ថ្ងៃអង្គារ៍ ទី០៩ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២១
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) ដែលមានទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ សូមអរគុណ។
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ឃាត់ខ្លួនឃាតករដៃឆៅ ក្នុងករណី រំលោភសម្លាប់ នៅក្រុងប៉ោយប៉ែត បានហើយ នៅសៀមរាប.!!! **|** លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ស្នងការខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ចុះសួរសុខទុក្ខនិងនាំ ស្បៀង ចែកជូនដល់កងកម្លាំងវរ:សេនាតូចនគរបាលការពារព្រំដែនគោកទាំង៤... **|** សា​ហាវណាស់! ស្រីស្អាតម្នាក់ ត្រូវបានបុរសម្នាក់ ចាប់អារកសម្លាប់នៅក្នុងបន្ទប់ជួល នៅក្រុងប៉ោយប៉ែត.!!! **|** រដ្ឋបាលខេត្តកំពង់ធំ ប្រារព្វពិធី អភិសេក រូបសំណាក់ អាចារ្យ លាក់ **|** កញ្ញា តន់ ចន្ទសីម៉ា ជិះសុទ្ធតែឡានទំនើប ក្រោយឡើងកូដខ្លាំងនៅក្នុងរង្វង់សិល្ប:.!!! **|** តើពិតម៉ែនទេ? លោក ឈួន សោភា មិនអាចរក្សាកៅអីជាប្រធាន​គយចល័ត​តំបន់​ ៥​ បានទៀតទេ??? **|** ឣគ្គីភ័យឆាបឆេះ ភោជ្ជនីដ្ឋានកុងទីន័រមួយយកន្លែង ស្ថិតនៅភូមិសាមគ្គីមានជ័យ បង្កការភ្ញាក់ផ្អើលទាំងព្រឹក.!!! **|** លោក សាប់ យឿន ប្រធានស្នាក់ការច្រកទ្វាអត្តរជាតិជាំ និងលោក កែវ សារ៉ាត់ គយនិងរដ្ឋាករ ឃុបឃិតជាមួយក្រុមឈ្មួញឧក្រិដ្ឋកម្មព្រៃឈើ បើកដៃអោយមេឈ្មួញដឹកធ្យូងឆ្លងដែនទៅប្រទេសថៃ យ៉ាងគឃ្លើន.!!! **|** អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន ទ្រង់បានយាងនាំព្រះរាជអំណោយ ចែកដល់ សិស្សានុសិស្ស២៥០នាក់ និងលោកគ្រូអ្នកគ្រូស្ម័គ្រចិត្ត ៦ នាក់ នៅចំណុចសាលារៀន អ៊ុងម៉ុង ភូមិអូរអំពិល... **|** ភាពមិនប្រក្រតីរបស់ក្រុមហ៊ុន​ ដានី ដេង នាំជ្រូកពីថៃ លើសលិខិតអនុញ្ញាត.!!! **|** គ្រូពេទ្យ ឡី ជឹង រងការរិះគន់ថា ធ្វើរបងរំលោភយកដី លោកយាយចំណាស់ម្នាក់នៅភូមិប្រជាធម្មលិច.!!! **|** 🙏អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន បានយាងមកគោរពក្រាបថ្វាយបង្គំ ព្រះបំណែកព្រះបរមអដ្ឋិ នៃព្រះករុណា ព្រះបាទសម្តេចព្រះ នរោត្តម សីហនុ ព្រះមហាវីរក្សត្រ ព្រះវររាជបិតាឯករាជ្យ **|** ឯកឧត្តម ឧត្តមសេនីយ៍ឯក ហ៊ុន ម៉ាណែត អញ្ជើញចុះបំពេញការងារ នៅកងការពារព្រំដែនលេខ៥០៣ យោធភូមិភាគទី៥ **|** ទំនាស់ដីធ្លីរាំរ៉ៃជិត២០ឆ្នាំ ចំនុចអូរស្វារអិលនឹងឈានដល់ការចាប់ដៃគ្នាចុះវាស់វែងកំណត់ព្រំដីបញ្ចប់ទំនាស់ហើយ **|** សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន អញ្ជើញសម្ពោធអគារទីស្តីការថ្មីក្រសួងសាធារណការ និងវិទ្យាស្ថាន «តេជោសែន សាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន» ​​... **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Mon,05 October 2020 (Time 11:45 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ច្បាស់ការហើយ! សាកសពដែលរកឃើញក្នុង​ផ្លូវ​ផ្នូរបុរាណនៃរជ្ជកាល ហាន គឺជាកំពូលមេទ័ព ឆាវឆាវ.!!!
ប្រទេសចិន៖ យោងតាមប្រភព pressnews ចេញផ្សាយថា៖ អ្នក​បុរាណ​វិទូ​បាន​រុករក​ឃើញ​រាងកាយ​នៃ​សាកសព​របស់​កំពូល​មេទ័ព​របស់​ប្រទេស​ចិន ដែល​បាន​កប់​ទុក​ក្នុង​ផ្លូវ​ផ្នូរ​បុរាណ​ដែល​មាន​អាយុ​កាល ១ ៨០០ ឆ្នាំ ។ អានបន្ត

