ថ្ងៃអាទិត្យ ទី១៧ ខែវិច្ឆិការ ឆ្នាំ២០១៩
លោក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) ( whatsapp +855 92190098 / +855 886606773 ) ( Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ) ( YouTube Chuong Vannang ) ចាងហ្វាងការផ្សាយ លោក ជួង វណ្ណអាង ( Tell.092190098 - 0886606773 ) លោកអ្នក អាចទំនាក់ទំនងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបាន ក្នុងតម្លៃសមរម្យ Tell. 092190098 - 0886606773 ។ ធនាគារឯកជនមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុគឺជាគ្រឹះស្ថានរបស់ឯកជនមួយរយភាគរយហើយមិនមែនជារបស់រដ្ឋឡើយ........
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
នាទីចែករំលែក វិធីងាយៗ! ដាំដូងមិនចាំបាច់ស្រោចទឹក ឆាប់បានផល.!!! **|** ថ្មីៗនេះ! អ្នកវិទ្យាសាស្ត្របានរកឃើញការកើនអាយុមនុស្សប្រុស គឺមើលស្រីស្អាតមួយថ្ងៃ១០ ដង បង្កើនអាយុដល់១០០ឆ្នាំ.!!! **|** រថយន្ត Hummer ០១គ្រឿង ឆ្លងចរន្តអគ្គិសនី បណ្តាលអោយឆេះ ស្ទើរទាំងស្រុង.!!! **|** (សូមទស្សនាៈមានវីដេអូ) អបអរសាទរទិវាបុណ្យឯករាជ្យជាតិ ខួបទី៦៦ (៩វិច្ឆិកា​១៩៥៣-៩វិច្ឆិកា​២០១៩) **|** (មានវីដេអូ) កំលាំងអធិការនគរបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត រួមសង្កាត់ទាំង៣ នៃខេត្តបន្ទាយមានជ័យ នៅតែអនុវត្តពង្រឹងបង្កើនស្មារតីយ៉ាងម៉ឺងមាត់ និង ប្តេជ្ញាការពាររដ្ឋធម្មនុញ្ញ ការពារ ជាតិ សាសនា​ ព្រះមហាក្សត្រ... **|** សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនជនជាតិឥណ្ឌូនេស៊ីម្នាក់! ដកហូតថ្នាំញៀនម៉ាទឹកកក ជិត១គីឡូក្រាម នៅច្រកទ្វាអន្តរជាតិត្រពាំងក្រៀល...!!! **|** (មានវីដេអូ) ពលរដ្ឋនាំគ្នាភ្ញាក់ផ្អើល! ដោយសារបុរសម្នាក់ យកកាំបិតចិតបន្លែ ធ្វើអត្តឃាតខ្លួនឯងទល់មុខ (ភែរើមែកស៍) តែមិនស្លាប់.!!! **|** (មានវីដេអូ) ពលរដ្ឋចំនួន៤គ្រួរសារនៅស្រុកអន្លង់វែង នៅតែបន្តទទូចសូមអំពាវនាវដល់ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្រ្ដី ជា សុផារ៉ា ជួយមើល លោក ស្ដើង វ៉ាន់ណេត លោក គឹម សំណាង ប្រធាននិង អនុប្រធាន ការិយាល័យភូមិបាលស្រុកអន្លង់វែង និងលោកផ្កាយ២ អ៊ុក គឹមលី បានឃុបឃិតគ្នា ក្លែងឯកសារយកដីរាស្រ្ដ...!!! **|** គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍រវាងឡានក្រឡុកស៊ីម៉ង់ត៍ របស់ក្រុមហ៊ុន ហុង ឆាយ និង ម៉ូតូ បណ្តាលអោយរងរបួសស្រាលម្នាក់ធ្ងន់ម្នាក់...!!! **|** មេប៉ុស្តិ៍សង្កាត់ទឹកថ្លាម្នាក់! បាញ់សម្លាប់ខ្លួនឯង ទំនងជាមានវិបត្តិក្នុងគ្រួសារ...!!! **|** (មានវីដេអូ)ពលរដ្ឋផ្ទុះកំហឹងទ្រាំលែងបាន! ចោទលោកឧត្ដមសេនីយ៍ទោ អ៊ុក គឹមលី ថា ជាផ្កាយចោរ ប្លន់យកដីរបស់ពួកគាត់...!!! **|** នារីជនជាតិថៃស្រស់សោភាពីរនាក់ជាប់អន្ទាក់សមត្ថកិច្ច!ជំនាញ រួមនិងថ្នាំញៀនជាង២៧ គីឡូក្រាម នៅព្រលានយន្តហោះសៀមរាប.!!! **|** ឯកឧត្តម ខៀវ កាញារីទ្ធ​ មន្រ្តីអ្នកនាំពាក្យ ត្រូវសហការគ្នាអោយបានច្រើន និង ជិតស្និតជាមួយអ្នកសារព័ត៌មាន ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មានត្រឹមត្រូវ ដែលអាចឆក់យកបេះដូង សាធារណៈអោយជនជឿជាក់លើរដ្ឋាភិបាល... **|** សមត្ថកិច្ចខេត្តកំពង់ធំ បង្ក្រាបករណីជួញដូរគ្រឿងញៀន ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យចំនួន ០៤ នាក់ ដកហូតថ្នាំញៀន ៤០ គីឡូក្រាម..!!! **|** ការិយាល័យភូមិបាលស្រុកអន្លង់វែង ឃុបឃិតគ្នាជាប្រព័ន្ធនិងលោកផ្កាយ២ ក្លែងឯកសារប្លន់យកដីកម្មសិទ្ធរាស្ត្រ៤ គ្រួសារ មានចំនួនដី៥ហិតា...!!! **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Thu,19 September 2019 (Time 08:23 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ក្លឹបបាល់ទាត់ Paris Saint-Germain ទទួលភ្ញៀវ Real Madrid ដោយបំបាក់ក្រុមភ្ញៀវ ដោយលទ្ធផល(V 3 - 0 V).. !!!
ទីក្រុងប៉ារីស៖ យប់ថ្ងៃ១៩ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩នេះការប្រកួតUEFA champion league ជើងទី1 នៃយប់មិញ ក្រុម Paris Saint-Germain ជាម្ចាស់ផ្ទះ ទទួលភ្ញៀវ Real Madrid ដោយបំបាក់ក្រុមភ្ញៀវដោយលទ្ធផល( V 3 - 0 V) ដោយកីឡាករលេខ 11 របស់ប៉ារីស german ឌីម៉ារៀនៅនាទី១៤ និងបន្ថែមគ្រាប់ទីពីរនៅនាទី 33 ដោយកីឡាករលេខ 11 ឌឺម៉ារៀដ៏ដែល ចប់តង់ទី1 លទ្ធផល 2-0។ អានបន្ត

