ថ្ងៃសៅរ៍ ទី២៨ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០៥០
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) ដែលមានទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ សូមអរគុណ៕
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
តើលោក ចាន់ ណា ល្បីឈ្មោះជិតមួយទស្សវត្ស ខាងរកស៊ីដឹកឈើខុសច្បាប់ឆ្លងខេត្តមួយទៅខេត្តមួយ អាចរួចពីសំណាញ់ច្បាប់ដែលឬយ៉ាងណា.!!! **|** ម៉ូតូបុកនិងម៉ូតូ បើកបរខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន បណ្តាលអោយស្លាប់ម្នាក់ រងរបួសធ្ងន់២នាក់.!!! **|** គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ រវាង ម៉ូតូ និង ម៉ូតូ បណ្តាលអោយបុរសម្នាក់ស្លាប់ និងភាគីម្ខាង ទៀតរបួសធ្ងន់ម្នាក់ ស្ថិតនៅភូមិអូរនាង.!!! **|** ទិវាជាតិនៃការចងចាំ ២០ឧសភា ក្លាយជាថ្ងៃរំលឹកវិញ្ញាណក្ខន្ធជនរងគ្រោះដែលបានស្លាប់នៅរបបប្រល័យពូជសាសន៍ ប៉ុល ពត.!!! **|** លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ បើកកិច្ចប្រជុំផ្សព្វផ្សាយផែនការ ការពារសន្តិសុខដល់កងកម្លាំង អំឡុងពេលគណបក្សនយោបាយបើកយុទ្ធនាការឃោសនារកសម្លេងឆ្នោត.!!! **|** កម្លាំងកងអាវុធហត្ថរាជធានីភ្នំពេញ ចុះបង្ក្រាបទីតាំងជល់មាន់២កន្លែង ឃាត់ខ្លួនអ្នកលេងបានចំនួន៨នាក់ ចាត់ការតាមនីតិវិធី.!!! **|** ល្បែងពេញនិយម លេងភ្នាល់ ជល់មាន់ តាមទូរទស្សន៍អនឡាញ នៅក្រុងសៀមរាប ហេតុអ្វី? លោក ដា ចំរើន អធិការមិនបង្រាប.!!! **|** គួរអោយអាណិតណាស់ ក្មេងប្រុសអាយុ១ឆ្នាំ ញាំពោតស្ងោរ ស្លាក់គ្រាប់ពោតស្លាប់.!!! **|** អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន ឧត្ដមទីប្រឹក្សាផ្ទាល់ សម្តេចព្រះអភិសិរីសុគន្ធាមហាសង្ឃរាជាធិបតី កិត្តិឧទ្ទេសបណ្ឌិត បួរ គ្រី យាងបង្សុកូលថ្វាយ ព្រះបរមរតនកោដ្ឋ លើខ្នងភ្នំគូលែនខេត្តសៀមរាប **|** តើ លោក ពេជ្រ សារ៉ែន អធិការក្រុងបាត់ដំបង ចាត់ទុកល្បែងណេត និង ជល់មាន់តាមទូរទស្សន៍អនឡាញជាច្រើនកន្លែង លម្អក្រុងហើយមើលទៅ ទើបមិនបង្ក្រាប.!!! **|** តើ ពូ ម៉ន អាចបើកសង្វៀនជល់មាន់ ឡើងវិញបានយ៉ាងរលូនរាល់ថ្ងៃ សង្ស័យអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចមូលដ្ឋានមិនបង្ក្រាប ខ្លាចបែកឆ្នាំងបាយខ្លួនហើយទេដឹង.!!! **|** តើជាការពិតដែរទេ.?លោក ផុត ដារា នាយប៉ុស្តិ៍រដ្ឋបាលឃុំពោធិ៍ បច្ចុប្បន្នបានយកតួរនាទីជាមន្ត្រីនគរបាល បើកដៃកាងអោយមានបទល្មើសព្រៃឈើ និងកាងសកម្មភាពគ្រឿងចក្រឈូសឆាយ ហ៊ុំព័ទ្ធ ទន្ទ្រានកាន់កាប់ដីព្រៃតំបន់ការពាររបស់រដ្ឋ ធ្វើជាកម្មសិទ្ធិ.!!! **|** ហេតុអ្វី? សត្វជ្រូក យួន រាប់រយក្បាល បន្តឆ្លងដែនចូលមកប្រទេសកម្ពុជាបាន នៅច្រក ព្រំដែន ស្វាយអាង៉ោង តើមន្ត្រីជំនាញពាក់ព័ន្ធត្រូវថ្នាំងសន្តំពីក្រុមឈ្មួញអស់ហើយឬ.??? **|** អ្នកអ​ង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន អមព្រះ​រាជដំ​ណើរ​សម្តេចព្រះអ​ភិសិរី សុគន្ធាម​ហាសង្ឃ​រាជាធិបតី កិត្តិឧ​ទ្ទេសប​ណ្ឌិត បួរ គ្រី យាងដង្ហែព្រះ​បរមអដ្ឋិធាតុ ព្រះក​រុណា ព្រះបាទ សម្តេចព្រះ នរោត្ដម សី​ហនុ ព្រះប​រមរតនកោដ្ឋ ទៅ​កាន់ខេត្តប៉ៃលិន **|** ប្រជានេសាទនៅទន្លេមេគង្គ ចាប់បានត្រីប បែលយក្សមួយក្បាល ទម្ងន់១៨០គីឡូក្រាម ដោយចៃដន្យ នៅខេត្តស្ទឹងត្រែង.!!! **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Thu,31 March 2022 (Time 12:53 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

