង់ទ្រាយធំបានកើតឡើងនៅប្រទេសខ្លួន..!!!
បើយោងតាមភ្នាក់ងារ​សិក្សា​ស្រាវជ្រាវ​ អំពីការរញ្ជួយដី (EMSC)​បានបញ្ជាក់ថា៖ ការរញ្ជួយដីកម្រិត​៦រ៉ិចទ័រ​ បានវាយប្រហារនៅភាគពាយព្យ ប្រហែល​២១៩គីឡូម៉ែត្រ ពី​ទីក្រុងវៀងច័ន្ទ ប្រទេសឡាវ​ នៅថ្ងៃទី២១ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៩ ដែលមានជម្រៅ​ប្រហែល​១០គីឡូម៉ែត្រ ។ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

តើលោក ប៉ែន វណ្ណារិទ្ធ មានវិធានការយ៉ាងណាចំពោះលោកនាយរងផ្នែករដ្ឋបាលព្រៃឈើសណ្ដាន់ម្នាក់នឹងលោកនាយរងសង្កាត់រដ្ឋបាលព្រៃឈើទំរីងម្នាក់ ពាក់ព័ន្ធនឹងបើកភ្លើងខៀវ ហើយឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធចូលរួមបំផ្លាញព្រៃឡង់យ៉ាងសកម្មនៅក្នុងមូលដ្ឋានរបស់ខ្លួន.???

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ពិតជាជំនាញម៉ែន.! លោកវរសេនីយ៍ឯក ធិន ស៊ិនដេត ឡើងស្នងការរងទទួលផែនការងារប្រឆាំងគ្រឿងញៀនភ្លាម បង្ក្រាបបានគ្រឿងញៀនមួយករណីភ្លាម.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ) ខ្លាំងមែន.! ទីតាំងជល់មាន់ អាប៉ោង យូគី ដ៏ធំ គ្មានឈ្មោះ នៅក្បែរកាស៊ីណូច្រកទ្វារអន្តរជាតិអន្លង់ជ្រៃ ខេត្តត្បូងឃ្មុំ ក្រោយបណ្តាសារព័ត៌មានធ្វើការចុះផ្សាយព្រោងព្រាត បានលើកស្លាកកាស៊ីណូឈ្មោះថា (ចក្រវាល ជាយដែន) ភ្លាម.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

មន្រ្ដីអាវុធហត្ថប្រចាំទិសស្រុកអន្លង់វែង សុំធ្វើការបដិសេធ និងច្រាលចោលទាំងស្រុង ចំពោះការបង្ហោះព័ត៍មានថា លោកជាអ្នករកស៊ីឈើខុសច្បាប់ និងកៀរគរពលករឆ្លងដែនទៅកាប់ឈើនៅខាងទឹកដីថៃ...

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ស្ត្រីម្នាក់ស្លាប់ចោលប្តីកូនទាំងវ័យក្មេង ដោយសារវះកាត់ត្រឹមតែ៤ថ្ងៃ រហូតដល់ទៅ៣ដង ព្រោះតែសម្រាលកូន ដំបូងនៅមន្ទីសម្ភពណូប៊ែល ពេទ្យជប៉ុន និងមន្ទីរពេទ្យកាល់ម៉ែត្រ បញ្ចប់សង្ខារតែម្តង.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោក ជាម ច័ន្ទសោភ័ណ អភិបាលខេត្តក្បូងឃ្មុំ នៅតែបណ្ដោយឱ្យទីតាំងជល់មាន់ដ៏ធំ មានច្បាប់ ឬ គ្មានច្បាប់ ក្បែច្រកទ្វារអន្តរជាតិអន្លង់ជ្រៃ បើកដំណើរការលេងយ៉ាងរលូនដ៏ដែរ ក្នុងស្រុកពញ្ញាក្រែក.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

តើលោកឧត្ដមសេនីយ៍ឯក កែវ ធី គិតយ៉ាងណា​ ចំពោះមន្រ្ដីយោធាម្នាក់​ ឈ្មោះ​ អាំង មករា ប្រមូលទិញឈើប្រណិតឆ្លងដែនកម្ពុជាថៃ បង្កអសន្តិសុខនៅតាមខ្សែបន្ទាត់ព្រំដែន?

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

វត្តសុណ្ណគន្ធារីរតនារាម (ហៅវត្តអូររំចេក) ព្រះចៅអធិការវត្តព្រះនាម ចន្ទ័ រ៉ា សូមអំពានាវដល់ សម្ដេច ទ្រង់ ឯកឧត្ដម លោកឧកញ៉ា លោកជំទាវ លោក លោកស្រី បងប្អូនសប្បុរសជនទាំងក្នុងប្រទេស និងក្រៅប្រទេស សូមមេត្តាជួយឧបត្ថម្ភថវិកាតាមសទ្ធាជ្រះថ្លា.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមហ៊ុន ម៉ាឃល កំពុងកាប់បំផ្លាញព្រៃឈើ នៅខេត្តព្រះវិហារ យ៉ាងគគ្រើកគគ្រេង បែជាសមត្ថកិច្ចជំនាញពាក់ព័ន្ធមិនបង្ក្រាប.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សិទ្ធិ ឡោះ នាំយកអាវរងារ ដែលជាអំណោយសម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន និង សម្តេចកិត្តិព្រឹទ្ធបណ្ឌិតប៊ុន រ៉ានីហ៊ុន សែន ប្រធានកាកបាទក្រហមកម្ពុជា ចែកជូនដល់នគរបាលការពារព្រំដែនគោកទាំង០៤នៃស្នងការរដ្ឋាននគរបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
226 នាក់
ម្សិលមិញ :