ថ្ងៃសៅរ៍ ទី០៦ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២០
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) លោកអ្នក អាចទំនាក់ទំនងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបាន ក្នុងតម្លៃសមរម្យ Tell. 092190098 - 0886606773 ទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ។ហាងលក់ទូរស័ព្ទដៃ លី គ័ង ក្រុងប៉ោយប៉ែត មានលក់ទូរស័ព្ទដៃទំនើបគ្រប់ប្រភេទ ព័ត៌មាលម្អិតៈ សូមទំនាក់ទំនងតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទបួនខ្សែ👉 ☎️Tell.014 99 99 56 (Cellcad) ☎️.078 99 99 12 (Cellcad) ☎️.098 64 93 56 (Smart) ☎️.060 64 93 56 (Metfone) សូមអរគុណ។ ធនាគារឯកជនមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុគឺជាគ្រឹះស្ថានរបស់ឯកជនមួយរយភាគរយហើយមិនមែនជារបស់រដ្ឋឡើយ........
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ថ្មីៗនេះល្បីថា! លោក ភឺនផល្លា មាន (សជណ) គ្រប់ដណ្តប់លើបឹងធំដែលជាឡូនេសាទ...??? **|** (មានវីដេអូ) ថ្មីៗនេះទីតាំងមជ្ឈមណ្ឌលកម្សាន្ត(រ៉ក់)ដែលធ្លាប់មានឈ្មោះស្អុយសាយភាយដោយសារបញ្ហាគ្រឿងញៀន ខណៈនេះត្រូវបានគេវាយបំផ្លាញចោលទាំងស្រុង.!!! **|** (មានវីដេអូ) រថយន្ត(ក្រុមហ៊ុនលក់ទឹកកក គិម ជី) បើកបរខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន.! បានឆក់យកអាយុជីវិតឪពុកកូន០២នាក់ អតីតយុទ្ធជន ក្នុងករណីគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍.!!! **|** កម្លាំងអាវុធហត្ថមូលដ្ឋានក្រុងប៉ោយប៉ែត ចាប់បានជនសង្ស័យ៣នាក់ ក្នុងករណីឆក់កាបូប.!!! **|** (មានវីដេអូ) ខ្លាំងម៉ែន.! លោក អុឹង ជាវឆាយ ដល់ថ្នាក់ មហាជន​ សូមអំពាវនាវដល់ នាយឧត្ដមសេនីយ៍ សៅ សុខា ជួយកោះហៅឆ្លើយបំភ្លឺ ដែលមន្ត្រីយោធារូបនេះរកស៊ីបទល្មើសឈើជាង១០ឆ្នាំហើយ នៅតែបន្ដសកម្មភាពដ៏ដែល.!!! **|** (មានវីដេអូ)-លោកវរសេនីយ៍ត្រី លាង ពៅ មន្រ្តីនគរបាលនាយកដ្ឋានចារកម្មក្រសួងមហាផ្ទៃបានធ្វើការបដិសេធជុំវិញព័ត៌មានផ្សាយចោទប្រកាន់ថា ជំរិតទារលុយពីអ្នករកស៊ីឈើ និងដេញកាក់រថយន្តប្រជាពលរដ្ឋ..!!! **|** អគ្គីភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះ៤ខ្នង ដោយសារតែផ្សារដែកខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន.!!! **|** សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនពលករខ្មែរប្រុសស្រី១៥នាក់ ពីរករណីផ្សេងគ្នា បំរ៉ុងលួចឆ្លងដែនខុសច្បាប់ចេញទៅប្រទេសថៃ.!!! **|** កម្លាំងសមត្ថកិច្ចកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តកំពង់ឆ្នាំងចុះបង្ក្រាបបនល្បែងអាប៉ោងមួយកន្លែង ឃាត់ខ្លួនបានមនុស្សចំនួន៤នាក់ រួមនឹងវត្ថុតាង នៅក្នុងស្រុកបរិបូណ៌.!!! **|** រថយន្តធ្វើផ្លូវថោយក្រោយមិនប្រយ័ត្ន កិនអ្នកជិះម៉ូតូបណ្តាលអោយរងរបួសធ្ងន់ម្នាក់.!!! **|** សិក្ខាកាមយោធាថ្មីភូមិភាគពិសេស១៥៥នាក់ហ្វឹកហាត់បាញ់គ្រាប់ពិតជាក់ស្តែង អាវុធអាកា៤៧ និងអាវុធ១២,៧មម នៅភ្នំជើងលៀង ក្នុងភូមិកោះខ្ទុំ ដើម្បីពង្រឹងសមត្ថភាពកងទ័ព.!!! **|** ឯកឧត្តម ឧត្តមសេនីយ៍ឯក ហ៊ុន សំណាង ចុះសួរសុខទុក្ខគ្រួសារលោកវរសេនីយ៍ត្រី អេម ពៅ ដែលរងគ្រោះដោយភ្លើងឆេះផ្ទះ... **|** ក្តៅៗ.! កូនប្រុសបង្កើត ខឹងចុចទូរស័ព្ទមកឪពុកមិនលើក ដល់ផ្ទះទាញអង្រេរ វាយឪពុកខ្លួនស្លាប់.!!! **|** (មានវីដេអូ) រថយន្ត០២គ្រឿង.! សាកកម្លាំងគ្នាទាំងព្រឹក បង្កអោយស្លាប់១ម្នាក់ និងរបួសធ្ងន់ស្រាល់៤នាក់.!!! **|** (មានវីដេអូ)-ដោយមានកាផ្តើម ចេញពីឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី កែ គឹមយ៉ាន និង លោកជំទាវ ធ្វើអោយ (វត្តគិរីធម្មបទ ខ្លាកូនថ្មី) ផុសរំលេចចេញជារូបរាងថ្មី ជាវត្តអារាម ព្រះពុទ្ធសាសនា ផ្សាជាប់ និងសង្គម ដែលជាទីសក្ការៈសម្រាប់ប្រជាពលរដ្ឋ.!!! **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Wed,25 March 2020 (Time 06:55 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ព្រះអង្គម្ចាស់ ឆាល (Charles) នៃប្រទេស វែល ឆ្លងជំងឺCOVID-19.!!!
វែល៖ ព្រះអង្គម្ចាស់ ឆាល (Charles) នៃប្រទេសវែលស្ថិតក្នុងចក្រភពអង់គ្លេស ដែលមានជន្មាយុ ៧១ ព្រះវស្សា អានបន្ត

