ថ្ងៃសៅរ៍ ទី០១ ខែតុលា ឆ្នាំ២០៥០
លោកអគ្គនាយក ជួង វណ្ណអាង ចាងហ្វាងការផ្សាយ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ( www.poipetpostnews.com ) whatsapp 092190098 / 0886606773 / Facebook ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / Page គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / YouTube គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ / 📢 សេចក្តីជូនដំណឹងៈ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែតប៉ុស្តិ៍ ត្រូវការជ្រើសរើសភ្នាក់ងារបន្ថែម ២៥ រាជធានី.ខេត្ត.ក្រុង.បើបងប្អូនមានចំណាប់អារម្មណ៍ សូមធ្វើការទំនាក់ទំនងមកការិយាល័យនិពន្ធ តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទចំនួនពីរខ្សែTell.092 190 098 - 088 66 06 773 ) ដែលមានទីតាំងស្នាក់ការ ភូមិមិត្តភាព សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត ក្រុងប៉ោយប៉ែត ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ សូមអរគុណ៕
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ព្រះសកម្មភាព អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន យាងចែកព្រះអំណោយដល់ប្រជានុរាស្ត្រ ក្រីក្រ នឹង ផ្សាភ្ជាប់ ព្រះពុទ្ធសាសនា 🙏 🙏 🙏 **|** ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អភិបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ និងលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ស្នងការនគរបាលខេត្ត ដឹកនាំកម្លាំងចម្រុះ ចុះចែកស្បៀង ដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្រីក្រ និងរងគ្រោះដោយសារទឹកជំនន់ចំនួន៥០គ្រួសារ នៅស្រុកភ្នំស្រុក.!!! **|** ថៃ ព្រមានព្យុះទីហ្វុង Noru នឹងមកដល់ល្ងាចថ្ងៃស្អែក.!!! **|** លោកជំទាវ​កិតិ្ត​សង្គហ​បណ្ឌិត ម៉ែន សំអន បាន​នាំយក​អំណោយ​និង​ទេយ្យទាន​ទៅ​វេរ​ប្រគេន​ដល់​ព្រះសង្ឃ​ចំនួន ១៩ វត្ត​ក្នុង​ក្រុង​បាវិត នា​រដូវ​កាន់បិណ្ឌ​វេន​ទី​១៣ និង ភ្ជុំ​បិណ្ **|** ហេងវិញ.! រថយន្តដឹកទំនិញធុនធ្ងន់បើកបុករថយន្តហ្វតពីក្រោយពេញទំហឹងបណ្តាលអោយក្រឡាប់ផ្ងារជើង តែគ្មានអ្នករងរបួស.!!! **|** ក្រុមឈ្មួញទុច្ចរិតកំពុងធ្វើសកម្មភាពដឹកជញ្ជួានទំនិញគេចពន្ធ ទំនិញបង់ពន្ធមិនគ្រប់និងរត់ពន្ធស្រារបៀរថៃខុសច្បាប់ឆ្លងដែនចូលមកស្រុកខ្មែរតាមច្រកទ្វារអន្តរជាតិ ជាំសាងុាំយ៉ាងរលូនដោយសារតែមានឃុបឃិតបើកភ្លើងខៀវពីសំណាក់... **|** ឃ្លាំងស្ដុបទំនិញមួយចំនួននៅស្រុកអន្លង់វែងកំពុងត្រូវគេសង្ស័យថាជាឃ្លាំងស្ដុបទំនិញគេចពន្ធ បង់ពន្ធមិនគ្រប់ សូមមន្រ្តីជំនាញពាក់ពន្ធ័ជុំវិញខេត្តមេត្តាត្រួតពិនិត្យ.!!! **|** លោកស្រី សាម ចាន់ និងក្រុមគ្រួសារនៅតែបន្តស្នើសុំដោះស្រាយតាមគោលនយោបាយមនុស្សធម៌ ខណៈ​ខ្លួន​មិន​ទាន់ទ​ទួលបានសមស្រប (មានវីដេអូរ) **|** ជប៉ុន បញ្ជាអោយជម្លៀសប្រជនខ្លួនជិត ២ លាននាក់ ខណៈព្យុះទីហ្វុង Nanmadol កាន់តែខិតជិតទៅដល់.!!! **|** ចាប់បានមួយគ្រឿងទៀតហើយ ក្រុមរថយន្តដឹកឈើរបស់មេឈ្មួញជើងខ្លាំងឈ្មោះ តុលា.!!! **|** សម្ដេចក្រឡាហោម ស ខេង ​ចាត់អោយឯកឧត្តម សុខ ផល រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងមហាផ្ទៃ ​ដឹកនាំក្រុមការងារចុះបង្ក្រាប​ល្បែងស៊ីសង​គ្រប់ប្រភេទ ទូទាំងប្រទេស​.!!! **|** ឆ្នោតកន្ទុយលេខ វៀតណាម របស់ក្រុមហ៊ុន ៩០០០ មានធានាសុវត្ថិភាពដល់កូនកញ្ច្រែងទើបសម្ថតិកិច្ចស្រុកខេត្តឧត្តរមានជ័យ មិនហ៊ានប៉ះព្រោះតែ... **|** សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ប្រកាសអភិវឌ្ឍ​តំបន់ « រុនតាឯក » អោយក្លាយជាកូនក្រុងមួយ​របស់ខេត្តសៀមរាប... **|** ល្បែងឆ្នោតកន្ទុយលេខ វៀតណាម ខុសច្បាប់របស់(ក្រុមហ៊ុន៩០០០)បើកពាសពេញស្រុកខេត្តធ្វើអោយពលរដ្ឋរងគ្រោះ អាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចជំនាញពាក់ពន្ធ័នៅតែរក្សាភាពស្ងៀមស្ងាត់ដដែល.!!! **|** ឯកឧត្តម ស សុខា ឧបត្ថម្ភថវិកាដល់ក្រុមកីឡាការិនីបាល់ទះជម្រើសជាតិកម្ពុជា ១៤ រូប មុនចេញទៅហ្វឹកហាត់នៅប្រទេសចិន.!!! **|**

