ថ្ងៃច័ន្ទ ទី២០ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០៥០
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) ដែលមានទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ សូមអរគុណ៕
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត ស សុខា កត់សម្គាល់អំពីបុគ្គលិកលក្ខណៈជាអ្នកការទូតរបស់ឯកឧត្តម Patrick Murphy **|** ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត ស សុខា វាយតម្លៃជាវិជ្ជមាន និងមានសុទិដ្ឋិនិយមខ្ពស់ចំពោះការចូលរួមលើកកម្ពស់គុណភាពសេវាសង្គម និងកិច្ចគាំពារកុមាររបស់អង្គការយូនីសេហ្វ **|** អុញនោះយាយម៉ានិងតាសុខ យឿន​(ហៅតាជ័យសែន) ជួបរបស់ពិតហើយ កក្រើកស្ទឹងត្រែង កន្លែងកាប់ទន្ទ្រានព្រៃក្រឡាពស់ត្រូវបានបង្ក្រាបយ៉ាងក្តៅគគុក.!!! **|** មានវីដេអូ! តើលោក សុខ ប៊ុន នីន និងលោក គីម ចិន រួមនិ តា ណន មានខ្សែបង្អែកធំជាងលោកអភិបាលស្រុកគូលែនមែនរឺទេ? ទើបហ៊ានទន្ទ្រានដីព្រៃរាប់រយហិកតាលក់អោយឈ្មួញគ្រាក់ៗដោយមិនញញើតនឹងផ្លូវច្បាប់.! **|** អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធីដែន ឧត្ដមប្រឹក្សាផ្ទាល់ សម្តេចព្រះមហាសង្ឃរាជ នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជាទាំងពីរគណៈយាងចុះសួរសុខទុក្ខប្រជាពលករនៅច្រកទ្វារព្រំដែនអន្តរជាតិដូង ក្នុងស្រុកកំរៀង ខេត្តបាត់ដំបង **|** សហព័ន្ធស្វីស បន្តគាំទ្រកំណែទម្រង់វិមជ្ឈការនៅកម្ពុជា និងគម្រោងបណ្ដុះបណ្ដាលពង្រឹងសមត្ថភាពមន្ត្រីក្រសួងមហាផ្ទៃ **|** ព្រឹត្តិការណ៍សម្តែងក្បាច់គុនល្បុក្កតោ-ក្បាច់គុនសៅលីញ រួមគ្នា នៅមុខប្រាសាទបាយ័ន២៤មេសា.! **|** ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត ស សុខា បន្តដឹកនាំគណៈប្រតិភូ ស្ដាប់បទបង្ហាញពាក់ព័ន្ធវិស័យសុវត្ថិភាពនិងសណ្ដាប់ធ្នាប់សាធារណៈ **|** ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត ស សុខា និងប្រតិភូ អញ្ជើញស្តាប់បទបង្ហាញពាក់ព័ន្ធនឹងហិរញ្ញវត្ថុសាធារណៈ និងយន្តការជាក់ស្តែងនៃលទ្ធិប្រជាធិបតេយ្យដោយផ្ទាល់ **|** ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត ស សុខា និងលោកជំទាវ ដឹកនាំគណៈប្រតិភូជាន់ខ្ពស់ បំពេញទស្សនកិច្ចនៅប្រទេសស្វីស និងប្រទេសអាល្លឺម៉ង់ **|** កាស៊ីណូថ្មពេជ្រ"ច្រកក្អមសំណ"ជួលឲ្យថៅកែវៀតណាមបើកដៃឲ្យពលរខ្មែរចូលលេងល្បែងយ៉ាងកក្រឹកគគ្រេង.!!! **|** ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត ស សុខា អញ្ជើញទទួល និងសួរសុខទុក្ខបងប្អូនពលករខ្មែរវិលពីប្រទេសថៃ.!!! **|** ករណី​បង្ក្រាប​ក្លឹប​ថាំង​ហ៊ួយ​ KTV បញ្ជូន​អ្នក​លក់គ្រឿងញៀន​តែ១៥​នាក់​ទេទៅ​តុលាការ​! **|** ឯកឧត្តមបណ្ឌិត ទូច វណ្ណៈ ដឹកនាំប្រតិភូសមាគមសម្ព័ន្ធសារព័ត៌មានឯករាជ្យ ចូលជួបសម្តែងការគួរសមឯកឧត្តម ប៉េង ពោធិ៍សា អភិបាលខេត្តស្វាយរៀង **|** ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត ស សុខា សង្ឃឹមយ៉ាងមុតមាំថា បទវិន័យនគរបាលជាតិកម្ពុជាថ្មីនេះ នឹងធ្វើឱ្យកងកម្លាំងនគរបាលជាតិ ប្រកាន់ខ្ជាប់នូវវិន័យ មានឥរិយាបថថ្លៃថ្នូរ មានក្រមសីលធម៌វិជ្ជាជីវៈ ស័ក្តិសមជាអ្នកបម្រើនិងការពារប្រជាពលរដ្ខ **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Thu,25 April 2024 (Time 10:45 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