រុស្ស៊ី ថាខ្លួន និងកាត់បន្ថយប្រតិបត្តិការយោធារដើម្បីបន្ថយភាពតានតឹង នៅក្បែរទីក្រុង គៀវ លើកិច្ចចរចារ រវាង ប្រទេសទាំងពីរ.!!!
អានបន្ត

Fri,10 December 2021 (Time 12:16 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

នា​​យ​​កប្រតិ​​​​បត្តិក្រុម​ហ៊ុនPf​Iz​Er:វ៉ាក់​សាំ​​​ងទី៤ប្រ​​ហែ​​​ល​ជា​​​លឿនជា​​ង​កា​រ​រំពឹងទុ​ក​ដោ​​យ​​សា​​រតែ​សំពា​ធ​​O​Micron.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ យកប្រតិបត្តិ(CEO)នៃក្រុមហ៊ុនឱសថអាមេរិក Pfizer Albert Bourla បាននិយាយថា ពេលវេលាសម្រាប់ចាក់វ៉ាក់សាំងលើកទី៤អាចលឿនជាងការរំពឹងទុក អានបន្ត

Sat,09 October 2021 (Time 12:42 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ទាហានថៃ ចាប់បានចោរថៃ៥នាក់ លួចនាំម៉ូតូ៦គ្រឿង ឆ្លងដែនមកកម្ពុជា នៅបន្ទាត់ព្រំដែនក្នុងស្រុកតាព្រះយ៉ា ខេត្តស្រះកែវ.!!!
ខេត្តស្រះកែវ៖ កាលពីថ្ងៃទី០៨ ខែតុលា ២០២១ កម្លាំងយោធាថៃប្រចាំការតាមបន្ទាត់ព្រំដែនថៃ-កម្ពុជា ក្នុងភូមិសាស្រ្តស្រុកតាព្រះយ៉ា អានបន្ត

Sun,29 August 2021 (Time 12:11 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

សហរដ្ឋអាមេរិក បើកការសងសឹកវិញ ដោយបើកការវាយលុកតាមផ្លូវអាកាស លើសមាជិក ISIS នៅអាហ្វហ្កានីស្ថាន.!!!
វ៉ាស៊ីនតោន៖ ពីរថ្ងៃក្រោយការវាយប្រហារដោយបំផ្ទុះគ្រាប់បែកអត្តឃាត លើអាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិទីក្រុងកាប៊ុល ដែលបានបណ្តាលអោយទាហានអាមេរិក ១៣ នាក់ស្លាប់ អានបន្ត

Sat,28 August 2021 (Time 11:28 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អ្នកឆ្លងជំងឺកូវីដ-១៩ COVID-19 លើលោកកើនដល់ជាង ២១៦ លាន ២០ ម៉ឺននាក់ ស្លាប់ជាង ៤ លាន ៤៩ ម៉ឺននាក់ និងជាសះស្បើយជាង ១៩៣ លាន ១៨ ម៉ឺននាក់.!!!
បើគិតត្រឹមថ្ងៃសៅរ៍ ទី២៨ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២១នេះ ចំនួនអ្នកឆ្លងជំងឺ កូវីដ-១៩ COVID-19 នៅទូទាំងពិភពលោក បានកើនឡើងដល់ ២១៦, ២០៤,១៨៣ នាក់ហើយ អានបន្ត

Sat,14 August 2021 (Time 01:34 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អ្នកគាំទ្រក្រុមបាល់ទាត់ Brentford វ័យចំណាស់ស្រក់ទឹកភ្នែក ពេលឃើញក្រុមឡើងមក PL ជាលើកដំបូងក្នុងរយៈពេល ៧៤ ឆ្នាំ ហើយឈ្នះ Arsenal ២-០ នាថ្ងៃបើកឆាក.!!!
ក្រុងឡុងដ៍៖ បុរសវ័យចំណាស់ម្នាក់ ដែលជាអ្នកគាំទ្រក្រុម Brentford បានរំភើបរហូតដល់ស្រក់ទឹកភ្នែក ពេលដែលឃើញក្រុមរបស់ខ្លួន ឡើងមកលេងនៅ Premier League អានបន្ត