ព័ត៌មានអន្តរជាតិ

Wed,28 September 2022 (Time 11:18 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ថៃ ព្រមានព្យុះទីហ្វុង Noru នឹងមកដល់ល្ងាចថ្ងៃស្អែក.!!!
នៅថ្ងៃទី២៨ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២២ នេះ យោងតាមការព្យាករណ៍របស់នាយកដ្ឋានឧតុនិយមថៃបានអោយដឹងថា៖ ព្យុះទីហ្វុង Noru អានបន្ត

Sun,18 September 2022 (Time 09:10 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ជប៉ុន បញ្ជាអោយជម្លៀសប្រជនខ្លួនជិត ២ លាននាក់ ខណៈព្យុះទីហ្វុង Nanmadol កាន់តែខិតជិតទៅដល់.!!!
ព័ត៌មានអន្ដរជាតិ៖ មនុស្សជិត២លាននាក់ នៅប្រជុំកោះ Kyushu ភាគខាងត្បូងប្រទេសជប៉ុន ត្រូវបានបញ្ជាអោយជម្លៀស អានបន្ត

Thu,31 March 2022 (Time 12:53 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

រុស្ស៊ី ថាខ្លួន និងកាត់បន្ថយប្រតិបត្តិការយោធារដើម្បីបន្ថយភាពតានតឹង នៅក្បែរទីក្រុង គៀវ លើកិច្ចចរចារ រវាង ប្រទេសទាំងពីរ.!!!
អានបន្ត

Fri,10 December 2021 (Time 12:16 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