Fri,20 March 2020 (Time 12:16 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

១០០% ហើយ.! ចិន បានរកឃេីញ វ៉ាក់សាំង ព្យាបាលជំងឺCovid-19 ដោយជោគជ័យ ត្រៀមផលិតក្នុងទ្រង់ទ្រាយធំ ដើម្បីជួយសង្គ្រោះពិភពលោក.!!!
ប្រទេសចិន៖ យោងតាមព័ត៌មានជាផ្លូវការបានជូនដំណឹងល្អបំផុត ខណៈក្រុម​ស្រាវជ្រាវវិទ្យាសាស្រ្តដែលដឹកនាំដោយលោកស្រី Chen Wei អានបន្ត

Wed,18 March 2020 (Time 09:32 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ធ្ងន់ធ្ងរហើយអ៊ីតាលី.! អ្នកឆ្លងកូវីដ-19 កើនឡើងដល់ជិត ២៨០០០នាក់ គ្រាន់តែម្សិលមិញស្លាប់​ ៣៤៩ នាក់.!!!
បានរាយការណ៍កាលពីថ្ងៃចន្ទថា៖ អានបន្ត

Wed,18 March 2020 (Time 11:45 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សាហាវណាស់ វិរុស Covid-19.! បានវាយលុកដល់រដ្ឋជាង ៥០ នៅសហរដ្ឋអាមេរិក ខណៈអ្នកស្លាប់នៅតែបន្ដកើនឡើង...!!!
អាមេរិក៖ តាមការចេញផ្សាយសារព័ត៌មាន BBC នាថ្ងៃទី១៨ ខែមិនា ឆ្នាំ២០២០ វីរុសឆ្លងវីរុស Covid-19 ដ៏សាហាវនេះបានរាលដាលដល់រដ្ឋចំនួន ៥០ នៅសហរដ្ឋអាមេរិក​ អានបន្ត