Tue,10 August 2021 (Time 03:56 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្រសួងការពារជាតិ អាមេរិក តម្រូវអោយយោធាទាំងអស់ ចាក់វ៉ាក់សាំងការពារជំងឺកូវីដ-១៩ ជាកាតព្វកិច្ច.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ យោងតាមសេចក្តីប្រកាស ដែលរដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងការពារជាតិ Lloyd Austin ផ្ញើទៅកាន់បុគ្គលិកនៃក្រសួងការពារជាតិទាំងអស់ អានបន្ត

Sat,15 May 2021 (Time 01:10 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោក RICHARD BROWNING ស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន GRAVITY កំពុងឆ្នៃប្រឌិត ផលិតឈុតសំលៀកបំពាក់ សម្រាប់ពាក់ហោះប្រយុទ្ធ.!!!
ឥឡូវនេះជាក់ស្តែង លោក RICHARD BROWNING ស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន GRAVITY កំពុងឆ្នៃប្រឌិត ផលិតឈុតហោះ អានបន្ត

Tue,06 April 2021 (Time 06:51 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ប្រទេសថៃ រកឃើញអ្នកឆ្លងកូវីដ-១៩ ២៥០ ករណី សឹងតែទាំងអស់ជាការឆ្លងក្នុងសហគមន៍.!!!
ប្រទេសថៃ៖ រដ្ឋាភិបាលថៃ បានកត់ត្រាករណីជំងឺកូវីដ-១៩ថ្មី ចំនួន ២៥០ ករណី អានបន្ត

Wed,17 March 2021 (Time 12:05 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្រុមបាតុករមីយ៉ាន់ម៉ា ស្លាប់យ៉ាងតិច ៣៩ នាក់ បន្ទាប់ពីរោងចក្រគ្រប់គ្រងដោយជនជាតិចិន ត្រូវបានដុតបំផ្លាញ.!!!
ប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ា៖ បើយោងតាមសារព័ត៌មានរ៉យទ័រ បានចុះផ្សាយថា៖ កាលពីថ្ងៃអាទិត្យកន្លងមកនេះ អានបន្ត

Mon,05 October 2020 (Time 11:45 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ច្បាស់ការហើយ! សាកសពដែលរកឃើញក្នុង​ផ្លូវ​ផ្នូរបុរាណនៃរជ្ជកាល ហាន គឺជាកំពូលមេទ័ព ឆាវឆាវ.!!!
ប្រទេសចិន៖ យោងតាមប្រភព pressnews ចេញផ្សាយថា៖ អ្នក​បុរាណ​វិទូ​បាន​រុករក​ឃើញ​រាងកាយ​នៃ​សាកសព​របស់​កំពូល​មេទ័ព​របស់​ប្រទេស​ចិន ដែល​បាន​កប់​ទុក​ក្នុង​ផ្លូវ​ផ្នូរ​បុរាណ​ដែល​មាន​អាយុ​កាល ១ ៨០០ ឆ្នាំ ។ អានបន្ត

Fri,18 September 2020 (Time 06:52 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

សង្គ្រាមត្រៀមផ្ទុះ! ឥណ្ឌានិងជប៉ុនចុះហត្ថលេខាលើសម្ព័ន្ធភាពយោធាប្រឆាំងនឹង ចិន ដែលជាកម្លាំងត្រៀមសម្រាប់សង្គ្រា មឆាប់ៗនេះ.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ ប្រទេសឥណ្ឌា និងជប៉ុនបានព្រមព្រៀងលើកិច្ចព្រមព្រៀងយោធាថ្មីមួយ នៅពេលដែលប្រទេសទាំងពីរកំពុងព្យាយាមទប់ទល់នឹងការគំរាមកំហែងរបស់ចិន ដែលបង្កមានការភ័យខ្លាចចំពោះជម្លោះបើកចំហរ.!។ អានបន្ត

Fri,18 September 2020 (Time 08:19 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្លិប Liverpool ព្រមព្រៀងក្នុងការចុះហត្ថលេខាលើខ្សែបម្រើ-ប្រយុទ្ធ Thiago Alcantara ពីក្លិប Bayern Munich ក្នុងតម្លៃយ៉ាងតិច ២៧លានផោន.!!!
អង់គ្លេស៖ ក្លិប បាល់ទាត់ហង្សក្រហម Liverpool បានយល់ព្រមលើកិច្ចព្រមព្រៀងក្នុងការចុះហត្ថលេខាលើខ្សែបម្រើ-ប្រយុទ្ធ Thiago Alcantara ពីក្លិប Bayern Munich ក្នុងតម្លៃយ៉ាងតិច ២០លានផោន អានបន្ត