នា​​យ​​កប្រតិ​​​​បត្តិក្រុម​ហ៊ុនPf​Iz​Er:វ៉ាក់​សាំ​​​ងទី៤ប្រ​​ហែ​​​ល​ជា​​​លឿនជា​​ង​កា​រ​រំពឹងទុ​ក​ដោ​​យ​​សា​​រតែ​សំពា​ធ​​O​Micron.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ យកប្រតិបត្តិ(CEO)នៃក្រុមហ៊ុនឱសថអាមេរិក Pfizer Albert Bourla បាននិយាយថា ពេលវេលាសម្រាប់ចាក់វ៉ាក់សាំងលើកទី៤អាចលឿនជាងការរំពឹងទុក អានបន្ត

Sat,09 October 2021 (Time 12:42 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ទាហានថៃ ចាប់បានចោរថៃ៥នាក់ លួចនាំម៉ូតូ៦គ្រឿង ឆ្លងដែនមកកម្ពុជា នៅបន្ទាត់ព្រំដែនក្នុងស្រុកតាព្រះយ៉ា ខេត្តស្រះកែវ.!!!
ខេត្តស្រះកែវ៖ កាលពីថ្ងៃទី០៨ ខែតុលា ២០២១ កម្លាំងយោធាថៃប្រចាំការតាមបន្ទាត់ព្រំដែនថៃ-កម្ពុជា ក្នុងភូមិសាស្រ្តស្រុកតាព្រះយ៉ា អានបន្ត

Sun,29 August 2021 (Time 12:11 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

សហរដ្ឋអាមេរិក បើកការសងសឹកវិញ ដោយបើកការវាយលុកតាមផ្លូវអាកាស លើសមាជិក ISIS នៅអាហ្វហ្កានីស្ថាន.!!!
វ៉ាស៊ីនតោន៖ ពីរថ្ងៃក្រោយការវាយប្រហារដោយបំផ្ទុះគ្រាប់បែកអត្តឃាត លើអាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិទីក្រុងកាប៊ុល ដែលបានបណ្តាលអោយទាហានអាមេរិក ១៣ នាក់ស្លាប់ អានបន្ត

Sat,28 August 2021 (Time 11:28 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អ្នកឆ្លងជំងឺកូវីដ-១៩ COVID-19 លើលោកកើនដល់ជាង ២១៦ លាន ២០ ម៉ឺននាក់ ស្លាប់ជាង ៤ លាន ៤៩ ម៉ឺននាក់ និងជាសះស្បើយជាង ១៩៣ លាន ១៨ ម៉ឺននាក់.!!!
បើគិតត្រឹមថ្ងៃសៅរ៍ ទី២៨ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២១នេះ ចំនួនអ្នកឆ្លងជំងឺ កូវីដ-១៩ COVID-19 នៅទូទាំងពិភពលោក បានកើនឡើងដល់ ២១៦, ២០៤,១៨៣ នាក់ហើយ អានបន្ត

Sat,14 August 2021 (Time 01:34 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

អ្នកគាំទ្រក្រុមបាល់ទាត់ Brentford វ័យចំណាស់ស្រក់ទឹកភ្នែក ពេលឃើញក្រុមឡើងមក PL ជាលើកដំបូងក្នុងរយៈពេល ៧៤ ឆ្នាំ ហើយឈ្នះ Arsenal ២-០ នាថ្ងៃបើកឆាក.!!!
ក្រុងឡុងដ៍៖ បុរសវ័យចំណាស់ម្នាក់ ដែលជាអ្នកគាំទ្រក្រុម Brentford បានរំភើបរហូតដល់ស្រក់ទឹកភ្នែក ពេលដែលឃើញក្រុមរបស់ខ្លួន ឡើងមកលេងនៅ Premier League អានបន្ត

Tue,10 August 2021 (Time 03:56 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្រសួងការពារជាតិ អាមេរិក តម្រូវអោយយោធាទាំងអស់ ចាក់វ៉ាក់សាំងការពារជំងឺកូវីដ-១៩ ជាកាតព្វកិច្ច.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ យោងតាមសេចក្តីប្រកាស ដែលរដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងការពារជាតិ Lloyd Austin ផ្ញើទៅកាន់បុគ្គលិកនៃក្រសួងការពារជាតិទាំងអស់ អានបន្ត