សហព័ន្ធស្វីស បន្តគាំទ្រកំណែទម្រង់វិមជ្ឈការនៅកម្ពុជា និងគម្រោងបណ្ដុះបណ្ដាលពង្រឹងសមត្ថភាពមន្ត្រីក្រសួងមហាផ្ទៃ
រដ្ឋាភិបាលស្វីស នឹងបន្តគាំទ្ររាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា ក្នុងការងារកំណែទម្រង់វិមជ្ឈការ ព្រមទាំងគម្រោងបណ្ដុះ អានបន្ត

Wed,24 April 2024 (Time 09:02 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត ស សុខា បន្តដឹកនាំគណៈប្រតិភូ ស្ដាប់បទបង្ហាញពាក់ព័ន្ធវិស័យសុវត្ថិភាពនិងសណ្ដាប់ធ្នាប់សាធារណៈ
សហព័ន្ធស្វីស៖ នារសៀលថ្ងៃទី២៣ ខែមេសា ឆ្នាំ២០២៤ ត្រូវពេលយប់នៅប្រទេសកម្ពុជា ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត អានបន្ត

Wed,24 April 2024 (Time 08:08 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត ស សុខា និងប្រតិភូ អញ្ជើញស្តាប់បទបង្ហាញពាក់ព័ន្ធនឹងហិរញ្ញវត្ថុសាធារណៈ និងយន្តការជាក់ស្តែងនៃលទ្ធិប្រជាធិបតេយ្យដោយផ្ទាល់
សហព័ន្ធស្វីស៖ ឈានចូលថ្ងៃទីពីរ នៃដំណើរទស្សនកិច្ច ពោលគឺនាព្រឹកថ្ងៃ២៣ ខែមេសា ឆ្នាំ២០២៤ នេះ អានបន្ត

Wed,25 October 2023 (Time 01:10 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អាល្លឺម៉ង់ ថា ជម្លោះ អ៊ីស្រាអែល-ប៉ាឡេស្ទីន គឺធ្វើតេស្តសហគមន៍អន្តរជាតិ.!!!
ប្រទេសអាល្លឺម៉ង់បាននិយាយកាលពីថ្ងៃអង្គារថា ជម្លោះរវាងអ៊ីស្រាអែល និងក្រុមប្រដាប់អាវុធប៉ាឡេស្ទីនហាម៉ាស់ អានបន្ត

Mon,23 October 2023 (Time 12:55 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ពលរដ្ឋស្ទើទូទាំងពិភពលោកលើកគ្នាបាតុកម្ម ទាមទារអោយអ៊ីស្រាអែល​បញ្ឈប់ការទម្លាក់គ្រាប់បែកលើតំបន់ ហ្គាហ្សា.!!!
ការបាតុកម្មបានកើតឡើងនៅទូទាំងពិភពលោក ទាមទារឲ្យអ៊ីស្រាអែល អានបន្ត

Sat,21 October 2023 (Time 05:58 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អ៊ីស្រាអែល នៅបន្តការវាយឆ្មក់តាមអាកាសសម្លាប់មនុស្ស ៤៦ នាក់ទៀតនៅហ្គាហ្សា.!!!
នាថ្ងៃសៅរ៍ ទី២១ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២៣នេះ យ៉ាងហោចណាស់មនុស្ស៤៦នាក់ ត្រូវបានសម្លាប់នៅក្នុងការវាយឆ្មក់ អានបន្ត

Mon,16 October 2023 (Time 06:25 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អ៊ីស្រាអែល វាយប្រហារតាមអាកាស បាក់អគារ សង្កត់មនុស្សជាង១០០០នាក់ នៅហ្គាហ្សា.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ ក្រុមការពារជនស៊ីវិលប៉ាឡេស្ទីននិយាយថា មនុស្សជាង១០០០នាក់ កំពុងបាត់ខ្លួននៅ អានបន្ត