Sun,06 September 2020 (Time 05:31 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ថៃត្រៀមបើកទ្វារទទួលទេសចរណ៍ភ្លាម មានករណីឆ្លងក្នុងសហគមន៍ភ្លែត អាជ្ញាធរកំពុងស្លន់ស្លោរកប្រភពចម្លង.!!!
ប្រទេសថៃ៖ មន្ត្រីសុខាភិបាល ប្រទេសថៃ កំពុងញាប់ដៃញាប់ជើង ស្វែងរកប្រភពចម្លងជំងឺកូវីដ-១៩ ក្រោយបុរសម្នាក់ ត្រូវរកឃើញមានផ្ទុកកូវីដ-១៩ បន្ទាប់ពីបញ្ជូនទៅកាន់មន្ទីរឃុំឃាំង។ អានបន្ត

Mon,24 August 2020 (Time 09:20 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ការសែត ប្រទេសកូរ៉េខាងជើង បានសរសេរថា សមាជគណបក្សនឹងផ្តល់នូវ“ ដំណោះស្រាយ” ចំពោះបញ្ហាប្រឈមនានាដែលរារាំងដល់ការអភិវឌ្ឍន៍ប្រទេសជាតិនៅថ្ងៃខាងមុខ..!!!
រដ្ឋធានីសេអ៊ូល៖ ថ្ងៃទី២៤ ខែសីហា (យ៉ុនហាប) - កាសែតផ្លូវការរបស់កូរ៉េខាងជើង បាននិយាយនៅថ្ងៃច័ន្ទនេះថា អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

តើលោក ចាន់ ណា ល្បីឈ្មោះជិតមួយទស្សវត្ស ខាងរកស៊ីដឹកឈើខុសច្បាប់ឆ្លងខេត្តមួយទៅខេត្តមួយ អាចរួចពីសំណាញ់ច្បាប់ដែលឬយ៉ាងណា.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ម៉ូតូបុកនិងម៉ូតូ បើកបរខ្វះការប្រុងប្រយ័ត្ន បណ្តាលអោយស្លាប់ម្នាក់ រងរបួសធ្ងន់២នាក់.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ រវាង ម៉ូតូ និង ម៉ូតូ បណ្តាលអោយបុរសម្នាក់ស្លាប់ និងភាគីម្ខាង ទៀតរបួសធ្ងន់ម្នាក់ ស្ថិតនៅភូមិអូរនាង.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ទិវាជាតិនៃការចងចាំ ២០ឧសភា ក្លាយជាថ្ងៃរំលឹកវិញ្ញាណក្ខន្ធជនរងគ្រោះដែលបានស្លាប់នៅរបបប្រល័យពូជសាសន៍ ប៉ុល ពត.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ បើកកិច្ចប្រជុំផ្សព្វផ្សាយផែនការ ការពារសន្តិសុខដល់កងកម្លាំង អំឡុងពេលគណបក្សនយោបាយបើកយុទ្ធនាការឃោសនារកសម្លេងឆ្នោត.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កម្លាំងកងអាវុធហត្ថរាជធានីភ្នំពេញ ចុះបង្ក្រាបទីតាំងជល់មាន់២កន្លែង ឃាត់ខ្លួនអ្នកលេងបានចំនួន៨នាក់ ចាត់ការតាមនីតិវិធី.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ល្បែងពេញនិយម លេងភ្នាល់ ជល់មាន់ តាមទូរទស្សន៍អនឡាញ នៅក្រុងសៀមរាប ហេតុអ្វី? លោក ដា ចំរើន អធិការមិនបង្រាប.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

គួរអោយអាណិតណាស់ ក្មេងប្រុសអាយុ១ឆ្នាំ ញាំពោតស្ងោរ ស្លាក់គ្រាប់ពោតស្លាប់.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន ឧត្ដមទីប្រឹក្សាផ្ទាល់ សម្តេចព្រះអភិសិរីសុគន្ធាមហាសង្ឃរាជាធិបតី កិត្តិឧទ្ទេសបណ្ឌិត បួរ គ្រី យាងបង្សុកូលថ្វាយ ព្រះបរមរតនកោដ្ឋ លើខ្នងភ្នំគូលែនខេត្តសៀមរាប

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

តើ លោក ពេជ្រ សារ៉ែន អធិការក្រុងបាត់ដំបង ចាត់ទុកល្បែងណេត និង ជល់មាន់តាមទូរទស្សន៍អនឡាញជាច្រើនកន្លែង លម្អក្រុងហើយមើលទៅ ទើបមិនបង្ក្រាប.!!!

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
1745 នាក់
ម្សិលមិញ :
656 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
4807 នាក់
ខែនេះ :
18816 នាក់
3 ខែនេះ :
71873 នាក់
សរុប :
989020 នាក់