Sat,15 May 2021 (Time 01:10 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

លោក RICHARD BROWNING ស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន GRAVITY កំពុងឆ្នៃប្រឌិត ផលិតឈុតសំលៀកបំពាក់ សម្រាប់ពាក់ហោះប្រយុទ្ធ.!!!
ឥឡូវនេះជាក់ស្តែង លោក RICHARD BROWNING ស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន GRAVITY កំពុងឆ្នៃប្រឌិត ផលិតឈុតហោះ អានបន្ត

Tue,06 April 2021 (Time 06:51 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ប្រទេសថៃ រកឃើញអ្នកឆ្លងកូវីដ-១៩ ២៥០ ករណី សឹងតែទាំងអស់ជាការឆ្លងក្នុងសហគមន៍.!!!
ប្រទេសថៃ៖ រដ្ឋាភិបាលថៃ បានកត់ត្រាករណីជំងឺកូវីដ-១៩ថ្មី ចំនួន ២៥០ ករណី អានបន្ត

Wed,17 March 2021 (Time 12:05 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្រុមបាតុករមីយ៉ាន់ម៉ា ស្លាប់យ៉ាងតិច ៣៩ នាក់ បន្ទាប់ពីរោងចក្រគ្រប់គ្រងដោយជនជាតិចិន ត្រូវបានដុតបំផ្លាញ.!!!
ប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ា៖ បើយោងតាមសារព័ត៌មានរ៉យទ័រ បានចុះផ្សាយថា៖ កាលពីថ្ងៃអាទិត្យកន្លងមកនេះ អានបន្ត

Mon,05 October 2020 (Time 11:45 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ច្បាស់ការហើយ! សាកសពដែលរកឃើញក្នុង​ផ្លូវ​ផ្នូរបុរាណនៃរជ្ជកាល ហាន គឺជាកំពូលមេទ័ព ឆាវឆាវ.!!!
ប្រទេសចិន៖ យោងតាមប្រភព pressnews ចេញផ្សាយថា៖ អ្នក​បុរាណ​វិទូ​បាន​រុករក​ឃើញ​រាងកាយ​នៃ​សាកសព​របស់​កំពូល​មេទ័ព​របស់​ប្រទេស​ចិន ដែល​បាន​កប់​ទុក​ក្នុង​ផ្លូវ​ផ្នូរ​បុរាណ​ដែល​មាន​អាយុ​កាល ១ ៨០០ ឆ្នាំ ។ អានបន្ត

Fri,18 September 2020 (Time 06:52 PM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

សង្គ្រាមត្រៀមផ្ទុះ! ឥណ្ឌានិងជប៉ុនចុះហត្ថលេខាលើសម្ព័ន្ធភាពយោធាប្រឆាំងនឹង ចិន ដែលជាកម្លាំងត្រៀមសម្រាប់សង្គ្រា មឆាប់ៗនេះ.!!!
ព័ត៌មានអន្តរជាតិ៖ ប្រទេសឥណ្ឌា និងជប៉ុនបានព្រមព្រៀងលើកិច្ចព្រមព្រៀងយោធាថ្មីមួយ នៅពេលដែលប្រទេសទាំងពីរកំពុងព្យាយាមទប់ទល់នឹងការគំរាមកំហែងរបស់ចិន ដែលបង្កមានការភ័យខ្លាចចំពោះជម្លោះបើកចំហរ.!។ អានបន្ត