Tue,10 October 2023 (Time 06:24 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ខេត្តចូឡាប៊ុក,កូរ៉េខាងត្បូងនិងខេត្តបន្ទាយមានជ័យ កម្ពុជាចាប់ផ្តើមសហប្រតិបត្តិការខេត្តចូឡាប៊ុក,កូរ៉េខាងត្បូង
ខេត្តចូឡាប៊ុក(Jeollabuk-Do) ភាគខាងត្បូងសាធារណរដ្ឋកូរ៉េឬប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង និងខេត្តបន្ទាយមានជ័យ អានបន្ត

Thu,24 August 2023 (Time 11:36 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

មកដឹងប្រវត្តិកូនស្រីពៅលោក ស្រេតថា នាយករដ្ឋមន្ត្រីទី៣០ថៃ កូនស្រីលោកកាន់ជំនួញវាល់លាននៅក្នុងដៃ ​ថែមទាំងមានប្រវត្តិសិក្សាខ្ពស់.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ ចាប់តាំងពី ព្រះមហាក្សត្រព្រះបាទ Maha Vajiralongkorn តែងតាំងលោក ស្រេតថា ថាវីស៊ីន (Srettha Thavisin) ជា​នាយក​រដ្ឋមន្ត្រី​ទី​៣០ របស់ប្រទេសថៃជាផ្លូវការ អានបន្ត

Tue,22 August 2023 (Time 07:05 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អតីតនាយករដ្ឋមន្ត្រីលោកThaksin Shinawatra បានមកដល់អាកាសយានដ្ឋានក្នុងទីក្រុងបាងកក បន្ទាប់ពីបាននិរទេសខ្លួនអស់រយៈពេល១៥ ឆ្នាំ ដោយមានការស្វាគមន៍ដោយក្រុមគ្រួសារនិងអ្នកគាំទ្រជាច្រើននាក់
ក្រុង​បាងកក៖ នៅ​ថ្ងៃ​ទី​២២ ខែ​សីហា ឆ្នាំ២០២៣នេះ យន្តហោះ​ឯកជន​ដឹក​លោក​ Thaksin Shinawatra បាន​ចុះ​ចត​នៅ​ម៉ោង​០៩​ព្រឹក​ថ្ងៃ​នេះ​ នៅ​អាកាសយានដ្ឋាន​ដនមឿង អានបន្ត

Fri,28 July 2023 (Time 09:14 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

មេទាហានស៊ីឈ្នួល បង្ហាញវត្តមានយ៉ាងភ្ញាក់ផ្អើល ក្នុងកិច្ចប្រជុំកំពូល រុស្ស៊ី-អាហ្វ្រិក
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ មេក្រុមហ៊ុនទាហានស៊ីឈ្នួល Wagner លោក Yevgeny Prigozhin បានបង្ហាញខ្លួនដ៏គួរឲ្យភ្ញាក់ផ្អើល អានបន្ត

Fri,28 July 2023 (Time 08:34 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

វិធីម្យ៉ាងគត់ ជួយអោយលោក ថាក់ស៊ីន ចៀសផុតពីការជាប់ពន្ធនាគារ ពេលវិលចូលស្រុក.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រីស្តីទីរបស់ប្រទេសថៃ លោក Wissanu Krea-ngam បាននិយាយកាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ទី២៧ ខែកក្កដាថា អានបន្ត

Wed,29 March 2023 (Time 09:44 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

សូមត្រៀមខ្លួន! ព្យុះព្រះអាទិត្យមួយទៀត កំពុងបោះពួយសំដៅមកផែនដី វាយប្រហារមនុស្សលោក.!!!
ព័ត៌មានអន្ដរជាតិ៖ បើយោងតាមការចុះផ្សាយ កម្ពុជាថ្មី មុនបន្តិច បានចុះផ្សាយថា ព្យុះព្រះអាទិត្យមួយទៀត កំពុងបោះពួយសំដៅមកតំបន់យក្សដែលមានទំហំធំជាងផែនដី២០ដង អានបន្ត

Sat,17 December 2022 (Time 09:14 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អ៊ុយក្រែន ថា រុស្ស៊ី កំពុងបង្វែរជម្លោះទៅជាការប្រឈមមុខដាក់គ្នាដោយ​ប្រដាប់អាវុធរយៈពេលយូរ.!!!
មន្ត្រីជាន់ខ្ពស់ អ៊ុយក្រែន លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ Oleksiy Gromov បានប្រាប់សន្និសីទសារព័ត៌មានមួយកាលពីថ្ងៃសុក្រថា អានបន្ត