Thu,19 September 2019 (Time 07:40 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ប្រធានាធីបតីអាមេរិក តែងតាំងលោក Robert C. O'Brien ជាទីប្រឹក្សាសន្តិសុខជាតិថ្មី...
វ៉ាស៊ីនតោន៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានអង់គ្លេស រ៉យទើ នៅថ្ងៃទី ១៩ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០១៩ នេះបានឲ្យដឹងថា ប្រធានាធិបតីអាមេរិក លោក ដូណាល់ ត្រាំ បានសម្រេចចិត្តតែងតាំងលោក Robert C. O'Brien ជាទីប្រឹក្សាសន្តិសុខជាតិអាមេរិកថ្មី ជំនួសលោក ចន បូលតុន ដែលត្រូវបានបណ្ដេញពីតំណែង កាលពីសប្ដាហ៍មុន។ អានបន្ត

Thu,12 September 2019 (Time 03:02 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អ៊ីរ៉ង់ថា សហរដ្ឋអាមេរិក គួរកាត់បន្ថយកម្តៅ ក្រោយការចាកចេញរបស់ទីប្រឹក្សាសន្តិសុខជាតិ...!!!
ឌូប៉ៃ ៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានអង់គ្លេស រ៉យទើ នៅថ្ងៃទី១២ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០១៩ នេះបានអោយដឹងថា៖ អានបន្ត

Thu,05 September 2019 (Time 02:21 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

លោក ដូណាល់ ត្រាំ និយាយថា ជំនួបជាមួយអ៊ីរ៉ង់ អាចនឹងធ្វើឡើងនៅ មហាសន្និបាតអង្គការ សហប្រជាជាតិ..!!!
វ៉ាស៊ីនតោន៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មាន Channel News Asia នៅថ្ងៃទី៥ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ បានអោយដឹងថា៖ ប្រធានាធិបតីអាមេរិក លោក ដូណាល់ ត្រាំ បាននិយាយថា ជំនួបជាមួយ ប្រធានាធិបតីអ៊ីរ៉ង់ លោក Hassan Rouhani អាចនឹងត្រូវធ្វើឡើងនាឱកាសនៃកិច្ចប្រជុំ មហាសន្និបាតអង្គការសហប្រជាជាតិ ក្នុងទីក្រុងញូយ៉ក នៅខែកញ្ញានេះ។ អានបន្ត