Tue,17 March 2020 (Time 04:26 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

សូមកុំភ័យ.!ចិននិងបញ្ជូនសម្ភារៈថ្នាំពេទ្យតាមជើងហោះហើរ មកជួយដល់អ្នកជម្ងឺកូវីដ-១៩ នៅកម្ពុជាយប់នេះហើយ..!!!
POIPETPOSTNEWS.COM៖ យោងតាមការចុះផ្សាយនៅក្នុងភេកផ្លូវការរបស់ស្ថានទូតចិន អានបន្ត

Sun,09 February 2020 (Time 09:50 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ក្តៅៗ.!ទាហានថៃម្នាក់ ដែលបាញ់សម្លាប់មនុស្ស ២៥នាក់ ត្រូវបានប៉ូលិសបាញ់សម្លាប់ហើយ.!!!
ប្រទេសថៃ៖ ទាហានថៃម្នាក់ ដែលបានបាញ់សម្លាប់មនុស្ស ២៥ នាក់ ត្រូវបានកងកម្លាំងសន្តិសុខថៃ បាញ់សម្លាប់ហើយ អានបន្ត

Wed,08 January 2020 (Time 11:04 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

រន្ធត់ចិត្តណាស់! កងទ័ពយោធាអាមេរិកលាគ្រួសារទាំងទឹកភ្នែក ចាក់ចំបេះដូងប្រជាជនទូទាំងសកលលោក ខណៈយោធាអាមេរិក ៣០នាក់បាត់បង់ជីវិត ដោយសាររងការវាយប្រហាររបស់ អ៊ីរ៉ង់.!!!
សហរដ្ឋអាមេរិក៖ រូបភាពនៃយោធាអាមេរិកជាច្រើនសន្លឹកដែលបានសម្រក់ទឹកភ្នែកពេលលាក្រុមគ្រួសារចេញទៅការពារជាតិ អានបន្ត

Thu,21 November 2019 (Time 03:24 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ឡាវ និង ថៃ កំពុងបារម្ភយ៉ាងខ្លាំង! ខណៈរញ្ជួយដីទ្រង់ទ្រាយធំបានកើតឡើងនៅប្រទេសខ្លួន..!!!
បើយោងតាមភ្នាក់ងារ​សិក្សា​ស្រាវជ្រាវ​ អំពីការរញ្ជួយដី (EMSC)​បានបញ្ជាក់ថា៖ ការរញ្ជួយដីកម្រិត​៦រ៉ិចទ័រ​ បានវាយប្រហារនៅភាគពាយព្យ ប្រហែល​២១៩គីឡូម៉ែត្រ ពី​ទីក្រុងវៀងច័ន្ទ ប្រទេសឡាវ​ នៅថ្ងៃទី២១ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៩ ដែលមានជម្រៅ​ប្រហែល​១០គីឡូម៉ែត្រ ។ អានបន្ត

Tue,19 November 2019 (Time 12:47 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អស្ចារ្យណាស់ គង់ សំបូរ កីឡាករប្រដាល់ខ្មែរ តស៊ូដល់ដង្ហើមចុងក្រោយ វាយកីឡាករថៃរហូតដល់សន្លប់ កក្រើកសង្វៀន Super Champ...
ក្រុងបាងកក៖ ការប្រកួតប្រដាល់សេរី កម្មវិធី Muay Thai Super Champ នៅប្រទេសថៃកាលពីថ្ងៃអាទិត្យកន្លងទៅ អានបន្ត

Thu,19 September 2019 (Time 08:23 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ក្លឹបបាល់ទាត់ Paris Saint-Germain ទទួលភ្ញៀវ Real Madrid ដោយបំបាក់ក្រុមភ្ញៀវ ដោយលទ្ធផល(V 3 - 0 V).. !!!
ទីក្រុងប៉ារីស៖ យប់ថ្ងៃ១៩ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩នេះការប្រកួតUEFA champion league ជើងទី1 នៃយប់មិញ ក្រុម Paris Saint-Germain ជាម្ចាស់ផ្ទះ ទទួលភ្ញៀវ Real Madrid ដោយបំបាក់ក្រុមភ្ញៀវដោយលទ្ធផល( V 3 - 0 V) ដោយកីឡាករលេខ 11 របស់ប៉ារីស german ឌីម៉ារៀនៅនាទី១៤ និងបន្ថែមគ្រាប់ទីពីរនៅនាទី 33 ដោយកីឡាករលេខ 11 ឌឺម៉ារៀដ៏ដែល ចប់តង់ទី1 លទ្ធផល 2-0។ អានបន្ត