Fri,18 September 2020 (Time 06:52 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

សង្គ្រាមត្រៀមផ្ទុះ! ឥណ្ឌានិងជប៉ុនចុះហត្ថលេខាលើសម្ព័ន្ធភាពយោធាប្រឆាំងនឹង ចិន ដែលជាកម្លាំងត្រៀមសម្រាប់សង្គ្រា មឆាប់ៗនេះ.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ ប្រទេសឥណ្ឌា និងជប៉ុនបានព្រមព្រៀងលើកិច្ចព្រមព្រៀងយោធាថ្មីមួយ នៅពេលដែលប្រទេសទាំងពីរកំពុងព្យាយាមទប់ទល់នឹងការគំរាមកំហែងរបស់ចិន ដែលបង្កមានការភ័យខ្លាចចំពោះជម្លោះបើកចំហរ.!។ អានបន្ត

Fri,18 September 2020 (Time 08:19 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្លិប Liverpool ព្រមព្រៀងក្នុងការចុះហត្ថលេខាលើខ្សែបម្រើ-ប្រយុទ្ធ Thiago Alcantara ពីក្លិប Bayern Munich ក្នុងតម្លៃយ៉ាងតិច ២៧លានផោន.!!!
អង់គ្លេស៖ ក្លិប បាល់ទាត់ហង្សក្រហម Liverpool បានយល់ព្រមលើកិច្ចព្រមព្រៀងក្នុងការចុះហត្ថលេខាលើខ្សែបម្រើ-ប្រយុទ្ធ Thiago Alcantara ពីក្លិប Bayern Munich ក្នុងតម្លៃយ៉ាងតិច ២០លានផោន អានបន្ត

Sun,06 September 2020 (Time 05:31 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ថៃត្រៀមបើកទ្វារទទួលទេសចរណ៍ភ្លាម មានករណីឆ្លងក្នុងសហគមន៍ភ្លែត អាជ្ញាធរកំពុងស្លន់ស្លោរកប្រភពចម្លង.!!!
ប្រទេសថៃ៖ មន្ត្រីសុខាភិបាល ប្រទេសថៃ កំពុងញាប់ដៃញាប់ជើង ស្វែងរកប្រភពចម្លងជំងឺកូវីដ-១៩ ក្រោយបុរសម្នាក់ ត្រូវរកឃើញមានផ្ទុកកូវីដ-១៩ បន្ទាប់ពីបញ្ជូនទៅកាន់មន្ទីរឃុំឃាំង។ អានបន្ត

Mon,24 August 2020 (Time 09:20 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ការសែត ប្រទេសកូរ៉េខាងជើង បានសរសេរថា សមាជគណបក្សនឹងផ្តល់នូវ“ ដំណោះស្រាយ” ចំពោះបញ្ហាប្រឈមនានាដែលរារាំងដល់ការអភិវឌ្ឍន៍ប្រទេសជាតិនៅថ្ងៃខាងមុខ..!!!
រដ្ឋធានីសេអ៊ូល៖ ថ្ងៃទី២៤ ខែសីហា (យ៉ុនហាប) - កាសែតផ្លូវការរបស់កូរ៉េខាងជើង បាននិយាយនៅថ្ងៃច័ន្ទនេះថា អានបន្ត

Wed,12 August 2020 (Time 08:44 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោកពូទីន ​និយាយថា រុស្ស៊ី​ ជាប្រទេសមានវ៉ាក់សាំង​ប្រឆាំងកូវីដ-១៩ មុន​គេបង្អស់​លើ​លោក.!!!
ប្រទេសរុស្ស៊ី៖ ប្រធានាធិបតី​រុស្ស៊ី លោក វ៉ាទីមៀ ពូទីន នៅ​រសៀល​ថ្ងៃ​អង្គារ៍ ​សប្តាហ៍​នេះ បាន​ថ្លែង​ថា រុស្ស៊ី​ អានបន្ត