Tue,03 September 2019 (Time 01:06 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

កងទ័ពជើងទឹក អ៊ីរ៉ង់ ពង្រាយនាវាចម្បាំង-មីស៊ីល! និងឧទ្ធម្ភាគចក្រ ដើម្បីធ្វើសមយុទ្ធនៅដែនសមុទ្រកាសព្យែន!!!
តេហេរ៉ង់៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានចិន ស៊ីន ហួ នៅថ្ងៃទី ៣ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ នេះបានអោយដឹងថា៖ កងទ័ពជើងទឹកនៃប្រទេសអ៊ីរ៉ង់បានធ្វើការដាក់ពង្រាយ នាវាចម្បាំងដែលមានជើងទម្របាញ់មីស៊ីល និងឧទ្ធម្ភាគចក្រផងដែរ ដើម្បីធ្វើសមយុទ្ធនៅក្នុងដែនសមុទ្រកាសព្យែន (Caspian Sea) នៅដើមសប្តាហ៍នេះតែម្តង។ អានបន្ត

Mon,02 September 2019 (Time 04:23 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ក្រុមបាតុករហុងកុង បង្កចលាចលម្តងទៀតហើយ! នៅផ្លូវរថភ្លើងក្រោមដី ស្របពេលក្រុងប៉េកាំង កំពុងក្តៅស្លឹកត្រចៀក...!!!
ហុងកុង៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានសឹង្ហបុរី Channel News Asia នៅថ្ងៃទី២ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០១៩ នេះបានអោយដឹងថា៖ ក្រុមបាតុករក្រុងហុងកុងនៅព្រឹកថ្ងៃចន្ទនេះ បានបង្កភាពចលាចលជាថ្មី នៅឯស្ថានីយរថភ្លើងក្រោមដី ដ៏មមាញឹកនៅក្នុងទីក្រុង បន្ទាប់ពីបានប៉ះទង្គិចគ្នាដ៏ហិង្សានៅក្នុងបាតុកម្មតវ៉ាកាលពីថ្ងៃសៅរ៍ និងថ្ងៃអាទិត្យចុងសប្ដាហ៍កន្លងទៅនេះ។ អានបន្ត

Mon,02 September 2019 (Time 03:44 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សហរដ្ឋអាមេរិក និង ចិន! ផ្ដើមដំឡើងពន្ធដាក់គ្នាជាថ្មីក្មុងសង្រ្គាមពាណិជ្ជកម្ម...!!!
វ៉ាស៊ីនតោន៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មាន រ៉យទើ នៅថ្ងៃទី២ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ បានអោយដឹងថា៖ ការដំឡើងពន្ធ លើផលិតផលនាំចូលពីចិន មានតម្លៃជាង ១២៥ ពាន់លានដុល្លារ របស់សហរដ្ឋអាមេរិក ក្នុងដំណាក់កាលទីមួយ បានចូលជាធរមានហើយនៅថ្ងៃអាទិត្យនេះ ខណៈចិន ក៏ប្រកាសដំឡើងពន្ធជាការសងសឹកដូចគ្នាដែរ។ អានបន្ត

Mon,02 September 2019 (Time 03:20 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អ៊ីស្រាអែល ព្រមាន! ចាប់ផ្តើមវាយប្រហាតំបន់មួយទៀតនៅលីបង់...!!!
យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារ ព័ត៌មានចិន China Daily នៅថ្ងៃទី២ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ បានអោយដឹងថា៖ នាយករដ្ឋមន្រ្តី អ៊ីស្រាអែល លោក បេនចាមីនណេតាន់យ៉ាហ៊ូ បាននិយាយកាលពីថ្ងៃអាទិត្យថា៖ ប្រទេសរបស់លោកបានត្រៀមខ្លួនរួចជា ស្រេច ដើម្បីធ្វើការវាយប្រហារមួយផ្សេងទៀតនៅឯ ហេសបូឡា ប្រទេសលីបង់ បន្ទាប់ពីមានការវាយប្រហារបានផ្ទុះឡើងនៅតាមបណ្តោយព្រំដែនលីបង់។ អានបន្ត