Fri,18 September 2020 (Time 08:19 AM)
ដោយ ៖ គេហទំព័រ ប៉ោយប៉ែត ប៉ុស្តិ៍

ក្លិប Liverpool ព្រមព្រៀងក្នុងការចុះហត្ថលេខាលើខ្សែបម្រើ-ប្រយុទ្ធ Thiago Alcantara ពីក្លិប Bayern Munich ក្នុងតម្លៃយ៉ាងតិច ២៧លានផោន.!!!
អង់គ្លេស៖ ក្លិប បាល់ទាត់ហង្សក្រហម Liverpool បានយល់ព្រមលើកិច្ចព្រមព្រៀងក្នុងការចុះហត្ថលេខាលើខ្សែបម្រើ-ប្រយុទ្ធ Thiago Alcantara ពីក្លិប Bayern Munich ក្នុងតម្លៃយ៉ាងតិច ២០លានផោន អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ព្រះសកម្មភាព អ្នកអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ សិទ្ធិដែន យាងចែកព្រះអំណោយដល់ប្រជានុរាស្ត្រ ក្រីក្រ នឹង ផ្សាភ្ជាប់ ព្រះពុទ្ធសាសនា 🙏 🙏 🙏

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អភិបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ និងលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ស្នងការនគរបាលខេត្ត ដឹកនាំកម្លាំងចម្រុះ ចុះចែកស្បៀង ដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្រីក្រ និងរងគ្រោះដោយសារទឹកជំនន់ចំនួន៥០គ្រួសារ នៅស្រុកភ្នំស្រុក.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ថៃ ព្រមានព្យុះទីហ្វុង Noru នឹងមកដល់ល្ងាចថ្ងៃស្អែក.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកជំទាវ​កិតិ្ត​សង្គហ​បណ្ឌិត ម៉ែន សំអន បាន​នាំយក​អំណោយ​និង​ទេយ្យទាន​ទៅ​វេរ​ប្រគេន​ដល់​ព្រះសង្ឃ​ចំនួន ១៩ វត្ត​ក្នុង​ក្រុង​បាវិត នា​រដូវ​កាន់បិណ្ឌ​វេន​ទី​១៣ និង ភ្ជុំ​បិណ្

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ហេងវិញ.! រថយន្តដឹកទំនិញធុនធ្ងន់បើកបុករថយន្តហ្វតពីក្រោយពេញទំហឹងបណ្តាលអោយក្រឡាប់ផ្ងារជើង តែគ្មានអ្នករងរបួស.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមឈ្មួញទុច្ចរិតកំពុងធ្វើសកម្មភាពដឹកជញ្ជួានទំនិញគេចពន្ធ ទំនិញបង់ពន្ធមិនគ្រប់និងរត់ពន្ធស្រារបៀរថៃខុសច្បាប់ឆ្លងដែនចូលមកស្រុកខ្មែរតាមច្រកទ្វារអន្តរជាតិ ជាំសាងុាំយ៉ាងរលូនដោយសារតែមានឃុបឃិតបើកភ្លើងខៀវពីសំណាក់...

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឃ្លាំងស្ដុបទំនិញមួយចំនួននៅស្រុកអន្លង់វែងកំពុងត្រូវគេសង្ស័យថាជាឃ្លាំងស្ដុបទំនិញគេចពន្ធ បង់ពន្ធមិនគ្រប់ សូមមន្រ្តីជំនាញពាក់ពន្ធ័ជុំវិញខេត្តមេត្តាត្រួតពិនិត្យ.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកស្រី សាម ចាន់ និងក្រុមគ្រួសារនៅតែបន្តស្នើសុំដោះស្រាយតាមគោលនយោបាយមនុស្សធម៌ ខណៈ​ខ្លួន​មិន​ទាន់ទ​ទួលបានសមស្រប (មានវីដេអូរ)

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ជប៉ុន បញ្ជាអោយជម្លៀសប្រជនខ្លួនជិត ២ លាននាក់ ខណៈព្យុះទីហ្វុង Nanmadol កាន់តែខិតជិតទៅដល់.!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ចាប់បានមួយគ្រឿងទៀតហើយ ក្រុមរថយន្តដឹកឈើរបស់មេឈ្មួញជើងខ្លាំងឈ្មោះ តុលា.!!!

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
263 នាក់
ម្សិលមិញ :
424 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
3460 នាក់
ខែនេះ :
20142 នាក់
3 ខែនេះ :
68624 នាក់
សរុប :
1081218 នាក់