Tue,28 July 2020 (Time 07:16 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ប្រទេសវៀតណាម​ និងជម្លៀសមនុស្ស ៨​ម៉ឺន​នាក់​ ចេញពីទីក្រុងដាណាង បន្ទាប់បន្ទាប់ពីការផ្ទុះវីរុសកូរ៉ណា កូវីដ-១៩.!!!
ប្រទេស​វៀតណាម៖ បើយោងតាមការចុះផ្សាយ Btv news បានចុះផ្សារថា៖ រដ្ឋាភិបាលប្រទេសវៀតណាម បាន អានបន្ត

Wed,25 March 2020 (Time 06:55 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ព្រះអង្គម្ចាស់ ឆាល (Charles) នៃប្រទេស វែល ឆ្លងជំងឺCOVID-19.!!!
វែល៖ ព្រះអង្គម្ចាស់ ឆាល (Charles) នៃប្រទេសវែលស្ថិតក្នុងចក្រភពអង់គ្លេស ដែលមានជន្មាយុ ៧១ ព្រះវស្សា អានបន្ត

Fri,20 March 2020 (Time 12:16 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

១០០% ហើយ.! ចិន បានរកឃេីញ វ៉ាក់សាំង ព្យាបាលជំងឺCovid-19 ដោយជោគជ័យ ត្រៀមផលិតក្នុងទ្រង់ទ្រាយធំ ដើម្បីជួយសង្គ្រោះពិភពលោក.!!!
ប្រទេសចិន៖ យោងតាមព័ត៌មានជាផ្លូវការបានជូនដំណឹងល្អបំផុត ខណៈក្រុម​ស្រាវជ្រាវវិទ្យាសាស្រ្តដែលដឹកនាំដោយលោកស្រី Chen Wei អានបន្ត

Wed,18 March 2020 (Time 09:32 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ធ្ងន់ធ្ងរហើយអ៊ីតាលី.! អ្នកឆ្លងកូវីដ-19 កើនឡើងដល់ជិត ២៨០០០នាក់ គ្រាន់តែម្សិលមិញស្លាប់​ ៣៤៩ នាក់.!!!
បានរាយការណ៍កាលពីថ្ងៃចន្ទថា៖ អានបន្ត

Wed,18 March 2020 (Time 11:45 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សាហាវណាស់ វិរុស Covid-19.! បានវាយលុកដល់រដ្ឋជាង ៥០ នៅសហរដ្ឋអាមេរិក ខណៈអ្នកស្លាប់នៅតែបន្ដកើនឡើង...!!!
អាមេរិក៖ តាមការចេញផ្សាយសារព័ត៌មាន BBC នាថ្ងៃទី១៨ ខែមិនា ឆ្នាំ២០២០ វីរុសឆ្លងវីរុស Covid-19 ដ៏សាហាវនេះបានរាលដាលដល់រដ្ឋចំនួន ៥០ នៅសហរដ្ឋអាមេរិក​ អានបន្ត

Tue,17 March 2020 (Time 04:26 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សូមកុំភ័យ.!ចិននិងបញ្ជូនសម្ភារៈថ្នាំពេទ្យតាមជើងហោះហើរ មកជួយដល់អ្នកជម្ងឺកូវីដ-១៩ នៅកម្ពុជាយប់នេះហើយ..!!!
POIPETPOSTNEWS.COM៖ យោងតាមការចុះផ្សាយនៅក្នុងភេកផ្លូវការរបស់ស្ថានទូតចិន អានបន្ត

Sun,09 February 2020 (Time 09:50 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ក្តៅៗ.!ទាហានថៃម្នាក់ ដែលបាញ់សម្លាប់មនុស្ស ២៥នាក់ ត្រូវបានប៉ូលិសបាញ់សម្លាប់ហើយ.!!!
ប្រទេសថៃ៖ ទាហានថៃម្នាក់ ដែលបានបាញ់សម្លាប់មនុស្ស ២៥ នាក់ ត្រូវបានកងកម្លាំងសន្តិសុខថៃ បាញ់សម្លាប់ហើយ អានបន្ត

Wed,08 January 2020 (Time 11:04 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