Thu,29 August 2019 (Time 06:53 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

យោធា ចិន! ប្តេជ្ញារួមចំណែកថ្មីចំពោះស្ថេរភាពនៅហុងកុង...!!!
យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារសារព័ត៌មាន រ៉យទ័រ នៅថ្ងៃទី២៩ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ បានអោយដឹងថា៖ កាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ យោធា ចិន បានប្តេជ្ញារួមចំណែកថ្មីដើម្បីថែរក្សាភាពរុងរឿង និង ស្ថេរភាពនៅហុងកុង។ អានបន្ត

Tue,27 August 2019 (Time 08:04 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

លោក ដូណាល់ ត្រាំ និង ប្រធានាធិបតី អ៊ីរ៉ង់គ្រោងជួបគ្នាហើយដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហារ.!!!
ទីក្រុងប៉ារីស៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មាន Channel News Asia នៅថ្ងៃទី២៧ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ បានអោយដឹងថា៖ ប្រធានាធិបតីអាមេរិក លោក ដូណាល់ ត្រាំ បាននិយាយថា៖ លោកអាចនឹងជួបជាមួយប្រធានាធិបតី អ៊ីរ៉ង់ លោក ហាសាន់ រូហានី នៅពេលវេលាសក្តិសមណាមួយ ដើម្បីដោះស្រាយ បញ្ហាបច្ចុប្បន្ន រវាងប្រទេសទាំង២។ អានបន្ត

Mon,26 August 2019 (Time 09:40 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អ៊ីស្រាអែល! បើកការវាយប្រហារលើយន្ដហោះដ្រូនរបស់ អ៊ីរ៉ង់ នៅក្នុងប្រទេសស៊ីរីហើយ.!!!
អ៊ីស្រាអែល៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មាន The Time of Israe l នៅថ្ងៃទី២៦ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៩ នេះបានអោយដឹងថា៖ អ៊ីស្រាអែល បានបើកការវាយប្រហារលើមូលដ្ឋានយោធាមអ៊ីរ៉ង់ជាច្រើនកន្លែង នៅក្នុងប្រទេស ស៊ីរី ក្នុងគោលបំណងបំផ្លាញយន្ដហោះ ដ្រូន ដែលកងកម្លាំង អ៊ីរ៉ង់ ទុកប្រើប្រាស់ដើម្បីវាយប្រហារ លើ អ៊ីស្រាអែល។ អានបន្ត

Mon,26 August 2019 (Time 08:54 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អង់គ្លេស! បន្ថែមនាវាចម្បាំងគ្រឿង០១គ្រឿងទៀត ដើម្បីទៅល្បាតច្រកសមុទ្រ Hormuz ដែលជាតំបន់ក្តៅ.!!!
ឡុងដ៍៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មាន Sputnik កាលពីថ្ងៃទី២៦ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ បានអោយដឹងថា៖ កងទ័ពជើងទឹករបស់អង់គ្លេស បានអោយដឹងថា៖ នាវាចម្បាំងមួយគ្រឿងទៀតគឺ HMS Defender នឹងត្រូវធ្វើប្រតិបត្តិការនៅ ច្រកសមុទ្រ Hormuz ក្រោមក្របខណ្ឌនៃបេសកកម្មល្បាតតំបន់នោះ ដែលផ្តួចផ្តើមឡើងដោយសហរដ្ឋអាមេរិក។ អានបន្ត

Thu,15 August 2019 (Time 03:33 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អុញនោះ អ៊ីរ៉ង់! ហ៊ានព្រមានអាមេរិក និងក្រុមប្រទេសសម្ព័ន្ធមិត្ត ជុំវិញបេសកកម្មល្បាតឈូងសមុទ្រពែក...!!!
ទីក្រុងតេហេរ៉ង់៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានរុស្ស៊ី Sputnik កាលពីថ្ងៃទី១៤ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៩ បានអោយដឹងថា៖ ប្រធានាធិបតី អ៊ីរ៉ង់ លោក ហាស្សាន រួហានី (Hassan Rouhani) បានថ្កោលទោសគម្រោងបេសកកម្ម ល្បាតឈូងសមុទ្រពែករបស់សហរដ្ឋអាមេរិក អានបន្ត