Thu,19 September 2019 (Time 07:40 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ប្រធានាធីបតីអាមេរិក តែងតាំងលោក Robert C. O'Brien ជាទីប្រឹក្សាសន្តិសុខជាតិថ្មី...
វ៉ាស៊ីនតោន៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានអង់គ្លេស រ៉យទើ នៅថ្ងៃទី ១៩ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០១៩ នេះបានឲ្យដឹងថា ប្រធានាធិបតីអាមេរិក លោក ដូណាល់ ត្រាំ បានសម្រេចចិត្តតែងតាំងលោក Robert C. O'Brien ជាទីប្រឹក្សាសន្តិសុខជាតិអាមេរិកថ្មី ជំនួសលោក ចន បូលតុន ដែលត្រូវបានបណ្ដេញពីតំណែង កាលពីសប្ដាហ៍មុន។ អានបន្ត

Thu,12 September 2019 (Time 03:02 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

អ៊ីរ៉ង់ថា សហរដ្ឋអាមេរិក គួរកាត់បន្ថយកម្តៅ ក្រោយការចាកចេញរបស់ទីប្រឹក្សាសន្តិសុខជាតិ...!!!
ឌូប៉ៃ ៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានអង់គ្លេស រ៉យទើ នៅថ្ងៃទី១២ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០១៩ នេះបានអោយដឹងថា៖ អានបន្ត

Thu,05 September 2019 (Time 02:21 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

លោក ដូណាល់ ត្រាំ និយាយថា ជំនួបជាមួយអ៊ីរ៉ង់ អាចនឹងធ្វើឡើងនៅ មហាសន្និបាតអង្គការ សហប្រជាជាតិ..!!!
វ៉ាស៊ីនតោន៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មាន Channel News Asia នៅថ្ងៃទី៥ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ នេះ បានអោយដឹងថា៖ ប្រធានាធិបតីអាមេរិក លោក ដូណាល់ ត្រាំ បាននិយាយថា ជំនួបជាមួយ ប្រធានាធិបតីអ៊ីរ៉ង់ លោក Hassan Rouhani អាចនឹងត្រូវធ្វើឡើងនាឱកាសនៃកិច្ចប្រជុំ មហាសន្និបាតអង្គការសហប្រជាជាតិ ក្នុងទីក្រុងញូយ៉ក នៅខែកញ្ញានេះ។ អានបន្ត

Tue,03 September 2019 (Time 01:06 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

កងទ័ពជើងទឹក អ៊ីរ៉ង់ ពង្រាយនាវាចម្បាំង-មីស៊ីល! និងឧទ្ធម្ភាគចក្រ ដើម្បីធ្វើសមយុទ្ធនៅដែនសមុទ្រកាសព្យែន!!!
តេហេរ៉ង់៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានចិន ស៊ីន ហួ នៅថ្ងៃទី ៣ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ នេះបានអោយដឹងថា៖ កងទ័ពជើងទឹកនៃប្រទេសអ៊ីរ៉ង់បានធ្វើការដាក់ពង្រាយ នាវាចម្បាំងដែលមានជើងទម្របាញ់មីស៊ីល និងឧទ្ធម្ភាគចក្រផងដែរ ដើម្បីធ្វើសមយុទ្ធនៅក្នុងដែនសមុទ្រកាសព្យែន (Caspian Sea) នៅដើមសប្តាហ៍នេះតែម្តង។ អានបន្ត

Mon,02 September 2019 (Time 04:23 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍

ក្រុមបាតុករហុងកុង បង្កចលាចលម្តងទៀតហើយ! នៅផ្លូវរថភ្លើងក្រោមដី ស្របពេលក្រុងប៉េកាំង កំពុងក្តៅស្លឹកត្រចៀក...!!!
ហុងកុង៖ យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារព័ត៌មានសឹង្ហបុរី Channel News Asia នៅថ្ងៃទី២ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០១៩ នេះបានអោយដឹងថា៖ ក្រុមបាតុករក្រុងហុងកុងនៅព្រឹកថ្ងៃចន្ទនេះ បានបង្កភាពចលាចលជាថ្មី នៅឯស្ថានីយរថភ្លើងក្រោមដី ដ៏មមាញឹកនៅក្នុងទីក្រុង បន្ទាប់ពីបានប៉ះទង្គិចគ្នាដ៏ហិង្សានៅក្នុងបាតុកម្មតវ៉ាកាលពីថ្ងៃសៅរ៍ និងថ្ងៃអាទិត្យចុងសប្ដាហ៍កន្លងទៅនេះ។ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ថ្មីៗនេះល្បីថា! លោក ភឺនផល្លា មាន (សជណ) គ្រប់ដណ្តប់លើបឹងធំដែលជាឡូនេសាទ...???

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ) ថ្មីៗនេះទីតាំងមជ្ឈមណ្ឌលកម្សាន្ត(រ៉ក់)ដែលធ្លាប់មានឈ្មោះស្អុយសាយភាយដោយសារបញ្ហាគ្រឿងញៀន ខណៈនេះត្រូវបានគេវាយបំផ្លាញចោលទាំងស្រុង.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ) រថយន្ត(ក្រុមហ៊ុនលក់ទឹកកក គិម ជី) បើកបរខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន.! បានឆក់យកអាយុជីវិតឪពុកកូន០២នាក់ អតីតយុទ្ធជន ក្នុងករណីគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កម្លាំងអាវុធហត្ថមូលដ្ឋានក្រុងប៉ោយប៉ែត ចាប់បានជនសង្ស័យ៣នាក់ ក្នុងករណីឆក់កាបូប.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ) ខ្លាំងម៉ែន.! លោក អុឹង ជាវឆាយ ដល់ថ្នាក់ មហាជន​ សូមអំពាវនាវដល់ នាយឧត្ដមសេនីយ៍ សៅ សុខា ជួយកោះហៅឆ្លើយបំភ្លឺ ដែលមន្ត្រីយោធារូបនេះរកស៊ីបទល្មើសឈើជាង១០ឆ្នាំហើយ នៅតែបន្ដសកម្មភាពដ៏ដែល.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

(មានវីដេអូ)-លោកវរសេនីយ៍ត្រី លាង ពៅ មន្រ្តីនគរបាលនាយកដ្ឋានចារកម្មក្រសួងមហាផ្ទៃបានធ្វើការបដិសេធជុំវិញព័ត៌មានផ្សាយចោទប្រកាន់ថា ជំរិតទារលុយពីអ្នករកស៊ីឈើ និងដេញកាក់រថយន្តប្រជាពលរដ្ឋ..!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អគ្គីភ័យលេបត្របាក់ផ្ទះ៤ខ្នង ដោយសារតែផ្សារដែកខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនពលករខ្មែរប្រុសស្រី១៥នាក់ ពីរករណីផ្សេងគ្នា បំរ៉ុងលួចឆ្លងដែនខុសច្បាប់ចេញទៅប្រទេសថៃ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កម្លាំងសមត្ថកិច្ចកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តកំពង់ឆ្នាំងចុះបង្ក្រាបបនល្បែងអាប៉ោងមួយកន្លែង ឃាត់ខ្លួនបានមនុស្សចំនួន៤នាក់ រួមនឹងវត្ថុតាង នៅក្នុងស្រុកបរិបូណ៌.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រថយន្តធ្វើផ្លូវថោយក្រោយមិនប្រយ័ត្ន កិនអ្នកជិះម៉ូតូបណ្តាលអោយរងរបួសធ្ងន់ម្នាក់.!!!

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
342 នាក់
ម្សិលមិញ :
655 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
5486 នាក់
ខែនេះ :
17749 នាក់
3 ខែនេះ :
60684 នាក់
សរុប :
518048 នាក់