រន្ធត់ចិត្តណាស់! កងទ័ពយោធាអាមេរិកលាគ្រួសារទាំងទឹកភ្នែក ចាក់ចំបេះដូងប្រជាជនទូទាំងសកលលោក ខណៈយោធាអាមេរិក ៣០នាក់បាត់បង់ជីវិត ដោយសាររងការវាយប្រហាររបស់ អ៊ីរ៉ង់.!!!
សហរដ្ឋអាមេរិក៖ រូបភាពនៃយោធាអាមេរិកជាច្រើនសន្លឹកដែលបានសម្រក់ទឹកភ្នែកពេលលាក្រុមគ្រួសារចេញទៅការពារជាតិ អានបន្ត

Thu,21 November 2019 (Time 03:24 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ឡាវ និង ថៃ កំពុងបារម្ភយ៉ាងខ្លាំង! ខណៈរញ្ជួយដីទ្រង់ទ្រាយធំបានកើតឡើងនៅប្រទេសខ្លួន..!!!
បើយោងតាមភ្នាក់ងារ​សិក្សា​ស្រាវជ្រាវ​ អំពីការរញ្ជួយដី (EMSC)​បានបញ្ជាក់ថា៖ ការរញ្ជួយដីកម្រិត​៦រ៉ិចទ័រ​ បានវាយប្រហារនៅភាគពាយព្យ ប្រហែល​២១៩គីឡូម៉ែត្រ ពី​ទីក្រុងវៀងច័ន្ទ ប្រទេសឡាវ​ នៅថ្ងៃទី២១ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៩ ដែលមានជម្រៅ​ប្រហែល​១០គីឡូម៉ែត្រ ។ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឃាត់ខ្លួនឃាតករដៃឆៅ ក្នុងករណី រំលោភសម្លាប់ នៅក្រុងប៉ោយប៉ែត បានហើយ នៅសៀមរាប.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ស្នងការខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ចុះសួរសុខទុក្ខនិងនាំ ស្បៀង ចែកជូនដល់កងកម្លាំងវរ:សេនាតូចនគរបាលការពារព្រំដែនគោកទាំង៤...

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សា​ហាវណាស់! ស្រីស្អាតម្នាក់ ត្រូវបានបុរសម្នាក់ ចាប់អារកសម្លាប់នៅក្នុងបន្ទប់ជួល នៅក្រុងប៉ោយប៉ែត.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រដ្ឋបាលខេត្តកំពង់ធំ ប្រារព្វពិធី អភិសេក រូបសំណាក់ អាចារ្យ លាក់

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កញ្ញា តន់ ចន្ទសីម៉ា ជិះសុទ្ធតែឡានទំនើប ក្រោយឡើងកូដខ្លាំងនៅក្នុងរង្វង់សិល្ប:.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

តើពិតម៉ែនទេ? លោក ឈួន សោភា មិនអាចរក្សាកៅអីជាប្រធាន​គយចល័ត​តំបន់​ ៥​ បានទៀតទេ???

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឣគ្គីភ័យឆាបឆេះ ភោជ្ជនីដ្ឋានកុងទីន័រមួយយកន្លែង ស្ថិតនៅភូមិសាមគ្គីមានជ័យ បង្កការភ្ញាក់ផ្អើលទាំងព្រឹក.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោក សាប់ យឿន ប្រធានស្នាក់ការច្រកទ្វាអត្តរជាតិជាំ និងលោក កែវ សារ៉ាត់ គយនិងរដ្ឋាករ ឃុបឃិតជាមួយក្រុមឈ្មួញឧក្រិដ្ឋកម្មព្រៃឈើ បើកដៃអោយមេឈ្មួញដឹកធ្យូងឆ្លងដែនទៅប្រទេសថៃ យ៉ាងគឃ្លើន.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន ទ្រង់បានយាងនាំព្រះរាជអំណោយ ចែកដល់ សិស្សានុសិស្ស២៥០នាក់ និងលោកគ្រូអ្នកគ្រូស្ម័គ្រចិត្ត ៦ នាក់ នៅចំណុចសាលារៀន អ៊ុងម៉ុង ភូមិអូរអំពិល...

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ភាពមិនប្រក្រតីរបស់ក្រុមហ៊ុន​ ដានី ដេង នាំជ្រូកពីថៃ លើសលិខិតអនុញ្ញាត.!!!

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
38 នាក់
ម្សិលមិញ :
200 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
2744 នាក់
ខែនេះ :
10544 នាក់
3 ខែនេះ :
38415 នាក់
សរុប :
713186 នាក់