Wed,14 August 2019 (Time 11:41 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ចិន!ច្រានចោលសំណើទស្សនកិច្ចរបស់នាវាចម្បាំងអាមេរិក ស្របពេលនាវាចិនកំពុង ចល័តទៅតំបន់ក្បែរព្រំដែនទីក្រុងហុងកុង.!!!
វ៉ាស៊ីនតោន៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានអង់គ្លេស រ៉យទើ នៅថ្ងៃទី១៤ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ បានអោយដឹងថា៖ ក្រុមមន្ត្រីអាមេរិក បានអោយដឹងថា ចិន បានទាត់ចោលសំណើបំពេញទស្សនកិច្ច របស់នាវាចម្បាំងអាមេរិក ចំនួន០២គ្រឿង មកកាន់កំពង់ផែទីក្រុងហុងកុង អានបន្ត

Wed,14 August 2019 (Time 10:27 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អាមេរិក.! ពន្យារពេលដាក់ពន្ធលើទំនិញចិនមួយចំនួន...!!!
វ៉ាស៊ីនតោន៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មាន រ៉យទើ នៅថ្ងៃទី១៤ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៩នេះ បានអោយដឹងថា៖ ការិយាល័យតំណាងពាណិជ្ជកម្មសហរដ្ឋអាមេរិក អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

នាទីចែករំលែក វិធីងាយៗ! ដាំដូងមិនចាំបាច់ស្រោចទឹក ឆាប់បានផល.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ថ្មីៗនេះ! អ្នកវិទ្យាសាស្ត្របានរកឃើញការកើនអាយុមនុស្សប្រុស គឺមើលស្រីស្អាតមួយថ្ងៃ១០ ដង បង្កើនអាយុដល់១០០ឆ្នាំ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រថយន្ត Hummer ០១គ្រឿង ឆ្លងចរន្តអគ្គិសនី បណ្តាលអោយឆេះ ស្ទើរទាំងស្រុង.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(សូមទស្សនាៈមានវីដេអូ) អបអរសាទរទិវាបុណ្យឯករាជ្យជាតិ ខួបទី៦៦ (៩វិច្ឆិកា​១៩៥៣-៩វិច្ឆិកា​២០១៩)

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ) កំលាំងអធិការនគរបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត រួមសង្កាត់ទាំង៣ នៃខេត្តបន្ទាយមានជ័យ នៅតែអនុវត្តពង្រឹងបង្កើនស្មារតីយ៉ាងម៉ឺងមាត់ និង ប្តេជ្ញាការពាររដ្ឋធម្មនុញ្ញ ការពារ ជាតិ សាសនា​ ព្រះមហាក្សត្រ...

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនជនជាតិឥណ្ឌូនេស៊ីម្នាក់! ដកហូតថ្នាំញៀនម៉ាទឹកកក ជិត១គីឡូក្រាម នៅច្រកទ្វាអន្តរជាតិត្រពាំងក្រៀល...!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ) ពលរដ្ឋនាំគ្នាភ្ញាក់ផ្អើល! ដោយសារបុរសម្នាក់ យកកាំបិតចិតបន្លែ ធ្វើអត្តឃាតខ្លួនឯងទល់មុខ (ភែរើមែកស៍) តែមិនស្លាប់.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ) ពលរដ្ឋចំនួន៤គ្រួរសារនៅស្រុកអន្លង់វែង នៅតែបន្តទទូចសូមអំពាវនាវដល់ឯកឧត្ដមទេសរដ្ឋមន្រ្ដី ជា សុផារ៉ា ជួយមើល លោក ស្ដើង វ៉ាន់ណេត លោក គឹម សំណាង ប្រធាននិង អនុប្រធាន ការិយាល័យភូមិបាលស្រុកអន្លង់វែង និងលោកផ្កាយ២ អ៊ុក គឹមលី បានឃុបឃិតគ្នា ក្លែងឯកសារយកដីរាស្រ្ដ...!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍រវាងឡានក្រឡុកស៊ីម៉ង់ត៍ របស់ក្រុមហ៊ុន ហុង ឆាយ និង ម៉ូតូ បណ្តាលអោយរងរបួសស្រាលម្នាក់ធ្ងន់ម្នាក់...!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

មេប៉ុស្តិ៍សង្កាត់ទឹកថ្លាម្នាក់! បាញ់សម្លាប់ខ្លួនឯង ទំនងជាមានវិបត្តិក្នុងគ្រួសារ...!!!

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
92 នាក់
ម្សិលមិញ :
405 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
2031 នាក់
ខែនេះ :
14866 នាក់
3 ខែនេះ :
51408 នាក់
សរុប :
378966 នាក់