Mon,12 December 2022 (Time 01:28 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

កញ្ញា ទូច​ ចាន់វត្តី ​ជាកីឡាការិនី​​ ដ៏​​ស្រស់​​ស្អាត​​ ឈ្នះ​មេដាយ​​មាស​​​​ ជើង​​ឯក​​គុន​​ខ្មែរ​​​អាស៊ាន...
កីឡាការិនី​គុន​ខ្មែរ​ជម្រើស​ជាតិ​កម្ពុជា ទូច ចាន់វត្តី ដែល​ត្រូវ​បាន​អ្នក​គាំទ្រ​ប្រដាល់​គុន​ខ្មែរ​ចាប់​អារម្មណ៍ ពី​សម្រស់​ ដ៏​ស្រស់​ស្អាត​ បាន​ឈ្នះ​មេដាយ​មាស អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត ស សុខា កត់សម្គាល់អំពីបុគ្គលិកលក្ខណៈជាអ្នកការទូតរបស់ឯកឧត្តម Patrick Murphy

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត ស សុខា វាយតម្លៃជាវិជ្ជមាន និងមានសុទិដ្ឋិនិយមខ្ពស់ចំពោះការចូលរួមលើកកម្ពស់គុណភាពសេវាសង្គម និងកិច្ចគាំពារកុមាររបស់អង្គការយូនីសេហ្វ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អុញនោះយាយម៉ានិងតាសុខ យឿន​(ហៅតាជ័យសែន) ជួបរបស់ពិតហើយ កក្រើកស្ទឹងត្រែង កន្លែងកាប់ទន្ទ្រានព្រៃក្រឡាពស់ត្រូវបានបង្ក្រាបយ៉ាងក្តៅគគុក.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

មានវីដេអូ! តើលោក សុខ ប៊ុន នីន និងលោក គីម ចិន រួមនិ តា ណន មានខ្សែបង្អែកធំជាងលោកអភិបាលស្រុកគូលែនមែនរឺទេ? ទើបហ៊ានទន្ទ្រានដីព្រៃរាប់រយហិកតាលក់អោយឈ្មួញគ្រាក់ៗដោយមិនញញើតនឹងផ្លូវច្បាប់.!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធីដែន ឧត្ដមប្រឹក្សាផ្ទាល់ សម្តេចព្រះមហាសង្ឃរាជ នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជាទាំងពីរគណៈយាងចុះសួរសុខទុក្ខប្រជាពលករនៅច្រកទ្វារព្រំដែនអន្តរជាតិដូង ក្នុងស្រុកកំរៀង ខេត្តបាត់ដំបង

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សហព័ន្ធស្វីស បន្តគាំទ្រកំណែទម្រង់វិមជ្ឈការនៅកម្ពុជា និងគម្រោងបណ្ដុះបណ្ដាលពង្រឹងសមត្ថភាពមន្ត្រីក្រសួងមហាផ្ទៃ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ព្រឹត្តិការណ៍សម្តែងក្បាច់គុនល្បុក្កតោ-ក្បាច់គុនសៅលីញ រួមគ្នា នៅមុខប្រាសាទបាយ័ន២៤មេសា.!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត ស សុខា បន្តដឹកនាំគណៈប្រតិភូ ស្ដាប់បទបង្ហាញពាក់ព័ន្ធវិស័យសុវត្ថិភាពនិងសណ្ដាប់ធ្នាប់សាធារណៈ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត ស សុខា និងប្រតិភូ អញ្ជើញស្តាប់បទបង្ហាញពាក់ព័ន្ធនឹងហិរញ្ញវត្ថុសាធារណៈ និងយន្តការជាក់ស្តែងនៃលទ្ធិប្រជាធិបតេយ្យដោយផ្ទាល់

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តមអភិសន្តិបណ្ឌិត ស សុខា និងលោកជំទាវ ដឹកនាំគណៈប្រតិភូជាន់ខ្ពស់ បំពេញទស្សនកិច្ចនៅប្រទេសស្វីស និងប្រទេសអាល្លឺម៉ង់

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
773 នាក់
ម្សិលមិញ :
506 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
4036 នាក់
ខែនេះ :
13907 នាក់
3 ខែនេះ :
34410 នាក់
សរុប :
1419653 នាក់